خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسليتی متفاوت برای ابوالفضل فاتح

یکی از فعالان ستاد میرحسین موسوی در سال 88، در یادداشت تسلیتی به «ابوالفضل فاتح»، سخنگوی آن ستاد که پدر خود را از دست داده، به «مهاجرات تحمیلی» او اشاره کرد.

به گزارش انصاف نیوز، «علی شکوهی» در یاددشتی تلگرامی نوشت: وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ. الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ. أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ (بقره/ 155 – 157)

◀️ برادر گرامي جناب آقاي ابوالفضل فاتح دام عزه

✅ خبر درگذشت پدر بزرگوارتان را شنيدم و بسيار متاثر شدم. در اين مدت شاهد از دنيا رفتن بستگان بسياري از دوستان بوده‌ام اما اقرار مي‌کنم که درگذشت مرحوم حاج غلامرضا فاتح بيش از ديگران موجب تاسف و تاثرم شد و دليلش اين است که مي‌دانم جنابعالي در چند سال اخير در کنار ايشان نبوديد و اکنون نيز امکان حضور در مراسم تشييع و وداع با پيکر آن مرحوم را نداريد. بنده هيچ‌وقت توفيق زيارت ايشان را نداشتم اما شما را خوب مي‌شناسم و از سلامت نفس و خيرخواهي و ايمان شما واقفم و ترديد ندارم که اين صفات از طريق تربيت آن مرحوم به شما به ارث رسيده است.

✅ شما در تمامي اين سال‌هاي آشنايي به عنوان يک عنصر انقلابي و دلسوز و خيرخواه و خوش‌فکر و معتدل شناخته مي‌شويد که از سويي به آرمان‌هاي امام خميني وفاداريد و از سويي از نوآوري در تفکر و اجتهاد در انديشه ايشان استقبال مي‌کنيد و در عمل هم اهل رفق و مدارا هستيد و با مبنا قرار دادن «منشور برادري» امام راحل، ايجاد وفاق بين نيروهاي انقلابي را وجهه همت خود قرار داده‌ايد. جنابعالي به مبارزه همزمان با تحجر و التقاط معتقديد و علي‌رغم اين همه تهمت و افترا و دروغ که به شما نسبت داده شد، از جاده اعتدال خارج نشديد و سياست اخلاقي را پيشه خود کرده‌ايد. در اين زمينه مقتداي شما برادر بزرگوار و محصور ما جناب ميرحسين موسوي است که اين روزها سخت مورد اتهام است و فرصت دفاع به ايشان هم داده نمي‌شود[؟] و از انصاف و اعتدال و اخلاق در مواجهه با ايشان [خبری هست؟]

✅ درگذشت پدر بزرگوار شما را تسليت عرض مي‌کنم و براي آن مرحوم از خداوند طلب غفران و رحمت دارم و براي شما که در مهاجرت تحميلي به سر مي‌بريد، آرزوي سلامتي و صبر و مقاومت مي‌کنم. آرزومندم که خداوند به همه ما انصاف و تدبير عنايت کند و زمينه حضور شما را در کشور و در جمع دوستان فراهم آورد و مفاسد امور مسلمين را با رحمت خود اصلاح نمايد.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا