خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رفیق احمدی نژاد رییس جهاد دانشگاهی شد +توضیح

دکتر حمیدرضا طیبی، رییس فعلی جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت و رییس اسبق جهاد دانشگاهی، در جلسه ی امروز هیات امنا جانشین دکتر یادگاری شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در جلسه ی امروز هیات امنای جهاد دانشگاهی، از بین دکتر منتظری، طیبی، یادگاری و ایمانی، رای اکثریت به طیبی تعلق گرفت و او با 8 رای مجددا به ریاست این نهاد بازگشت.

پیش از این، یادگاری به مدت سه سال رییس بود. منتظری نیز تا سال 86 ریاست این نهاد را بر عهده داشت. اما سال 86 با اتمام دوره ی منتظری، با تلاش دولت احمدی نژاد، آقای طیبی که از دوستان احمدی نژاد و رییس جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت بود برای سه سال به ریاست جهاد انتخاب شد.

یکی از اعضای جهاد دانشگاهی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: حالا که دولت دکتر روحانی بر سر کار آمده و اعضای جهاد به تغییر مدیریت با نگاه گذشته امید بسته بودند، انتظار نمی رفت که نمایندگان دولت در جلسه ی هیات امنا از آقای طیبی که نماد دوره ی احمدی نژاد بود حمایت کنند.

توضیح انصاف نیوز در جمعه 19 مهر، ساعت 18:
آقای دکتر طیبی ضمن اینکه مورد تایید آقای احمدی نژاد بوده و در سال 86 با حمایت دولت به ریاست جهاد دانشگاهی رسید اما با توجه به اینکه جزو خانواده ی جهاد دانشگاهی محسوب می شود، در انتخابات اخیر یکی از گزینه هایی بود که در کنار دکتر علی منتظری از سوی بدنه ی جهاد مورد حمایت بوده است. البته در نظرسنجی 180 نیروی مدیر جهاد دانشگاهی در اواخر مرداد ماه، منتظری با رای دو برابر طیبی انتخاب و به هیات امنا معرفی شد اما طی روزهای قبل از روز انتخاب رییس جدید، جمع هیات امنا تصمیم به انتخاب آقای طیبی زد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا