خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تا انتخابات با انصاف | «شهادت می دهم…»

محمد توکلی، انصاف نیوز: مهمترین خبر ۲۴اردیبهشت در حوزه خبرهای انتخابات خبر انتشار ویدئویی از رهبر جریان اصلاحات در حمایت از حسن روحانی بود. خبری که به دلیل ممنوعیت ها بازتاب کمی در رسانه های رسمی داشت.

– بخشی از گفته های خاتمی در پیام ویدئویی اش به نقل از کانال تلگرامی khatamimedia: «می‌خواهم در حضور مردم یک شهادت بدهم و خداوند منّان را بر درستی این شهادت شاهد بگیرم:دولت آقای روحانی دولت موفقی بوده است، با همه محدودیت ها و مشکلاتی که داشته است، با امکانات اندکی که داشته و توقعات فراوانی که بوده است، توانسته است خدمات بزرگی را به انقلاب و مردم و کشور انجام دهد. علاوه بر برجام که برگ درخشانی در کارنامه دولت اوست،در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی موفقیت‌های زیادی داشته است و باید بدانیم که کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم…هیچگاه نباید فریب شعارهای واهی و بی‌اساس را برای رفع مشکلات خورد.بعضی از این شعارها اولاً عملی نیست، ثانیاً اگر هم عملی باشد، جامعه را دچار بحران‌های شدیدی خواهد کرد که در درجه اوّل دود آن به چشم محرومان خواهد رفت…می آییم و به روحانی رأی می دهیم، برای آزادی در اندیشه ، منطق در گفت‌وگو ، قانون در عمل و استیفای حقوق شهروندی و پیاده‌شدن عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه‌مان.و این‌بار این شمایید که باید تکرار کنید، تکرار رأی به روحانی عزیز، برای تقویت امید به آینده بهتر.»

– گفته های حسن روحانی در جمع حامیانش در اصفهان: «آیا ما می‌خواهیم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم از طرف یک گروه خاص؟…۱۰بار تصمیم گرفتند که شبکه‌های اجتماعی را ببندند ولی این روحانی بود که در برابر این تصمیم ایستاد…اگر دولت یازدهم نبود دریاچه ارومیه خشک شده بود و طوفان نمک ۱۴ میلیون نفر را تهدید کرده بود. ما برای هورالعظیم و دریاچه ارومیه سرمایه‌گذاری کردیم. این بار نوبت زاینده رود است…پیشرفت به ۱۴۰۰ یا عقبگرد به ۹۱؟ من در این دو، سه هفته، خیلی گوش کردم که دوستان ما طرح و برنامه جدیدی را هم به ارمغان آورده‌اند. دیدم بازنویسی سال‌های ۹۰ و ۹۱ است…می‌گویند ما هم برجام را قبول داریم. باور کنیم؟ شما تا دیروز هرچه در توان داشتید و از هرچه بیلبورد در تهران بود، علیه برجام استفاده کردید. وقتی با قدرت‌های خارجی مشغول مبارزه خارجی بودیم از پشت خنجر زدید، حالا طرفدار برجام شدید…اگر ملت ایران اجازه بدهد و اگر رهبری ما را هدایت کند، با همین دکتر ظریف مابقی تحریم‌ها را هم برخواهیم داشت.»(ایلنا)

– به گزارش تسنیم ابراهیم رییسی در جمع حامیانش گفت: «آقایان از تولیدکننده حمایت نکردند و نقدینگی کشور را به دلال‌ها دادند…آقای روحانی من به دلیل مشاغل مختلف، اطلاعاتم قابل قیاس با شما نیست، اما کسی که می‌خواهد کاندیدا شود، باید ظرفیت داشته باشد؛ آموخته‌های امثال آقای بهجت تنها برای مدرسه نیست؛ قرار نیست منافع اجتماعی را فدای منافع شخصی کنیم…این دیپلماسی را که با غربی‌ها صحبت کنیم که حمایت کنند تا پیروز شویم را بلد نیستیم…مگر شما آزادی را به دختران ما داده‌اید که من آن را محدود کنم؟ این آزادی را خدا داده»

– گفته‌های امروز قالیباف درجمع حامیانش به نقل از فارس: «چرا باید در نظام اسلامی یک مدیر و وزیر مانند خاندان قاجار وقتی خصوصی‌سازی می‌شود، رانت پیدا کند؟…قول می‌دهم اگر این دولت 4 ساله را که هیچ فایده‌ای نداشت تغییر دهید، تابلوی ایجاد 5 میلیون شغل را ایجاد می‌کنیم…متأسفانه وقتی که روحیه اشرافی‌گری و روحیه تاجرمسلکی بر دولت حاکم می‌شود، دیگر اصلاً نمی‌توانند این صحنه‌ها و زندگی‌های افراد نیازمند را ببینند…من مجبور شدم با صراحت به آنها بگویم شما دروغگو هستید. در حوزه املاک تعاونی هایی هستند که به 27 هزار کارگر و کارمند شهرداری داده شده است. قالیباف یک متر از آن املاک را از هیچ جا نگرفته است اما شما در شهرک غرب متری3 هزار تومان گرفته اید که به این قیمت در بیابان ها و نمک زارهای اطراف شهر هم زمین نمی دهند.»

– سخنگوی قوه قضاییه از پاسخ قاطع به انتقادات روحانی از این قوه و برخی نهادها خبرداد.به گزارش ایسنا اژه ای اظهار کرد: «متاسفانه در هفته‌ها و روزهای اخیر مطالبی علیه قوه قضاییه و حتی مطالبی علیه برخی ارزش‌های نظام و برخی نهادهای نظام گفته شد که جای شرمندگی دارد و قوه قضاییه در زمان مناسب خودش پاسخ قاطع خواهد داد.»

– حسام الدین آشنا درباره مستند تبلغاتی قالیباف در توئیتر نوشت: «فیلم تبلیغاتی قالیباف را باید با دقت بیشتری مشاهده کرد؛ اگر صحنه های حضورایشان را از فیلم حذف کنید تفاوتی با برنامه های سیمای منافقین ندارد»

– به گزارش ایسنا مجیدانصاری در نشستی خبری گفت: «صدا و سیما با بی توجهی به اصل بی طرفی،با برنامه های خود علیه دولت مستقر و شخص رئیس‌جمهور اقدام تخریبی انجام می‌دهد. عدالت اطلاع رسانی در برنامه های صدا و سیما به ویژه در برنامه ۲۰:۳۰ رعایت نمی شود. برنامه های سایر نامزدها از جمله آقای رئیسی به صورت مکرر و متعدد پخش می‌شود در حالیکه اجتماع چند ده هزار نفری مردم در استادیوم آزادی شاید فقط چند ثانیه پخش شد در حالیکه در نمایش تعداد جمعیت و شعارهای مردم یک جانبه عمل شد. روحانی با رقیب دیگری به نام صدا و سیما مواجه است که البته در سه سال و نیم گذشته همواره در جهت تخریب دولت بوده است»

– به گزارش ایلنا رضاخاتمی گفت: «امروز تمام ملت ما به دنبال اصلاحات هستند و نفوذ کلمه آنقدر زیاد شده که افرادی که به دنبال گازانبر و لوله کردن بودند امروز از آزادی می‌گویند.افتخار می‌کنیم آزادی آنقدر ریشه دوانده که بزرگترین مخالفان آزادی از آزادی سخن می‌گویند.»

– تابش در گفتگو با ایلنا از انتشار پیام خاتمی درخصوص نامزدی جهانگیری در انتخابات و همچنین درباره انتخابات شورا خبر داد.

– به گزارش فارس،‌ سامانه مسکن قالیباف برای ساماندهی متقاضیان مسکن مهر رونمایی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا