خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست یک خوزستانی: هزینه یک ماه آب و برق را هدیه دهید

یک استاد دانشگاه خوزستانی در نامه ای به رییس جمهور درخواست کرد: به عنوان ترمیم بخشی از ضررها، به مردم شریف و عزتمند و ولایتمدار خوزستان در روزهای منتهی به سال نو «هزینه یک ماه آب و برق مردم این استان به صورت هدیه از جانب رئیس جمهور از آنان اخذ نگردد».

متن نامه ی ارسالی رضا شیرانی به انصاف نیوز در پی می آید:

بسمه تعالی. ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

باسلام و تحیت؛ جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم به مانند پوست در جسم انسان است که اگر به آن رسیدگی نکنیم خشک و بی روح شده، ترک می خورد، آسیب می بیند و زیبایی خود را از دست می دهد و آنچه امروز از خوزستان زرخیز و سرسبز به مردم نشان داده می شود چیزی جز آن پوست بی روح و ترک خورده از جامعه همیشه پر شر و شور خوزستان نیست!

آقای رئیس جمهور

حضرتعالی در سالهای نه چندان دور دفاع مقدس در کنار یار دیرین و فقید انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با مردم متدین و انقلابی خوزستان محشور بوده اید و یقینا نیک می دانید که خوزستانی که بیش از 23000 شهید که تقریبا 10 درصد از شهدای کلی کشور را تقدیم اسلام، ایران و انقلاب کرده است و رنج های بسیار دیده است شایسته نیست که گرد غربت و غبار بی توجهی بر چهره اش بنشیند و شاید دلیل اصلی حضور حضرتعالی در استان خوزستان همین بود که این غبار را با سرپنجه تدبیر خود از چهره معصوم این مردمی که برای دفاع از اسلام و انقلاب مرزها را در نوردیده اند و هرچند ماه و هفته یک شهید مدافع حرم را بر دستان شان عزتمندانه تشییع می کنند، خود حضور یابید تا شاید تسکینی باشد بر دلهای آزرده مردم این خطه که آن را با خون، ایثار و حماسه می شناسند.

ریاست محترم جمهور، بنده به عنوان یک کارشناس و مدرس مدیریت و کسب و کار حرفه ای در دانشگاه و یک خوزستانی، بر این عقیده هستم که در اتفاقات اخیر نه تنها آب و برق و نیازمندی های اولیه اجتماعی مردم قطع شد و نه تنها ریزگردها نفس مردم خوزستان را آلوده و خفه کرد بلکه فارغ از آسیب های اجتماعی ناشی از این اتفاقات، آنچه بیش از همه در آستانه سال نو و عید نوروز بر این مردم گران آمده است آسیب دیدگی از ناحیه کسب و کار است، آسیبی که سرهای سربلند مردم این دیار عزتمند را بعضا و متاسفانه در برابر خانواده شان به گریبان فرو برده است.

لذا خواهشمند است با توجه به آنکه کیفیت و کمیت خدمات آب و برق و سلامت جامعه در این روزها نامطلوب و خارج از استانداردهای دولت تدبیر و امید بوده است، پیشنهاد می شود به عنوان ترمیم بخشی از ضررها، به مردم شریف و عزتمند و ولایتمدار خوزستان در روزهای منتهی به سال نو ” هزینه یک ماه آب و برق مردم این استان به صورت هدیه از جانب رئیس جمهور از آنان اخذ نگردد”.

این هدیه هر چند در برابر رنج های مردم این استان ناچیز است اما می تواند تسلی خاطری باشد برای همه آن مردمی که در دفاع از ایران و انقلاب اسلامی هیچ گاه سر از پا نشناخته اند.

ومن الله التوفیق

رضا شیرانی
7 اسفند 1395

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب شيراني عزيز، ظاهرا در استان هاي گرم کشور (خوزستان، هرمزگان و بوشهر) ماه هاي سال را به دو دوره گرم و سرد تقسيم کرده و براي هر کدام، پايه اي براي هزينه هاي انرژي (به گمانم فقط برق) تعريف کرده اند. من شنيده ام و در رسانه هاي اجتماعي هم ديدم که علي الظاهر 4 ماه از ماه هايي را که قبلا جزو دوره گرم (که علي القاعده بايستي هزينه هاي برق با نرخ کمتر محاسبه شود) محسوب ميشد، از ليست دوره گرم خارج کرده اند، يعني منبعد هزينه انرژي در اين ماه ها مشابه ماه هاي دوره سرد محاسبه خواهد شد، آن وقت جنابعالي مي فرمائيد دولت تدبير و اميد، يک ماه هزينه آب و برق را از مردم نستاند!؟

  2. انصاف، هرچه در مورد اون موجود (احمدي نژاد رو ميگم) نظر داده بشه سريعا منتشر ميکني! اما راجع به دولت تدبير و اميد، اگر تعريف باشه باز هم بسرعت نشر ميدي، اگه انتقاد باشه (دیدگاه شما در انتظار تایید مدیر سایت است.)!!! انصافا اين چه وضعشه انصاف!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا