خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ازدواج سفید «فاطمه حقیقت جو» پس از طلاق

«فاطمه حقیقت جو» نماینده‌ی محجبه‌ی مجلس ششم که مقیم آمریکاست، می‌گوید که پس از سیزده سال زندگی مشترک طلاق گرفته «و الان بدون اینکه رسماً با کسی ازدواج کرده باشم با یک آقایی دارم زندگی می‌کنم و بیشتر در واقع می‌خواهم ببینم که ما به درد هم می‌خوریم یا نمی‌خوریم».

به گزارش انصاف نیوز، خانم حقیقت جو که در سال‌های اخیر در پوشش او تغییراتی ایجاد شده، در گفتگویی با رادیو فردا با عنوان «ازدواج سفید؛ بی‌مسوولیتی یا آزادی؟» گفته است:

«من همین جا عرض کنم که ازدواج کردم، دوازده سیزده سال با همسرم زندگی کردم، ازش جدا شدم و الان بدون اینکه رسماً با کسی ازدواج کرده باشم با یک آقایی دارم زندگی می‌کنم و بیشتر در واقع می‌خواهم ببینم که ما به درد هم می‌خوریم یا نمی‌خوریم. اتفاقاً وقتی آدم وارد می‌شود لزوماً بُعد فیزیکی مساله نیست، بُعد عاطفی، و حمایتی که از همدیگر دارند را نگاه می‌کند و من فکر می‌کنم که در واقع می‌شود این دو را کنار هم قرار داد، به عنوان شخصی که این تجربه را کرده‌ام».

تعدادی از واکنش‌های توییتری به این اظهارات در پی می‌آید:

نگار: خانم حقیقت جو نماینده سابق مجلس، همین الان در برنامه تابو رادیو فردا از ازدواج سفید حمایت کردند و با صداقت گفتن خودشونم در همچین رابطه‌ای هستند.

امیرحسن: چیجوری این فاطمه حقیقت‌جو انقد راحت داره در مورد ازدواج سفیدش حرف میزنه! من بهش فکرم میکنم تموم تنم میلرزه!

مهتا شین: عاقبت تندروی در اصلاح طلبی / فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مصاحبه با رادیو فردا با افتخار از ازدواج سفید ش میگوید!

محبوبه: فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم و از لیدرهای فتنه ۸۸ و حامیان سند ۲۰۳۰ در مصاحبه با رادیو فردا با افتخار از ازدواج سفید خودش می‌گوید!

نازی: فاطمه حقیقت‌جو هم با کت دامن و روسری تو جهان اول ازدواج سفید کرده و میگه موافق اصلاحات درون نظامه، عیزم برگرد درون نظام اصلاحات کن.

«فاطمه حقیقت جو» کشف حجاب کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نمیدانم این خبرها جه اثرات مفیدی در جامعه بجز شکستن قبح این اعمال دارد؟رواج دهنده نباشیدواگرنه همین اطرافیانتان درمعرض انند.

    29
    32
  2. این ازدواج سفید نیست. این ازدواجی است محکم به نام صیغه. وقتی زن از شوهرش جدا میشود میتواند به خواست خودش با هر کسی که اوهم راضی بود زندگی کند.احتیاج به ثبت و یا شاهد هم ندارد، فقط به خواست دو طرف است.

    58
    31
    1. هرچند از دامن زدن به این موضوعات بی اهمیت وبالاخص مربوط به اشخاصی که تحت هر شرایطی قصدمطرح کردن خودشان هستندگریزانم
      ولی جناب بهبودی این فرد موردبحث سخنی درباره ازدواج موقت ننموده نمیدانم شما این اصطلاح صیغه را چگونه برداشت کرده اید ؟بهرحال اگر تحت عنوان ازدواج موقت هم که باشد حائز شرایط وتشریفات خاصی است که با معنی رایج ازدواج سفید متفاوت است.ضمنا این فرد فاقد هرگونه جایگاهی حتی در زمان حضورش در ایران بود………مجددا گفته قبلیم را تکرار میکنم.

      24
      16
      1. جناب آقای مرتضی ، ازدواج موقت یا صیغه برای خانم مطلقه هیچ شرایط خاصی، تکرار میکنم هیچ شرایط خاصی غیر از رضایت دو طرف ندارد. نه احتیاج به ثبت در دفتر ازدواج دارد ونه احتیاج به جاری شدن صیغه توسط نفر ثالث. دو نفر میتوانند صیغه محرمیت را برای هم بخوانند، حتی وحتی اگر صیغه را نخوانند ولی قلبا همدیگر را بخواهند باز هم قبول است.

        34
        25
        1. جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه شما اطلاعاتتان صرفا براساس انچه درست میپندارید است نه جایگاه ازدواج موقت وتعریف حقوقی ان …..مثلا اگ مولودی حاصل ان ارتباط باشد جایگاه وسمت قانونیاین مولود دراین ارتباط چیست؟؟؟؟؟؟

          17
          5
    2. نه عزیزم در ازدواج موقت صیغه محرمیت خونده میشه اما در ازدواج سفید بدون هیچ صیغه محرمیت هیمنطوری با هم زندگی می کنند مانند یک زن و شوهر بعدهم از هم جدا می شن به راحتی می خوان زنا بدن این طوری توجیه می کنند سر خدا رو هم می خوان کلاه بزارن بدبختها

      12
      10
    3. مهندس باید آیه صیغه رو جاری کنن یا نه اونم با یه نفر ک آمریکایی بعضیا حرف قلمبه سلمبه نزنن بهشون نمیگن بیسواد حرف بزنن بیسوادیشون بیشتر معلوم میشه امان از شما اصلاح طلب های افساد طلب

      7
      3
  3. خدا پدر قدیمیا رو بیامرزه که میگن خلایق هر چه لایق…زندگی حیوانات هم با هم بدون ازدواج و ثبت صورت میگیره.ولی شرف حیوانات به از این انسانهای زالو صفت

    29
    33
    1. جناب سينا، خانم حقيقت جو جرأت داشت و شهامت، راستش را گفت و به دستور پيامبر اکرم که فرمود راستش را بگوئيد اگرچه به ضرر شما باشد، عمل کرد، حالا آيا من و شما جرأت و شهامت گفتن پشت پرده هامان را و حقيقت مان را داريم!!؟

      26
      19
      1. جناب جزایری شماخلط مبحث میکنید داشتن صداقت یک امرشخصیست ولی تبعیت از قانون نشاندهنده توسعه یافتگی است.هنوز دروغ گفتن قانونا خلاف است(هرچندسکه رایج این دیارشده)لطفا در گفته ها وجه قانونی را ملکوک ننمایید.

        18
        8
      2. سلام
        البته اگر جرات داشت و شهامت، از این دست موضوع ها رو در ایران علنی میکرد،ن تو ینگه دنیا. نود و نه درصدشون -تو ایران- در خلوت آن کار دیگر میکنند،

        9
        9
      3. شما یا ساده ای زا خودت را به سادگی زده ای !!!
        اون اگر اهل عمل کردن به دستورات پیامبر اکرم (ص) بود ازدواج رسمی یا صیغه به روش اسلامی می کرد . نه اینکه عمل غیر شرعی انجام دهد و اسمش را بگذارد ازدواج ؟!!!

        8
        3
      4. اونا حقایقشون رو برای شکستن یه سری حرمتا میگن.تا قبح گناه بریزه و لوس بشه تو جامعه

  4. وقتی تو یه کشور یا اسلامی یا غیر اسلامی برادر رییس جمهور متهم به خلاف هست! از مریدان اونها میشه انتظار دیگه ای داشت؟
    امام کجایی!؟

    15
    21
  5. قطعا خانم حقیقت جو نماینده دوره ششم مجلس حوزه انتخابیه تهران وشهر ری بااینکار دنبال ترویج عادی سازی و رایج عمومی ازدواج موقت (صیغه )درجامع هستند!!

    16
    10
  6. انشعاب مارکسیستی در جریان موسوم به مجاهدین، فروغلتیدن برخی از دوستان از طرفداری از چپ اقتصادی به شیفتگی به نئولیبرالیسم، سقوط الگوهای ارزشمداران تا حد امیر تتلو، فروش اسرار مملکتی برای ارضای غرایز حیوانی، توجیه احمقانه رانت سیاسی-اقتصادی با تئوری احمقانه تر ژن برتر … این رشته سر دراز دارد و نشان می دهد که شما هیچ گاه تا به آخر انقلابی نبوده اید و نیستید.

    11
    7
    1. جناب ناشناس ادخال سرور میفرمایید ما انقلابی هارا وتعاریف پیشرفته وبروز شده اش را در سال 88 خواندیم ودیدیم…..

      6
      5
  7. اللهم صل علی محمد وآل محمد ولعن الله علی اعدائهم ومخالفیهم و منکری فضائلهم ومناقبهم وغاصبی خلافتهم وحقوقهم اجمعین من الان الی الیوم الدین. برادر بهبودی شما از کجا میگید که عقد موقت خوندن این خانوم؟ اگر متعه میکرد دیگر دلیل نداشت بگه ازدواج سفید. واگر شما بشناسید ایشان را متوجه میشوید که این بنده خدا اعتقاداتش وباورهاش عوض شده ولااقل میتوان از ظاهرش متوجه این موضوع شد و خدا کنه که فقط تا این حد باشه ونه بیشتر

    10
    4
  8. خخخخ. عجب عجب….بیکارید به خدا.به من و شما چه.حالا نیس همه مشکلات کشور حل شده شماها چسبیدین به ازدواج سفید این خانوم که کنکاشش کنید.به ما چه اقا

    13
    4
  9. «ثُمَّ کَانَ عَاقِبَةَ الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَى أَن کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّـهِ وَکَانُوا بِهَا یَسْتَهْزِئُونَ»، (سوره روم، آیه ۱۰)
    راست گفت خدای سبحان و منزه که فرمود: سرانجام کسانی که اعمال بد مرتکب شدند به جایی رسید که آیات خدا را تکذیب کردند و آن را به مسخره گرفتند.

    6
    3
    1. جناب مالک درامورخصوصی دیگران اظهار نظر کردن درست نیست،ضمناً شما ازدنیا خیلی عقبی.

      1
      5
  10. واقعا که بعضیا رو دارن به اندازه کهکشان.محمد آقا و همفکرانش افاضه فرمودند که وقتی برادز رییس حمهور پرونده داره از بقیه چه انتظار؟ اخوی ۳۰۰۰ میلیارد یادت رفت؟ زنجانی چی؟ دکل گم شده؟ پول نفتی که نیرو انتظامی فرپخت و پس نداده؟ راستی صادق محصولی چی؟ معاون اول رییس جمهور مردمی کجاست؟ کامیون کامیون آثار باستانی تاراج شد ژمان کی بود؟ ۱۳،روز قهر، خارج کردن اسناد از وزارت اطلاعات و باج خواهی ، خون به دل رهبری کردن ،اصدور انواع قطعنامه و تخریمهاو … زمان معجزه شما بود. داداش برادر اخوی لطفا شما ساکت.راستی حاج داوود برادر رییس جمهور بهاری شما چرا از نهاد ریاست جمهوری و برادرش اظهار برائت کرد .

    8
    3
  11. اگر این رفتار اثر سوء داشته باشه به شخص این خانم بر میگرده اما اختلاسها و ارتشا و غیب شدن دکل و پول و ….. باعث فلاکت مردم میشه.حالا وجدانهایه منصف بگن کدوم بدتره؟

    3
    5
  12. همه این فساد ها و فحشا ها ناشی از بی غیرتی و زن صفتی مردان و بی حیایی و شهوت پرستی زنان است خدا لعنت کند ماده خوک های فمنیست را که فحشا و فساد را در دنیا و در ایران خودمان نهادینه تر کردند . تف به غیرت مردی که حاضر است با زنی ازدواج کند که قبلا رابطه نامشروع جنسی داشته است و تازه به آن زن هم افتخار می کند که زن من چون با مردان رابطه داشته پس مدرن و روشنفکر و مجرب است . روزی خواهد رسید که سقط جنین و هم جنس بازی و زنای با محارم و… به عنوان یک حق از سوی ماده خوکهای فمنیست مطالبه می شود . و وای از آن روز .

    8
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا