خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح درباره‌ی دو خبر

دو خبر با تیترهای «دروغ کسانی که در لیست امید نبودند» و «فاطمه دانشور تکذیب کرد» روز جمعه منتشر شده که توضیح انصاف نیوز را درباره‌ی آن در پی می‌خوانید:
1 – در خبر اول تاکید شده که «ادعایی» از خانم دانشور «نقل شده» و در روزنامه‌ی «مستقل» تیتر یک شده است.
این توضیح ضروری است که متن منتشر شده در روزنامه‌ی مستقل، از سایتی به نام «نشان آنلاین» نقل شده و در این روزنامه نام به عنوان منبع منتشر کننده ذکر شده است.
خبر مذکور به نقل از آن سایت در تعداد زیادی از سایت‌های اصولگرا در روزهای گذشته بازنشر شده بود.
2 – خانم دانشور ظهر امروز متنی را منتشر کرده است که اظهارات ادعایی با وضوح کامل در آن «تکذیب» نشده است، اما مصاحبه‌ی خود را «جعلی» خوانده و خواستار انتشار «صدا یا متن» شده است.

3 – در جایی از خبر اول آمده است که:

«تعدادی از کسانی که تقاضای عضویت در لیست اصلاح طلبان را داشتند پس از قرار نگرفتن در لیست، از انصراف که جزو وعده‌های متقاضیان بود سر باز زدند و شایعاتی درباره‌ی ساز و کار شورای عالی منتشر کرده‌اند»

این افراد عموما دلایلی برای انصراف ندادن از ادامه‌ی رقابت مطرح کرده و ادعاهایی درباره‌ی ساز و کار تصمیم گیری برای تهیه‌ی لیست نهایی می‌آورند. ذکر عنوان «شایعات»، به معنای تایید نشده بودن آنهاست و الزامان در رد آنها نیست.

دروغ کسانی که در لیست امید نبودند

فاطمه دانشور تکذیب کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام لطفا برسی کنید چرا اقای روحانی در سفر دیروز به قم به دیدار ایت الله صانعی و بیات زنجانی که از حامیان ایشان در انتخابات بودند نرفتند در حالی که به دیدار برخی مراجعی که از ایشان حمایت نکردند و حتی حامی رقیب ایشان بودند هم رفتند ؟! ایا قرار است اقای روحانی همان رویه محافظه کاری و اصولگرایی 4 سال پیش را ادامه دهند ؟! ایا باز قرار است یک دولت و کابینه غیر همسو با نظر مردم تشکیل دهند ؟! با ان همه شور و اشتیاق و امید مردم و حامیان ایشان و رای دهندگان این شروع واقعا ناامید کننده و تاسف اور است….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا