خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلایل رییس‌جمهور برای انتخاب آذری جهرمی

رئیس جمهور در دفاع از معرفی آذری جهرمی برای وزارت پیشنهادی ارتباطات، قبل از رای گیری گفت من وزیری می‌خواهم که آزادی و امنیت را در فضای مجازی کنار هم بیاورد و به آن اعتقاد داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر روحانی افزود این اولین تجربه جوان گرایی در کابینه دوازدهم است و علت اینکه گفتم آقای جهرمی بیاید این بود که هم ارتباطات مهم است هم فناوری اطلاعات و ایشان به همه حوزه های فناوری اشراف دارد.

دکتر روحانی تاکید کرد چه زمانی که ایشان به عنوان نماینده وزیر اطلاعات در شورای فضای مجازی حضور داشت و چه به عنوان نماینده وزیر ارتباطات؛ من دیدم که ایشان هم آزادی را و هم امنیت را در کنار هم می خواهد و به وظیفه فنی خود وارد است.

به گفته رئیس جمهور فناوری اطلاعات بسیار مهم است و یک زمانی برخی فکر می کردند (و فکر می کنند) بین امنیت و آزادی سازگاری نیست. اما قانون اساسی تاکید بر کنار هم بودن این دو کرده است و آذری جهرمی کسی است که هر دو را کنار هم می خواهد.

دکتر روحانی گفت برخی می گویند آزادی باید قربانی امنیت شود اما ما این را قبول نداریم و ضمن اینکه وزیر ارتباطات باید امنیت را بلد باشد تا آزادی در فضای مجازی را توسعه دهد و ایشان قطعا هر دو را در وزارت ارتباطات می خواهد و آنها را قربانی یکدیگر نمی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا