خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خطر نادیده گرفتند آن 16 میلیون نفر

به گزارش انصاف نیوز، «احسان گل محمدی» فعال رسانه‌ای اصولگرا در اینستاگرام درباره‌ی آن وضعیت آن 16 میلیون نفر که به ابراهیم رئیسی رای داده‌اند یادداشتی نوشته که بخشی از آن خطاب به رییس جمهور به این شرح است:

عده‌ای معتقدند که آراء 23 میلیونی آقای روحانی حاصل از آمدن جمعیت خاکستری{افرادی که در ایام انتخابات گزینه اصلی‌شان رأی دادن نیست و با احساس خطر ممکن است پای صندوق‌ها بیایند} پای صندوق‌های رأی بود؛ تا اینجا مشکلی نیست و هر نفر در ایران حق دارد رأی بدهد چه آن فردی که هر هفته صف اول نماز جمعه شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و چه افرادی که اصلاً اصل نظام را قبول ندارد چرا که در قانون اساسی فرقی میان این دو طیف گنجانده نشده است.

تاکید می‌شود که هدف راقم این سطور تقسیم بندی و درجه بندی شهروندان نیست؛ بلکه اشاره به جمعیت حدود 16 میلیونی است که در صورت نادیده گرفته شدن ممکن است برای منافع ملی خطرآفرین باشند.

آقای رئیسی با شعارهای ضد فقر و رانت خواری و اشرافی گری وارد میدان شد و حدود 16 میلیون رأی آورد؛ از این آمار می‌توان به طور قطع از جمعیت منتقدین وضع موجود یاد کرد؛ جمعیت پای کاری که در هر دوره انتخابات پای صندوق‌ها می‌آیند، در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و در بزنگاه‌های حساس تحقیقاً کنار نظام هستند؛ مغالطه است اگر کسی بگوید منظور این است که آن 23 میلیون ضد انقلاب و… هستند چرا که خود راقم این سطور روز جمعه به رئیس جمهور مستقر رأی داد و خود بخشی از این 23 میلیون است؛ منظور این است که در این دوره این 16 میلیون را حصر نشوند و با مهر باطل زدن به حکم ممنوع التصویری آن‌ها؛ بگذارند صحبت کنند و بگویند چرا روحانی نه!

آقای روحانی خود از بزرگ امنیتی‌های ایران است و به نیکی می‌داند و اگر هم نمی‌داند بخواند که باید برای حفظ امنیت کشور باید برای جلوگیری از افزایش بیش از پیش نارضایتی این 16 میلیون برنامه‌ای داشته باشد و به شکایت این جمعیت عظیم رسیدگی کنند؛ برای رسیدن به این مهم به نظر می‌رسد که لازم است رئیس جمهور مستقر که از قضا رئیس جمهور منتخب هم هست به «همقطاران اجرایی» کنونی و همراهان پیشین خود در قطار امنیت کشور توصیه کند به جای متلک پرانی توییتری به این جمعیت و اجرای استندآپ کمدی و روحوضی تحقیق کنند تا برای چه رأی این 16 میلیون نه تنها آقای روحانی نبود بلکه فردی بود که در ضدیت 180 درجه‌ای با او بود.

آقای روحانی این را هم خوب می‌داند که این جمعیت به کمترین عملکردی راضی می‌شود و توقع خاص و خارج از دایره وظایفی از رئیس جمهور منتخب ندارد؛ انتهای خواسته این جمعیت این است که شب گرسنه نخوابد و یا ماهی یکبار بتواند گوشت مصرف کند. #علی برکت الله

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی که منتخب 24 میلیون چه کاره؟ خطاب می شود، آیا شما فکر می کنید این افراد به اون 16 میلیون اعتقاد دارند؟

    10
    1
  2. (چه افرادی که اصلاً اصل نظام را قبول ندارد چرا که در قانون اساسی فرقی میان این دو طیف گنجانده نشده است.)درسته که قانون بینشان فرقی قائل نشد ولی ماخودمان تا دلتون بخواد بینشون فرق قائلیم مثل حلال وحرام مانند ارزشی و ….. اصلا تو چه کاره ای وایضا……..

    5
    1
  3. خدا رو شكر میگن نزدیك 16ملیونیم… تا دیروز اعای 96 درصدی و به عبارتی77ملیون نفری داشتن.
    مطالباتی انتزاعی و عوامفریبانه قالی باف و رییسی برای مردم تعریف كردن خارج از اختیار ریییس جمهور و نیازمند چندتا 4سال حالا دكتر روحانی باید جوابگو باشه؟ اون اقا گفت رشد25 درصدی ایشون باید توبیخ بشه؟

    5
    2
  4. با قول چند برابرِ رایانه این 16 میلیون به رئیسی رای دادند و هر کسِ دیگر هم این شعارها را میداد این 16 میلیون به او رای میدادند همانطور که قبلابه احمدی نژاد رای دادند لذا این رای ها برای گرفتنِ یارانه ی بیشتر و تن پروری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا