خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشانه ای از اعتصاب غذا و سکته می بینید؟

عکسی که روز پس از آزادی مهدی خزعلی منتشر شده بود، در شبکه های اجتماعی با این پرسش مواجه شده که چقدر ادعای 13 روز اعتصاب غذا به صورت خشک صحت داشته است؟

به گزارش انصاف نیوز، حجت الاسلام «سعید صدوقی مازندرانی» در این باره با بازنشر عکسی شاداب و سرحال از مهدی خزعلی در اینستاگرام نوشت: «آقای خزعلی [فردای آزادی] به ملاقات پدر خانوم خویش رفتند و این عکس را در پیچ خود منتشر کردند. با آرزوی سلامت و موفقیت ایشان سوال میکنم آیا نشانه ای از اعتصاب غذا و سکته در شمایل ایشان پیدا می شود؟!».

«پیمان عارف»، فعال سیاسی خارج کشور نیز در همین باره در فیسبوک نوشته است: «تبريكى هم عرض كنيم خدمت جناب مهدى خزعلى كه پس از شكستن ركورد اعتصاب غذاى خشك موفق شدند ركورد ريكاورى بعد از اعتصاب غذاى خشكِ ركورد زده رو هم بشكنند! پينوشت: عكس انتشار يافته توسط حساب كاربرى سراى قلم ايشان در اينستاگرام همراه با متنى كه آقا مهدى را ٢٤ ساعت بعد آزادى در كنار پدرخانمش نشان مي دهد».

در روز بازداشت این آقازاده اصولگرا، یک کانال تلگرامی نزدیک به او به نام سرای قلم اعلام کرده بود که او دست به اعتصاب غذای خشک زده است و توضیح داد که «اگر اعتصاب‌کننده از خوردن آب امتناع کند، بیش از یک هفته زنده نخواهد ماند». این در حالی است که پس از آزادی او اعلام کرده او «بعد از ۱۳ روز اعتصاب خشک» آزاده شده است.

وی پیش از این نیز ادعاهای عجیبی درباره ی اعتصاب غذا مطرح کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف مثلا با تکرار اصطلاح آقازاده اصولگرا میخوای چه چیزی رو ثابت کنی ، مهدی خزعلی از خیلی از مدعیان اصلاحات ، اصلاح طلب تر و شجاع تره.

    1. دقیقا موافقم. الآن در نظرسنجی هم نمی دونم دیده اید یا نه ولی در صدر محبوبترینها و بالاتر از خاتمی قرار داره. من هم تعجب کردم که گفته اصولگرا. دلیلش اینه که به مدعیان اصلاحات انتقاداتی وارد کرده که به جای دفاع از خودشون بشدت از دست ایشان عصبانی شده اند. خزعلی اصولگرا!!! واقعا شرم آوره

  2. دوستان انصافي، حقيقتا نا اميدم کرديد! چه از جان اين بيچاره ميخواهيد!؟ مجبورم مي کنيد تصور کنم اين درگيري ها عمدي و بقول کيهان نشينان، بر اساس سناريويي از پيش نوشته شده است تا اذهان را هم با آن درگير کنيد و…!! لااله الالله، دست بردار انصاف عزيز.

  3. انصاف اگه چیزی میدونی که ما خبر نداریم بگو خب…! چه دلیلی داره با آبروی ایشون بازی میکنین؟
    نه ابطحی خوبه! مهرعلیزاده خوبه!

  4. این عیب نیس که کسی آقازاده اصولگرا باشه …بد اینه که آقازاده باشه و از مال مردم بخوره و به ریش ملت بخنده ! هیچ ایرادی نداره که کسی حرف حق بزنه و چون کس و کاری داره نتونن باهاش کاری رو بکنن که با دیگران می کنن … ! بد و زشت اونیه که بره مجلس و بجای دغدغه ملت ، نگران خونواده ش باشه و شرم و حیا رو بذاره کنار و بگه سهممونو از سفره انقلاب برداشتیم ! تو سالگرد انتخابات مجلس یادم افتاد و دلم کباب شد که بدون اینکه ساکن تهران باشم ساعت ها زنگ میزدم و دوست و آشناهامو تهران مجاب میکردم که به لیست امید رای بدین که فلانن و بهمان … البته چندان پشیمون نیستم ولی شما بهتره بجای گیر دادن به مهدی خزعلی ، برین از سهام دار سفره انقلاب بپرسین که جز دفاع از حقوق نجومی پدرش چه کار دیگه ای انجام داده؟ از حقوق زنان دفاع کرده یا از نرگس محمدی و مادر دو طفل معصوم با 16 سال حبس…!؟

  5. انصاف جدا حالم بهم میخورد. از نردبام کسی که بالانرفته؟ هزینه اش را خودش می پردازددیگر چه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا