خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رفع محدودیت غیرقانونی خاتمی خواست ملی است»

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در يادداشتي خواستار «رفع محدوديت هاي غيرقانوني اعمال شده براي آقاي سيد محمد خاتمي رئيس جمهور اسبق جمهوري اسلامي» شد و آن را خواسته ملي و به سود نظام دانست.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایلنا، متن كامل اين يادداشت كه به تاريخ جمعه چهارم فروردين ماه ١٣٩٦ نوشته شده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بهار ٩٦ ، بيست سالگي حماسه دوم خرداد است و جناب آقاي سيد محمد خاتمي ، تجلي راي و اراده مردم و مردمسالاري ديني در برهه اي مهم از تاريخ پر فراز ونشيب جمهوري اسلامي است.
شامگاه چهارمين روز از سال نو، پس از بازگشت از حوزه انتخابيه به تهران ، الحمدلله توفيق پيدا كردم براي عرض تبريك عيد نوروز خدمت جناب آقاي سيد محمد خاتمي برسم. گرچه هدف از تنگ نظري هاي اعمال شده در چند سال اخير به قصد ايجاد محدوديت رسانه اي و محدود كردن حلقه ارتباطي مردم مشتاق و ارادتمند به ايشان بوده است، ولي ايمان و توكل به خدا و دلبستگي ايشان به نظام و انقلاب اسلامي و تعهد به مردم ، ذره ای خلل در عزم و اراده وي در اداي وظيفه به ملك و ملت ايجاد نكرده است و با اخلاص، شرافت، صبوري و بردباري ناملايمات را تحمل مي كنند.

اظهارات رئیس محترم قوه قضائیه در مصاحبه اخیر، نهایتاً منشاء اصلی این تصمیم را تا حدی مشخص کرد و همین امر می تواند مقدمه ای برای گره گشایی از این مشکل ملی باشد.

خوب است پس از گذشت چند سال از اين موضوع ، ارزيابي جامعي از اقدام انجام شده و موارد مشابه اين چنيني انجام پذيرد تا مشخص گردد آيا اين قبيل اقدامات سرمايه اجتماعي و جايگاه مردمي شخصيت هايي پاكدست، خدمتگزار و محبوب نظير جناب آقاي سيد محمد خاتمي را تقليل داده است ؟
آيا اينگونه اقدامات، مقوّم منافع ملي يا مغاير آن است؟ آيا وحدت و همبستگي ملت و حاكميت را افزون تر مي كند يا گسستي در اتّحاد ملي به وجود مي آورد ؟
… و ده ها سوال ديگر كه حوصله و فرصت به پرداختن به آن نيست، ولي اذهان مردم را به خود مشغول داشته است.
به نظرم، اينك كه نظام اسلامي به استقبال انتخاباتي پرشور مي رود، زمان تجديد نظر در اين رويه ها و روندها و رفع محدوديت هاي غير قانوني فرا رسيده است ، رويه هايي كه متاسفانه وحدت ملي را خدشه دار مي كند و تجديد نظر در آن خواسته ملي و به سود نظام است.
امید که در طلیعه سال نو، رؤسای محترم سه قوه با ژرف نگری و همدلی و قانونمداری خواهی، برای بازگرداندن این سرمایه ملیِ ایران و ایرانی به صحنه، اقدام کنند و شکوهمندی انتخابات پیش رو را با شور مردمی ناشی از این تصمیم مبارک، افزونتر نمايند. همچنین امید است خیرخواهان نظام از هر دو جناح ، مراجع معظم تقلید و گروهها و شخصیتهای برجسته سیاسی و نمایندگان محترم مجلس ، برای نیل به این مقصود بزرگ و مهم ، یاری رسان رؤسای محترم قوا باشند.

محمدرضا تابش
نماينده مردم شريف اردكان در مجلس شوراي اسلامي
تهران – ٤ فروردين ١٣٩٦

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینها که رای مردم را افتخار کشور میدانند آیا به نظر مردم توجهی میکنند یا رای و نظر را با تفاسیر من درآوردی یکسان نمیدانند و کلا مردم یعنی کشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا