خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرخصي اجباري و مشکوک جهادگران دانشگاهي

جهاد دانشگاهي با صدور بخشنامه اي سوال برانگیز به اعضاي دفتر مركزي خود اعلام كرد كه از تاريخ 20 مرداد تا پایان این ماه، یعنی دقیقا همزمان با تغییر دولت و انتخاب وزرای علوم و بهداشت، بايد به مرخصي بروند.

خبرنگار انصاف نیوز اطلاع یافت که علی رغم مخالفت جهادگران، این بخشنامه از امروز اجرایی شد ولی گذشته از اهمیت اینکه با رفتن به مرخصي اجباري از مرخصي ساليانه آنها كم مي‌شود، سوالی که برای اعضای جهاد ایجاد شده این است که چه برنامه ای براي دفتر مرکزی دیده شده که در این روزهای تغییر دولت، اعضاي آن بالاجبار به مرخصي تابستاني فرستاده می شوند؟

بنابر این گزارش، در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که منجر به انتخاب دکتر روحانی منتهی شد، مدیران جهاد دانشگاهی از كانديداي ديگري حمايت مي‌كردند و تلاش شد که خبرگزاري ايسنا براي حمايت از آن شخص فعالیت کند كه ساسان والي زاده مديرعامل وقت با این کار مخالفت کرد و طولی نکشید که برکنار شد.

والی زاده در زمان برکناری (27 تیرماه) در این باره به صراحت به خبرگزاری مهر گفته بود: لابد آقایان توقع داشتند ما در انتخابات به سمت یک یا دو تا از کاندیداها بچرخیم ولی ما معتقد بودیم که همه کاندیداها محترم و مورد تائید شورای نگهبان هستند و ما هم رسانه‌ایم و ارگان هچ حزبی نیستیم و خیلی سالم، نسبت به همه اطلاع‌رسانی کردیم و به سمت هیچ کاندیدایی گرایش حزبی و جناحی خاص نداشتیم.

یکی از مدیران عالی سابق جهاد به انصاف نیوز گفت که تعطیلی دو هفته ای در جهاد
دانشگاهی بی سابقه بوده است؛ و معنا ندارد که در سالی که قرار بوده «حماسه ی اقتصادی» شکل بگیرد این قدر مرخصی آن هم اجباری به چه معناست؟

همچنین بنا بر این گزارش، اخبار دیگری هم از برنامه های احتمالی مدیران فعلی جهاد برای روزهای پس از برکناری خود شنیده می شود؛ از جمله اقامت در برخی واحدهای خاص جهاد دانشگاهی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا