خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سهم خواهی به سبک جبهه پایداری

به گزارش ایرنا دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: باید جوانگرایی همراه با روحیه انقلابی و جهادی در انتخاب وزرای کابینه دولت دوازدهم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی اظهار کرد: دولت دوازدهم باید در انتخاب هیات وزیران افراد متعهد، متخصص، ولایتمدار و دلسوز را انتخاب نماید و از مشاوره و تجارب افرادی که سابقه اجرایی و مدیریتی دارند، بهره ببرد. انتخاب وزرا باید به دور از وابستگی به حزب و گرایش سیاسی صورت گیرد.

وی گفت: دولت با انتخاب افراد شایسته و دلسوز می تواند در حل مشکل بیکاری جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، اعتلا و عزت نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

وی همچنین با اشاره به قرارداد توتال اظهار کرد: در قراردادهای بین المللی باید به دانش بومی و استفاده از تخصص جوانان کشور توجه شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یه جوان انقلابی 84 رئیس جمهور شد و کشور رو زیر انبوه تحریم ها و قطعنامه هایی که کاغذ پاره میدونست دفن کرد، مملکت رو دچار انزوای بین المللی کرد، فساد رو نهادینه کرد و منابع کشور رو بر باد داد، فتنه ای عظیم بر پا و ملت را دچار دودستگی کرد … همون برای هفت پشتمون بس بود.

    3
    2
    1. نه گه الان داریم تو بهشت زندگی میکنیم وهمه حقوقمون برگشته و اختلاسها وفسادها کمتر شده!!!
      بازم خدا روشکر به اون موقع سه هزار بود، الان که شد هشت هزار!!

      1
      3
    2. عزیزم اونی که تحریما رو موجب شد قائله مدعیان غربگرایی در سال 88 بود که دشمنان را امیدوار به فروپاشی کرده بود و اونا بنزین ریختن روش.
      فسادم در دوره مرحوم رفسنجانی نهادینه شد با افرادی مثل شهردار اسبق تهران که همین روزا هم نفری 2 میلیارد از کاندیداهای شورای شهر بابت تبلیغات انتخاباتدرخواست کرد که خود رسانه های اصلاحات مطرح کردند. اگر ندزدیده بود در زمان شهرداری از کجا آورده برا انتخابات 24 میلیارد خرج کرده. بابک خان زنجانی زمان همون مرحوم رشد کرد و بزرگ شد تازه شهرام خان جزایری نیز مال همون زماناست.
      بگم بازم.
      در اخر یادی کنیم از محمود خان که اگر به حرف دوستان گوش داده بود نمیشد الآن اینی که هست و مورد نفرین همه باشه و انقلابیون را اینقدر منفور کنه، که جناح غربگرا چه چپ و چه راست هر دو خوردن بردن و ککشون نگزید و حالا انقلابیون را متهم میکنند و اگر واقعا محمودخان خورده چرا وثیقه دوست جونجونیش نمیتونه بده و بقایی زندان رفت ولی داداش بعضیا فرداش آزاد میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا