خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت مهدوی کیا از شجاعی و حاج صفی

«مهدی مهدوی کیا» کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، در پستی اینستاگرامی از «مسعود شجاعی» و «احسان حاج صفی» حمایت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، مهدوی کیا نوشت: «لحظاتى كه باعث خوشحالى مردم ايران شديد هيچوقت از ياد نخواهد رفت.به اميد روزى كه سياست دست از سر ورزش بردارد و عمل جاى شعار را بگيرد🙏 ايكاش به فكر زيرساختهاى ورزش، ساختن چند ورزشگاه آبرومند وتوجه به ورزشهاى پايه اين مملكت، از بين بردن فقر، اعتياد، بيكارى و … بوديم نه اتفاقات لبنان و سوريه و عراق و … پاينده باد ايران و ايرانى🙏🙏🙏».

همچنین کاربرانی در توییتر با هشتگ #NoBan4OurPlayers به محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی اعتراض کرده‌اند.

«عبدالله رمضان زاده» سخنگوی دولت اصلاحات نیز در پست کوتاه اینستاگرامی نوشت: «شجاعی و حاج صفی به دلیل بازی در یک باشگاه خارجی مقابل تیم اسرائیلی محروم شدند اما زاهدی وزیر علوم احمدی نژاد که با وزیر اسرائیلی دیدار کرده رییس کمیسیونی در مجلس شورای اسلامی است».

5698379879837987981

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کاپیتان دمت گرم که حرف دل مردمت را زدی،به خاطر همین مردمی بودن هست که به جای مربیگری در تیمهای لیگ برتری و دریافت پولهای میلیاردی برای پرورش فرزندان این مرز وبوم با هزینه خودت آکادمی می زنی.پاینده باشی کاپیتان مهدی

    50
    39
  2. دفاع از فلسطین، دفاع از انسانیت و مذهب است. بد به حال مهدوی کیا، که دفاع از مظلومان فلسطین، فقط رنگ سیاسی دارد
    چقدر بعضی ها بدبختند

    34
    54
  3. حرف مفت می زنی دیگه چرا که پول های مفت گرفتی . اگر کمی هم فکرتو بکار بندازی می فهمی چه کار بدی کردند مهدوی کیا خودت رو بگذار جای کودکان مسلمان فلسطین ، سوریه ، یمن … واقعا متاسفم برات

    27
    52
    1. جناب ملت، چطوره خودشو بذاره بجاي کودکان ايغور، کودکان چچن، کودکان بوسني ، يا کودکان خرمشهري و هويزه اي چطور؟ … خون کودکان فلسطيني رنگين تر است!!؟ شرافت هم خوب چيزي است که البته شماها بکلي از آن بي بهره ايد وقتي که از کودکان و زنان در جاهاي مختلف سوءاستفاده سياسي و جناحي ميکنيد.

      39
      6
      1. جناب جزایری، آیا همان تفکری از فلسیطین و سوریه و عراق دفاع می کند، از کودکان بوسنی و خرمشهر و هویزه دفاع نکرده است؟ با چنین منطق عجیبی دیگران را به … هم متهم می کنی؟

        11
        27
      2. مطمئن باش اسم هر کشور و ملتی که آورده میشد باز امثال شما به اصطلاح خودتون شرافتمندها غرغر میکردید. به قول گفتنی، با مدعی مگویید اصرار عشق و مستی تا بی خبر بماند در کبر و خودپرستی.

        7
        2
    2. اقای ملت نمیدونم کدوم کشور کودکان سوری را چه کسانی کشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      18
      3
  4. خود فلسطینیا مقابل اسراییل بازی میکنن و بازیکناشونو محروم نمیکنن اونوقت ما چرا؟!؟!خدایا تحجر تا کجا؟برید مطالعه کنین.خواهشا مطالعه کنین.بیسوادی بس دیگه.قضیه فلسطین یه قضیه سیاسیه.ربطی به چیزی نداره.افرین به مهدوی کیا و مهدوی کیاها.کاش همه ورزشکارا بیان تو صحنه تا دیگه نتونن محروم کنن.

    38
    11
  5. من هم موافقم که با اتفاقات سوریه و لبنان کاری نداشته باشیم. مشروط به اینکه اونا هم کاری به ما نداشته باشن. پس تا اون موقع طبیعیه که باهاشون کار داشته باشیم.

    4
    2
    1. اتفاقا دوستانی که مثبت بیشتری به حرف های ضد انسانیت و منفعت طلبانه میدهند باید به لقمه هایی که میخورند بیشتر فکر کنند. البته یک موضوع تقریبا فراگیر تو مملکت شده و جای تعجب هم نداره و گرنه این همه فساد زیاد نمیشد.

      14
      10
    2. من الان دارم فکر می کنم ما منفی مثبتها داره رو دیدگاههای بعضی ها تاثیر میذاره ، احمق واقعی کسی که اینا میشن الگوش

  6. سلام جناب مهدوی کیا
    از کسی که معانی عزت و شرف وآزادمردی رانمیداند ،چه انتظاری می رود.
    یادت باشه امام خامنه ای به چه علت توی کم ارزش را از خدمت مقدس سربازی معاف کرد.
    تو لیاقت فهمیدن راداری؟
    هدف زدن زیر توپ نیست ؛ بلکه ادبیات اخلاقی ورزش است که توی کم مایه از آن به دوری .
    راه شهید ادامه دارد…….

    12
    29
    1. لطفا شما ناراحت سوریه لبنان نباش مرد حسابی مردم خودمون از گرسنگی دارن طلف میشن، […] . اگه ایرانی واقعی بودی نگران مردم خودت بودی نه بیگانگان. نمیدونم تا کی ما باید جور فلستین و لبنان ویمن رو بکشیم

      13
      10
      1. وضع شما شما که مشخص شد. حالا حالاها باید جور این ها رو بکشی، چون فلسطین رو با ط می نویسند نه با ت.

        3
        5
    2. آقای موسوی کم مایه آدمیه که به جای جواب مستدل و منطقی به دیگران توهین می کند.اندکی تفکر بد نیست.

      6
      4
    3. رگ غیرتت فقط واسه اعراب زده بیرون آقای با شرف و آزاده ؟؟
      اون وقتی که دختربچه های ایرونی 3 و7 سال رو بهشون تجاوز میکنن شرف مرف تعطیله دیگه ها؟
      اون وقتی که بچه های3و4 ساله جای اینکه با همسناشون بازی کنن کنار خیابون واسه 2 زار التماس هر نامردی رو میکنن تا ازشون چیزی بخرن آزادگی واست معنی نداره دیگه ؟؟
      البته حقم دارید از نظر شما اول […]، حالا اگه چیزیم تهش موند قطه چکون واسه مردم بدبخت ایران

      7
      1
    4. کم ارزش […]، آتش به اختیار!!!
      برید به درک واصل شید و دست از سر این مردم بردارید
      متحجرهای بیسواد نادان….
      حیف مهدوی کیا که شما در موردش حرف میزنید
      چقد حرف حقیقت تلخ شده براتون متحجرهای بدبخت خودفروش
      ما رو چه به عرب

      6
      2
  7. مهدوی کیا از چشمم افتادی دیگه، وژدان هم خوب چیزیه، مطمئن باش فریاد مظلومانه بچه های فلسطینی یک روز یقتو می گیره. البته با صحبتها سطح شعورتو نشان دادی. دفعه آخرت باشه دیگه از این ضر ضر ها کنی، بی غیرت.

    13
  8. راستی اگر فوتبال سیاسی نیست، بیا کارت پایان خدمت سربازیتو پس بده و برو مثل بقیه به خدمت سربازی، اگر ذره ای شرف و وجود داری بسم الله…. . ای کاش حداقل مثل همون اسرائیلی ها حداقل کمی غیرت ملی داشتی….. .

    11
  9. آقای حاج صفی و شجاعی خواسته یا ناخواسته علاوه بر بی احترامی به قانون کشورمون، باعث خوشحالی اسرائیل شدن. این کار اشتباه اونها تاوان داره که تاوانش هم حذف از بازی توی تیم ملی. اصلا بحث یک بازی باشگاهی مطرح نیست. چرا ما همه چیز رو سطحی و عاطفی نگاه میکنیم. البته که هیچ کدوم از ما از حذف دو بازیکن از تیم ملی خوشحال نمیشیم، اما باید حواسمون به عواقب کار اونها هم باشه. فلسفه بازی نکردن جلوی اسرائیل اینه که ما نباید کشور غصبی اونهارو به رسمیت بشناسیم. وقتی بازیکن ما تو تیم مقابل اونها بازی میکنه یعنی این رژیم غصبی رو به رسمیت میشناسه. یعنی شاید حتی ناآگاهانه چشم هاش رو روی خون های ریخته شده و آوارگان فلسطینی که سالهاست از کشور قانونی و شرعی خودشون بیرونشون کردن میبنده. این حرف که سیاست رو از ورزش جدا کنیم غلط چون عملا این دو به هم مربوط هستند. سود بازی تیم اسرائیلی کجا میره؟! مگه غیر اینه که به کشورشون تزریق میشه خب این یعنی چی یعنی به طور غیر مستقیم و حتی گاهی کاملا مستقیم کمک به نابودی بیشتر مردم فلسطین. اگر غیر از این بود واکنش کانال اسرائیل به بازی این دو بازیکن در شکستن تابوی ایران علیه اسرائیل انقدر پر از شور و ذوق نبود. آقای مهدوی کیا اگر مدافعین حرم نبودن و کاری به عراق و سوریه نداشتیم، امنیت دختر نازنین و زیبات در چه وضعی بود؟! میتونی برای یک لحظه هم شده دور از جون تاکید میکنم خیلی دور از جون اون رو به جای دختر دوازده ساله سوری که از یک داعشی متجاوز باردار تصور کنی؟! کاش عمیق تر و انسانی تر نگاه کنیم.

    3
    7
  10. اقای مثلا مرد اخلاق اگه به فکر اتفاقات لبنان،عراق،سوریه نباشیم که به فکر ساختن ورزشگاه و زیر ساخت فوتبال پایه و این چیزایی که شما میگی نمیتونیمم باشیم اونموقع باید بریم تو همین مملکتمون بجنگیم تا سر ناموسمون از تن جدا نشه.البته شمایی که تو غرب زندگی کردی و بویی از غیرت و انسانیت نبردی انتظاری جز این اظهار نظر ازت نمیره.امیدوارم متوجه حرفات بشی و یه عذر خواهی از ملت کنی.ورزشکارای ما در مسابقات جهانی و المپیک از مسابقه با کشور اسرائیل لعنته الله علیه خودداری میکنن.اینکه یه مسابقه فوتبال اونم بدون هیچ اهمیتی برای ملت ایران بود.اقای مهدوی کیا دیگه واسمون مرد اخلاق نیستی‌

    4
    7
  11. اقای مهدوی کیا ای کاش به این موضوع با انسانیت و غیرت نگاه میکردی.متاسفم تاثیرات زندگی تو غرب باعث این اظهار نظر شده است

    4
    8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا