خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حواشی یک استندآپ جنجالی در خندوانه

استندآپ کمدی «سیده زینب موسوی» یا‌‌ همان شخصیت فضای مجازی به نام «امپراطور کوزکو» در برنامه‌ی «خندوانه» شبکه‌ی «نسیم» صداوسیما، واکنش‌هایی را از سوی اصولگرایان به دنبال داشت.

به گزارش انصاف نیوز، نوشته‌های روزنامه‌های کیهان و جوان و یک بلاگر احمدی‌نژادی از جمله‌ی این اعتراضات هستند و سایت عصرایران نیز در یادداشتی به آن پرداخته است که همگی در پی می‌آیند.

 


 

به خاطر یک استندآپ، خندوانه را به آتش نکشید

«مصطفی داننده» در سایت عصرایران نوشت:

من هم با بسیاری از مردم موافق هستم که شوخی‌های سیده زینب موسوی یا‌‌ همان «امپراطور کوزکو» معروف شبکه‌های اجتماعی مناسب تلویزیون و برنامه‌ای مانند خندوانه نبود. به ویژه شوخی با فامیل یکی از بازیکن‌های مشهور فوتبال. آنگونه که از تصاویر مشخص بود برخی از شوخی‌های او سانسور هم شده بود.

شوخی‌های موسوی و دیگر شرکت کنندگان مسابقه خنداننده شو واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. برخی‌ واکنش‌ها به شدت تند بوده است. حتی برخی خواستار تعطیلی این برنامه شده‌اند.

به طور مثال روزنامه کیهان می‌نویسد: «صحبت کردن درباره مسائل خصوصی و زناشویی، گفتن حرف‌های دو پهلو با معنای وقیحانه و این بار، رکیک‌گویی شوخی‌های جنسی به اسم استندآپ کمدی! ماجرایی که هدفش هر چه باشد، تأثیری جز قبح‌زدایی و ترویج بی‌حیایی نیست.»

همانطور که در ابتدا این نوشتار به آن اشاره کردم. شوخی‌های زینب موسوی خوشایند نبود اما این شوخی‌ها نباید کار را به جایی برساند که برنامه‌های تلویزیونی طنز به سمت تعطیلی برود. به قول قدیمی‌ها نباید برای یک دستمال قیصریه‌ای را به آتش زد.

یکی از دلایلی که تلویزیون امروز ایران با بحران برنامه سازی جذاب روبرو است. همین معناست که مسئولان و اهالی فرهنگ و البته مردم با یک اشتباه و یک شوخی به گونه‌ای برخورد می‌کنند که برنامه تعطیل و سازنده آن برای همیشه از تلویزیون رفته است.

تصور کنید به خاطر این شوخی‌ها برنامه خندوانه تعطیل شد یا مسابقه خنداننده شو دیگر ادامه پیدا نکند. چه اتفاقی می‌افتد؟ تلویزیون بازهم به سوی ناجذاب بودن حرکت می‌کند. به خاطر یک اشتباه مگر می‌شود خنده را از مردم گرفت؟

برنامه‌هایی که به خاطر استعداد شخصی مهران مدیری و رامبد جوان توانسته‌اند طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کنند را نباید به همین سادگی و با کج سلیقگی به سمت تعطیلی ببریم.

مسابقه خنداننده شو باعث شد حدود سه میلیون رای به شرکت کنندگان این مسابقه آن هم در هفته اول داده شود. این یعنی مردم از این مسابقه استقبال کرده‌اند. این یعنی مردم از این مسابقه لذت می‌برند. پس بیایید کار نکنیم لذت‌های مردم به سمت تلخی برود.

جامعه ایران با مشکلات فراوانی روبرو است که همین خنده‌ها می‌تواند مُسکنی برای مشکلات مردم باشد. همین یک ساعت و نیم مسابقه باعث می‌شود برای لحظاتی مردم مشکلات خود را فراموش کنند و طنازی شرکت کنندگان بخندند.

در کنار این مسئله سال‌هاست کمدین‌های جدیدی وارد عرصه طنز ایران نشده‌اند. این مسابقه باعث می‌شود افرادی تازه با تفکری تازه وارد این صحنه شوند.

تلویزیون رقیب جدی به نام شبکه‌های ماهواره‌ای دارد. شبکه‌هایی که به راحتی توانسته‌اند گوی رقابت را از صداوسیما بربایند. امروز سریال‌های ترکی دل خانواده‌های ایرانی را ربوده است. در این وضعیت برخی با کج سلیقگی شرایطی را بوجود آورده‌اند که تلویزیون هر روز به سمت برنامه‌های ناجذاب حرکت می‌کند. سریال‌های ماه رمضان امسال به خوبی حکایت از این معنا دارد.

به جای اینکه با برنامه‌هایی مانند خندوانه قهری برخورد کنیم و آن را عامل بی‌حیایی بنامیم سعی کنیم آن‌ها را حمایت کنیم تا تعداد آن‌ها در برهوت برنامه سازی صداوسیما بیشتر شود.


انتقاد روزنامه‌ی جوان

روزنامه جوان نوشت:

قسمتی از برنامه «خندوانه» که در شامگاه ششم تیر‌ماه از تلویزیون پخش شد با اعتراض‌های زیادی از سوی مخاطبان تلویزیون روبه‌رو شد.

به کارگيری الفاظ نامناسب، توهين‌آميز و دستاويز قرار دادن هر چيزی حتی محتويات توالت برای خنداندن باعث شد کاربران شبکه‌هاي اجتماعی نسبت به اين برنامه واکنش نشان دهند.

تلاش روزنامه جوان برای پاسخگويی مدير شبکه نسيم درباره محتوای نامناسب برنامه خندوانه با پاسخگو نبودن وی همراه بود. در عوض يکي از افراد مطلع،  اطلاعاتی را درباره اين برنامه در اختيار ما قرار داد. از جمله اين‌که شنيده شده حامی اصلي پخش برنامه «خندوانه» خود شخص رئيس رسانه ملی است و همين موضوع حاشيه امنی را برای اين برنامه به وجود آورده است و با وجود مميزی‌های زياد هنوز هم «خندوانه» به خاطر اسپانسری که دارد از شبکه نسيم پخش می‌شود، اما هيچ‌کس زمان پايان پخش آن را به خوبی نمی‌داند!

خنداننده‌شو و توهين به بازيکن تيم ملی

مسابقه استندآپ کمدی برنامه «خندوانه» اين شب‌ها وارد مرحله دوم اجرا شده است. سه‌شنبه شب چند اجراکننده به روي استيج خندوانه رفتند و اجرای برنامه کردند. دو نفر از چهره‌های حاضر در اين بخش پيش از اين نام‌های امپراتور کوزکو و شيخ حسين در فضاي شبکه‌های مجازی مانند اينستاگرام فعاليت داشته‌اند و استندآپ‌های‌شان را منتشر می‌کردند که اغلب موارد دارای کلمات رکيک و نامناسب براي رده سنی غيربزرگسال بود. حالا اين دو نفر با نام‌های اصلي‌شان يعني سيده‌زينب موسوی و حسين شاهرخ‌نيا در برنامه حاضرند. در اجرای سه‌شنبه، موسوی درباره نامگذاری گفت و به نام‌های مشهوری که با هم می‌آيند، اشاره کرد و مصداق آن را نام شيث و نصرتی گفت که يادآور اتفاق غيراخلاقی در زمين فوتبال است.

وي در بخش انتهايی به نام‌هایی که برگرفته از شغل افراد است، اشاره كرد: «شما يک نفر را ببينيد فاميلي‌اش آهنگر باشد، يعني پدربزرگش آهنگر بوده يا اگر کسی را ببينيد که فاميلي‌اش قناد است يعنی پدربزرگش قناد بوده، فقط من نمي‌دانم پدربزرگ سوشا مکانی چه کاره بوده؟». رامبد جوان هم که به عنوان داور خنداننده‌شو حضور داشت، گفت هيچ مشکلی با اين اجرا ندارد! توجه كنيد كه اين ادبيات از تلويزيون جمهوری اسلامی در حال پخش بوده نه خدايی نكرده شبكه‌های ماهواره‌ای!
جالب اينجاست كه شقايق دهقان، داور و مربی زينب موسوی هم گفت که بسياری از بخش‌ها برای اينکه به کسی بر نخورد حذف شده است!

يکی ديگر از استندآپ‌هايی که در ششم تير برگزار شد، اجرای بهزاد قديانلو بود که در آن از زبان يک گوسفند به اجراي برنامه پرداخت و اداي برخی از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوری را درآورد و بعد از سؤال کردن از حضار يکی گفت اينو چی می‌گی؟! در اينجا به وضوح به يكی از كانديداهای رياست جمهوری توهين شد و همه هم خنديدند!

فرهان معين هم ديگر شرکت‌کننده‌ای بود که درباره قطعی آب صحبت کرد و در آن خواست که اگر آب قطع بود مردم توالت نرن و تکرار کرد که با گوشی موبايل توالت نرين، آقا نرين!

متأسفانه الفاظی از اين دست در اجراهای خنداننده‌شو برنامه  «خندوانه» زياد است.  روزنامه جوان تلاش کرد درباره اين حجم از به کار‌گيری الفاظ نامناسب در برنامه «خندوانه» با محمد احسانی، مدير شبکه نسيم گفت‌و‌گو کند که به‌رغم تلاش زياد احساني حاضر به پاسخگويی نشد، اما منابع خبري رزونامه جوان درباره حجم بالای مميزی برنامه «خندوانه» می‌گويند که در حد خيلي زياد است. برخی از تفاوت‌های پخش اصلی برنامه «خندوانه» و پخش تکرار آن اين است که مميزان شبکه علاوه بر چک کردن متن‌ها و اجراها گاهی اوقات متوجه می‌شوند که اجراکننده استندآپ کمدی بخش‌هايی را در زمان اجرا اضافه کرده‌اند. از سوي شبکه نسيم هم يک ناظر در محل پخش برنامه حضور دارد و بسياری از موارد را وی با مميزی که در سر صحنه انجام می‌دهد اجازه انتشار نمی‌دهد! و پيش آمده که علاوه بر حذف دستور ضبط مجدد بخش‌هايی از برنامه توسط ناظر شبکه داده می‌شود.

با وجود اين هنوز هم شاهد اصرار شرکت‌کنندگان به استفاده از الفاظ نامناسب در اجرای برنامه هستيم. از جمله دلايلی که اجراهای مسابقه خنداننده‌شو با وجود ايرادات زياد هنوز پخش می‌شود اين است که اين برنامه به صورت مسابقه‌ای اجرا می‌شود و شبکه نمی‌تواند اجرای يک استندآپ کمدی را به طور کامل حذف کند! با وجود اين در هر جلسه بيش از چند دقيقه از برنامه به دليل محتوای نامناسب اجازه پخش پيدا نمی‌کند!

بعد از جناب‌خان «خندوانه» يک شوخی بود!

اگر قرار بود موفقيت برنامه «خندوانه» به «ما خيلي خوبيم» گفتن‌های رامبد جوان باشد، پس تا امروز هم بايد اين موفقيت ادامه داشت چون رامبد عادت کرده که در طول برنامه چندين بار از حضار برنامه بخواهد بی‌دليل بگويند که «ما خيلی خوبيم»، «ماشاءالله به ما…» و از اين نوع جملات که به بخشي از شناسنامه «خندوانه» تبديل شده است يا اگر قرار بود برنامه «خندوانه» با حضور نيما شعبان‌نژاد که در حضور جناب خان کاملاً محو شده بود، موفق می‌شد که پيش از آمدن جناب‌خان بايد اين اتفاق می‌افتاد. نيما در سری جديد چند کاراکتر را در برنامه اجرا می‌کند که هيچ‌کدام هم موفق نيستند! رامبد برای جبران شکست نداشتن جناب خان، چهار عروسک را به برنامه آورد که تنها موفقيت‌شان بازسازی يک کليپ در فضای مجازي بود که به «عروس خجالتی» يا «عروس جنجالی» معروف شده است. اين عروس‌ها که مسئوليت صداپيشگي مدام از آنها با يکی از موفق‌ترين صداپيشه‌های صداوسيما بود، خيلی زود به عنوان پروژه‌ای شکست خورده از برنامه حذف شدند.

برنامه‌ای با تهيه‌کننده چند شغله!

زمانی محمدرضا شهيدی‌فر، مجری و برنامه‌ساز موفق تلويزيون در پشت صحنه «خندوانه»  حضور داشت، ايده می‌داد و برنامه را سرپا نگه داشته بود. مدتی است شهيدی‌فر ارتباط خود را با «خندوانه» قطع کرده، از فصل چهارم هم تهيه‌کننده برنامه عوض شد و سيدعلي احمدی مديرعامل مؤسسه تصوير شهر که همزمان دبيری جشنواره فيلم شهر را نيز بر عهده دارد تهيه‌کننده برنامه «خندوانه» شده است. تهيه‌کننده چندشغله «خندوانه» چقدر می‌تواند بر آنچه در اين برنامه می‌گذرد، نظارت داشته باشد؟!

استفاده شخصی از رسانه ملی!

رامبد جوان چند روز بعد از توهين به خبرنگاران و صفر کشکولی، بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون، وی را به برنامه «خندوانه» دعوت کرد. جالب اينجاست که دعوت از صفر کشکولی با اطلاع شبکه نسيم نبوده و بعد که مديران شبکه دليل اين دعوت را جويا می‌شوند رامبد جوان برايشان از دليل دعوت و عذرخواهی می‌گويد و شبکه نسيم هم به دليل اينکه عذرخواهی کردن فرهنگ پسنديده‌ای است! با اين کار موافقت کرده‌ است.

جالب اينجاست که رامبد جوان پيش از دعوت از صفر کشکولی و در برنامه‌ای که به مناسبت عذرخواهی از اين بازيگر اجرا شده بود، از اينکه خبرنگاران به بهناز جعفری گفته‌اند اگر ما نبوديم بهناز جعفری، بهناز جعفری نمي‌شد، انتقاد کرد اما در روزی که مجريان راديو و تلويزيون به ديدار رئيس رسانه ملی رفته بودند در حضور علی‌عسگري گفت: اگر ما نباشيم اين سازمان به جز يک ساختمان ارزش ديگري ندارد! بعد هم برای نشان دادن ارادتش به رئيس سازمان صداوسيما با وی يک عکس سلفي گرفت و رفت.


حیا زدایی روی آنتن رسانه ملی!

روزنامه‌ی کیهان نیز در این باره نوشت:

مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» که سه‌شنبه شب پخش شد، اوج رکیک‌گویی و حیا زدایی روی آنتن تلویزیون بود؛ جریانی که مدتی است در برخی از برنامه‌های سیما اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار کیهان، صحبت کردن درباره مسائل خصوصی و زناشویی، گفتن حرف‌های دو پهلو با معنای وقیحانه و این بار، رکیک‌گویی شوخی‌های جنسی به اسم استندآپ کمدی! ماجرایی که هدفش هر چه باشد، تأثیری جز قبح‌زدایی و ترویج بی‌حیایی نیست.

وقتی در برنامه «زنده رود» از بازیگر زن درباره اسامی خواستگارهای سینمایی‌اش سوال می‌شود، وقتی در برنامه «دورهمی» از مهمانان برنامه درباره مسائل مربوط به زندگی زناشویی سوال می‌شود، وقتی در سریالی که به مناسبت ماه مبارک رمضان و به نام مادر تولید شده، از ابتدا تا انتها پرخاشگری و ستیز اعضای خانواده با هم نمایش داده می‌شود، وقتی در برنامه فوتبالی- سیاسی «90» رکیک‌ترین الفاظ بیان می‌شود و … اینکه یک دختر جوان در برنامه «خندوانه» شوخی‌های غیراخلاقی را بیان کند و داورهای برنامه هم برایش کف بزنند، دور از انتظار نیست!

این اتفاقات گویای اختلال در بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور، یعنی صداوسیما است. البته مجریان و حاضران این برنامه‌ها مقصر اصلی نیستند، بلکه مدیران و ناظران شبکه‌های سیما هستند که باید پاسخگوی این‌گونه ماجراهای ضدفرهنگی و مغایر با رسالت رسانه ملی باشند.

مضحک این است که عوامل اصلی برنامه‌های یاد شده در مراسم افطار مدیر رسانه ملی در مقام نورچشمی بر سر میز افطار نشانده می‌شوند تا لابد چنین، عملکرد وقیحانه‌شان مهر تایید گیرد!


واکنش یک احمدی‌نژادی مقیم آمریکا

«داریوش سجادی» وبلاگ نویس احمدی نژادی مقیم آمریکا نیز آن را «آموزش بی اخلاقی» خوانده و نوشته است:

اجرای استنداپ کمدی خانم زینب موسوی در برنامه خندوانه که نزد برخی از رسانه‌ها و شخصیت‌ها در ایران تحت عنوان طنزی سخیف و مبتذل توصیف و ملامت شد موید آن است که شادی در ایران بدلیل انسدادها و انقباض های تنگ نظرانه «نامتعارف» شده و بالتبع حاملان فرهنگ شادی به صورت قهری میراث خوار موقعیتی کاریکاتوری شده اند که بیرون از استاندارد شادی های متعارف و پذیرفته شده در فرهنگ ملی و سنتی و منطبق با هنجارهای ایرانی است.

منتج از همین انسدادهای ماکسیمالی است که اکنون در ایران با موقعیت‌های کاریکاتوری و مبتذلی مواجه‌ایم که فاقد هر گونه شاخص‌های ارزش مدارانه یا زیباشناسانه و یا لااقل ظاهر الصلاحانه است.

اگر زمانی در فرهنگ ایرانی غمازی و طنازی و نازکشی و هجران کشی برون ریخت خود را در زیباترین آثار و ادبیات و متون و بطون و شمایل و پرتره و شعر و رباعی و غزل و کلیله و دمنه و ویس و رامین و خسرو و شیرین عینیت می داد اکنون و مع الاسف با جامعه ای مواجه ایم که آن بخش از جوانان بی تقیدش به زیست مومنانه حتی برای زیست بولهوسانه شان نیز فاقد استعداد اند.

محاوره این نسل و معانقه این نسل و معاشقه این نسل و مراوده و عیش و عشرت و عیاشی این نسل را می توان در عداد بی محتواترین و نُنُر سلوکانه ترین و لوس ترین و منحوس ترین نوع از انواع تفرج طلبی ها و بهجت آفرینی های انحصاری این نسل توصیف و قلمداد کرد.

متاسفانه واقعیت غیر قابل کتمان نشان می دهد نهادها و سیستم های آموزش اخلاقی کشور نتوانسته این بخش از جوانان را تحت تعالیم اخلاقی مورد وثوق خود درآورند.

بر همین منوال است که اکنون مشاهده می شود دختر خانم متعلق به این خرده فرهنگ برخلاف نسل قبل که می فهمید دخترانگی یعنی نازفروشی و غمازی و صعب الوصولی اکنون در بی سلیقه ترین شکل ممکن به تمامیتی انباشته و راه رونده از میکآپ مبدل شده اند که در اوج سهل الوصولی نازفروشی شان پیش کش حتی حرف زدن یومیه و دلبرانه را نیز نابلدی می کنند و آقا پسرانی که زمانی عمده اهتمام شان آراستگی و شایستگی در کلامت و جمالت دلربایانه از محبوب بود اکنون با شکلک درآوردن و آب شنگولی هُرت کشیدن و ادبیات کج و کوله مبدل به خسروان و مجنونان معاصر شده اند و طرفه آنکه طرفین نیز یکدیگر را در این فورمت دلقک مآبانه برسمیت شناخته و نام این مناسبات خُل مشنگانه و مبتدیانه را نیز جوانی کردن و مدرن بودن و باحال بودن فهم معنا می کنند.

متاسفانه اکنون که خازنان و حاملان زیست اخلاقی نتوانسته اند این نسل را تحت آموزش اخلاقی درآورند لااقل از این به بعد بکوشند ایشان را آموزش بی اخلاقی دهند!
مسئولین مربوطه بکوشند به این نسل کج و کوله آموزش دهند تا لااقل بفهمند اگر نمی توانند مومنانه زندگی کنند لاجرم شیوه های نامومنانه زیستن را به درستی به کار بندند.
یادشان دهند اگر نمی توانند نماز بخوانند لااقل یاد بگیرند چگونه بقاعده شُرب شراب کنند!
بگذارید تا اگر این نسل آبروئی برای مومنانه زیستن نگذاشته لااقل برای عیاشانه زیستن آبرومندانه عیاشی کردن را بیآموزند.
بفهمند عرق خوری به معنای سطلی آب شنگولی هورت کشیدن نیست و آن فسق نیز برای خود داب و آدابی دارد.
دختر خانم‌های این نسل را تحت آموزش بی‌اخلاقی‌های استاندارد قرار دهید تا لااقل جلافت (!) را با هنرمندی بیآموزند و کمی مشق بی اخلاقی فاخرانه را نیز چاشنی کج و کولگی خود و اطوار فروشی های ناشیانه و بزک های مهوع خود قرار دهند.
به این قشر بیاموزید تا اگر نمی توانند عماران خوبی باشند لااقل عیاشی بیآموزند و عیاشان خوبی باشند!
درست است مومنانه زیستن مناسک و آدابی دارد اما نامومنی کردن و نامومنانه زیستن نیز داب و آدابی دارد و استعدادی می طلبد!

امپراتور کوزکو: ویدیوها را بداهه می سازم؛ والّااا

فیلک | آخرین اجرای زینب موسوی (امپراطور کوزکو) در خنداننده شو

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آموزش اخلاقيات با الفاظ داريوش پسندانه :
    آقا پسراى خيره سر مطمئن باشند ؛ با سطلى هورت كشيدن آب شنگولى هيچگاه عاقبت به خير نميشن !
    متاسفم براى دختر خانوماى ور پريده اكبيرى كه بوئى از دخترانگى به مشامشون نرسيده دخترانگى يعنى ناز فروشى توأم با صعب الوصولى فاخرانه ! حالا فهميدى بى ش…. بى تربيت ؟! حيف كه جاى مسؤلين مربوطه نيستم وگرنه چنان آداب فسق و فجور فاخرانه و عيش و نوش قلندرانه را بهتون آموزش ميدادم كه تا عمر داريد دور و بر ادا و اطوارهاى ناشيانه نگرديد !

    22
    10
  2. آقا سپهر!
    سلام
    مطالبت را می خوانم. مخصوصاً، آن جا که از یک خبرگزاری به اسم نیروی واکنش سریع نام بردید.
    چه قدر قدرت برای این اصحاب کیهانی دلچسب و شیرین است!
    رو هم که نیست….

    5
    6
  3. مشکل اینجاست که عده ای با تظاهر به تدین به آب و نان میرسند و چه نان و ابی هم ، اظهار نگرانی از وارد شدن خدشه به اخلاق این امت چشم و گوش بسته نیز از همین قبیل است !
    لطیفه سئوال آن پسر بچه پس از پدرش ، پس از پاسخ پدر سئوال او که من و خواهرم از کجا آمده ایم را شنیده ایم !

    4
    9
  4. نگاه مرد سالار چنان قوی است که طنز برای خانمها را بر نمی تابد . من با همه خانمهایی که برا احقاق حقشان تلاش می کنند اعلام همبستگی می کنم

    13
    19
  5. خانم موسوی با استعداد و خلّاقه. من که از اجراهاش لذّت می برم. اگه تو تلویزیون هم پخش نشه، اهمّیتی نداره، هنوز اینترنت قطع نشده!

    9
    18
    1. انصافا استعدادش تو فحش عالیه، مریم میرزایی رو میآوردن دو نفر نمیشناخت، اما واسه این ملت خودشون رو میکشن.

      6
      1
  6. والا به نظرم شما هم زیادی اند رفتی هر کس یک برداشتی داره شما شوخی با بازیگر و فوتبالیست ها را توهین فرض کردی دلیل بر این نیست همه اینطور فکر کنم
    خداوکیلی دنبال حاشیه نباشید بذارین با همین دورهمی و خندوانه یکم لبخند بزنیم

    9
    11
  7. واقعا مسخره س حالا اگه همین خندوانه رو خارج از کشور ساخته بودن همه میگفتن بابا ایول چ برنامه یباحالی چ موضوع خوبی چقد بفکر مردمشونن چقد ازادی دارن ک راحت درباره ی خلافای شخصیتای شناخته شده حرف میزنن …. حالا ک تو ایران ساختن خود ایرانیا ازینور و ازونور شروع کردن به انتقاد. دست بردارین .
    مگه کاری ک شیث رضایی کرد چیز مخفی ای بوده ؟ یا رفتارای سوشا مکانی ک خود این خبرگزاریای اینترنتی بهش دامن میزننو کسی نمیدونه ؟ همه میدونن ایراد بیخود از خندوانه نگیرید خیلیم خوبه این برنامه

    11
    7
  8. نوشتین: (نيما در سری جديد چند کاراکتر را در برنامه اجرا می‌کند که هيچ‌کدام هم موفق نيستند!) میخواستم بگم اتفاقا خیلی هم موفق هستند
    من که اجراشو دوست دارم خیلی عالی بازی میکنن

    6
    7
  9. واقعا جای تاسف داره
    الان تنها مشکل ایران همین 4تا شوخیه
    وجود افرادی مث شماها باعث شده انقد عقب مونده بشه ایران
    متعصبای حسودی ک واسه ابراز وجود فقط بلدن حرف بزنن و شکایت کنن

    6
    10
    1. نه عزیزم مشکل ایران فقط همین چندتا شوخی نیست اما…
      به نظر من آدمهایی موجب عقب موندگی شدن که 1- نخواستن نظرات دیگران را بشنون چون مطابق میل خودشون نبود و 2- اینقدر از کنار مشکلات ساده گذشتن که تبدیل شدن به فاجعه
      باید مشکلات را دید (هرچقدر که کوچک باشن)، در موردشون حرف زد و حلشون کرد وگرنه میشه وضع اقتصادی و اجتماعی امروز کشورمون.
      قبول کنید که تنها چیزی که برای ایران مونده فرهنگ، تدین و خانواده است اگر اینا را حفظ کنیم و نقاط ضعفش را تصحیح کنیم بقیه موارد هم میشه درست کرد اما اگر اینا هم ازدست بره دیگه رسما چیزی نداریم… یه جهان سومی عقب مونده
      پس بیایم بی تفاوت نباشیم… بخاطر خودمون، عزیزانمون و آینده کشورمون…. اشکالات را ببنیم، در موردش حرف بزنیم و حلشون کنیم ….بدون تعصب

      10
      1
      1. نظرتون حقه و شریفه اما مگه دیگه فرهنگ،تدین و خونواده ای هم مونده(دارم وضع معمول رو می گم نه همه)
        ایران رسما جهان سومی عقب موندس…مردمی که بیشترشون(نه همشون) به فکر کلاس و مدرن بودن هستن صرف نظر از درستی کار و سلامت خودشون…ابتذال شده افتخار
        الآن بعضی جا ها در ایران(نه همه جا) خیانت افتخاره…بعضی جا ها شراب خواری افتخاره،آقا اصلا نگیم شراب بده(که هست) موندم چرا افتخار؟نمی خوام تو زندگی کسی دخالت کنم اما چرا افتخار؟چرا بعضیا افتخار می کنن؟معضل اینه

  10. [بعضی رسانه ها] که همیشه چرت و پرت میگن؛ اما این خانم واقعا وقیحه، به معنای واقعی کلمه وقیح.

    8
    2
  11. ناموسن چرت و پرت نگید بابا
    مشکل مملکت ما بی ادبیه این خانمه؟حتمن دکل نفتی هم این خانم برده؟جقوق نجومی حرام رو این خانم گرفته، دختره وزیر قاچاق میکنه این خانم مقصره، میلیارد میلیارد میخورن سران مملکت تقصیره این خانمه
    جمع کنید بقران
    مشکل ما الان جوونیه که نمیتونه ازدواج کنه میترسه از قرض و قوله
    میترسه از سودای وحشتناک بانک
    ده تومن وام ازدواج میدن فک میکنن میشه کاری کرد
    همه ی روزنامه چیا دارن میخورن و پول میگیرن تا سلیقه ای چاپ کنن
    .
    میدونم تایید نمیشه نظرم ولی گفتم

    6
    4
  12. این خانم که میگه مردم بی فرهنگ هستن وفحش میدن به مسی ودختراوباما خودش دست همه روازپشت بسته توفحاشی که عین بی فرهنگی هست به کانالش اگرسربزنیدمی بینیدچقدبددهنه بافحش وبدوبیراه میخوادبامزه باشه اگرفحش وازش بگیرن هیچی نیست

    3
    1
  13. آقاوحیدمملکت مامشکل داره درسته ولی فرهنگ مردم اگردرست نشه هیچی درست نمیشه این خانم خودش ازهمه بددهن تره اونوقت ادعای فرهنگ میکنه بی فرهنگی مملکت ماروبه یه جایی رسونده که غیرقابل تحمل داره میشه مشکل مالی رومیشه تحمل کردامابی فرهنگی نه

  14. واقعا واسه بعضی انسان ها که حاظر هستن بخاطر پول و مقام بالا اقازاده بزرگ کردن بچه هاشون ..
    که میان و در مورد ی برنامه مفرح که هدفش فقط خنداندن و اوردن دوباره نشات نیم ساعتی به خونه کارگر بدبخت که یادشون بره پول نداشتن شام بخورن و یادشون بره گرسنه هستند هستش
    این چنین حرف میزنن بعضیاشون بکار گیری این الفاظ رو رکیک و فحاشی میدونم در حالی که از صبح خودشون به مبتذل ترین حالت ممکن با اون کارگر زیر دستشون حرف میزنن که سر ماه ی هفصد هشصدی میخوان بهش بدن….بعضی هاشونم مثل همین نویسنده وبلاگ احمدی نژادی مقیم امریکا (داریوش) خداییش اونقدر زیبا و با کلمات مناسب حرف زدند که ادم شک میکند مگر داریم؟؟؟؟؟؟؟
    ..’….
    بخدا که شما ها این دنیای مارو سوزوندین و واسه خودتون ارباب شدین
    اون دنیا که لاقل به حرف خیلی خوب و بهتر از ما ان را میشناسید چیکار میکند نمیدان!!!!
    .
    .
    ..
    انصاف نیوز لطفا تایید کن
    اینم نظر ی جون از همین مملکت هستش.

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا