خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصولگرایان دوباره به دنبال تشکیل «دولت اسلامی»

یک فعال سیاسی جریان اصولگرا که زمانی دولت احمدی نژاد را دولت اسلامی می خواندند، می گوید: نامزد نهایی اصولگرایان ابراهیم رییسی خواهد بود و تنها وی می تواند دولت اسلامی را که حدود 4 دهه نسبت به آن کم توجهی شده است در ایران تاسیس کند.

به گزارش انصاف نیوز، «علی کیهانیان» دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب، نیازمند ساز و کاری برای تشکیل دولت اسلامی است. خط مشی ترسیمی رهبر معظم انقلاب در رسیدن به تمدن اسلامی و اشاعه آرمان های ناب انقلاب اسلامی، دارای پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است.

وی اظهار داشت: با توجه به آشنایی رییسی با فقه اسلامی و عملکرد وی در دوران تشکیل و تثبیت نظام جمهوری اسلامی در مسوولیت های مختلف و تبعیت ایشان از رهبر معظم انقلاب، وی قادر به ایجاد هماهنگی های لازم برای تشکیل دولت اسلامی است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: دولت اسلامی دارای چند مشخصه عدالت فراگیر، مبارزه با فساد، ساماندهی ظواهر اجتماعی، احیای فرهنگ اسلامی، اصلاح روابط اقتصادی-اجتماعی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار می دهد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت اسلامی رییسی، خود را مسوول و پاسخگو می داند. در این دولت همه ادیان و اقشار آزادند و اگر تعرضی به شخصی صورت گیرد وی مورد حمایت حکومت قرار می گیرد و مانند حکومت علی(ع) حتی در مقابل درآوردن خلخال از پای یک زن یهودی خواهد ایستاد.

وی تاکید کرد: اینکه کشوری با تمدنی چند هزار ساله نمی تواند خود را به منطقه و جهان صادر کند در خور نظام نیست ولی دولت رییسی قادر به صدور انقلاب خواهد بود.

کیهانیان ادامه داد: در این دولت رسانه ها نیز به عنوان پیامبران و پیام آوران شفافیت برای حاکمیت و ایجاد تعادل فکری در جامعه در کنار حکومت قرار دارند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: در دولت رییسی گروه ها و اقشار در چارچوب قانون اساسی کشور که مبین یک جامعه دینی و اسلامی است در تمام ابعاد زندگی خود احساس امنیت می کنند. دولت رییسی پارلمان ملی نخبگان را تشکیل می دهد که مرکب از ایده پردازان و مغزهای متفکر کشور است .

وی به تعدد داوطلبان ریاست جمهوری در این دوره از انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: در خوش بینانه ترین حالت 10 نفر و در حالت بدبینانه 4 نفر از داوطلبان فعلی انتخابات ریاست جمهوری از جناح های مختلف سیاسی کشور تایید صلاحیت خواهند شد که از نظر ما نامزد اصلح شخص رییسی است که می تواند سکان هدایت قوه مجریه را در سه حوزه ملی، منطقه ای و بین المللی هدایت کند.

کیهانیان تصریح کرد: حضور نامزدی از دولت دهم که با وجود منع صریح مقام معظم رهبری داوطلب ریاست جمهوری شده است به طور قطع باعث شکسته شدن آرای روحانی می شود. چرا که رای های خاموش را به سوی خود جذب می کند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: دولت یازدهم در ایجاد نرمش قهرمانانه مورد نظر مقام معظم رهبری در سطح بین المللی موفق عمل کرد که این توفیق به خاطر اقامت و زندگی اعضای ایرانی تیم مذاکره کننده هسته ای در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس است.

وی گفت: از آنجایی که هر مذاکره ای نیازمند اعتماد بین طرفین است، تیم مذاکره کننده با مبنایی که ذکر کردم اعتماد طرف مقابل را جلب و مذاکرات را به نتیجه رساند. حاصل کار هم تثبیت موقعیت مستشاری جمهوری اسلامی در کشورهایی مانند سوریه و عراق است که دارای تشنج و چالش های سیاسی داخلی هستند. اما قرار بود سرمایه گذاری خارجی و انجام مراودات بین المللی در ایران نیز انجام شود که به گفته خود دولتی ها، با بدعهدی طرف مقابل صورت نگرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از این متن، شعار عده ای که با آمدن فلانی انقلابی دیگر در شرف وقوع است، تعبیر می گردد.( ببخشید که کمی رمزی نوشتم)

  2. عجب اقایان دنبال تشکیل دولت اسلامی عراق. شامات .یمن وخراسان بزرگ هستند یعنی داعشیخ پس اینهمه علم شنگه برای داعش واسه این بود که پاتو کفش رفقای ما کرده بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا