خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دولت دوازدهم قطعا در موعد قانونی تشکیل می شود»

معاون امور مجلس رئیس دولت یازدهم با بیان اینکه مقدمات و هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری انجام شده است گفت: رئیس جمهوری در فرصت قانونی وزرا را برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می کند.

حسینعلی امیری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به سوالی در خصوص زمان برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری افزود: مقدمات و هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری انجام شده، اما چون برگزار کننده مراسم تحلیف ، مجلس شورای اسلامی است جزییات مراسم را این مجلس اعلام می کند .

وی ادامه داد: در خصوص جزییات، باید از مجلس شورای اسلامی سوال شود اما آن چیزی که قطعا می توان اعلام کرد این است که رئیس جمهوری در فرصت قانونی وزرا را برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می کند.معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: دولت جدید قطعا در موعد قانونی تشکیل می شود و دولت دوازدهم بموقع کار خود را شروع می کند.

در خبری دیگر مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در همین باره گفت: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب طبق روال قانونی و قبلی برگزار خواهد شد.

مهدی کیایی در پی حاشیه‌سازی برخی رسانه‌های خارجی در مورد برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی طبق روال قانونی و قبلی در اولین جلسه علنی مجلس، پس از تنفیذ حکم توسط رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا