خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی خبر داد: شورای پنجم حواشی «پلاسکو» را در چهارچوب قوانین پیگیری می‌کند

سخنگوی شورای شهر تهران دومین نشست خبری خود با رسانه‌های گروهی را برگزار و مواردی مورد پیگیری از سوی کمیسیون‌های تخصصی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبر نگار انصاف نیوز، علی اعطا، نشست خبری روز یکشنبه را با تسلیت جان باختن دانش‌آموزان نخبه هرمزگانی در حادثه‌ی واژگونی اتوبوس به خانواده و همشهریان این دانش‌آموزان آغاز کرد. او سپس با مروری بر موضوعات مورد بحث در چهارمین جلسه‌ی شورای شهر تهران، گفت: با توجه به نطق پیش از دستور افشین حبیب‌زاده در رابطه با موضوع پلاسکو، شورای پنجم به پیگیری‌های خود در چهارچوب قوانین عمل خواهد کرد.

وی با اعلام این که «کمیسیون‌های شورای شهر تهران، ری، تجریش در برنامه‌ای طرح بازدید از تمام مناطق تهران را در دستور کار دارد»، از طرح کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد و تأکید کرد: اقداماتی در این راستا انجام می‌شود و از ظرفیت‌های تشکل‌های غیردولتی مانند سمن‌های محیط زیست بهداشت و ایمنی و مدیریت بحران استفاده می‌کنیم.

اعطا همچنین اعلام کرد: روز سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه، شهردار تهران جهت ادای سوگند در صحن علنی شورا حضور می‌یابد.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد:‌ نگاه شورای پنجم به رسانه‌ها، نگاهی دوستانه و همدلانه است و از این رو نباید اعتراضات اعضای شورا مبنی بر برخورد با عکاسان را بزرگنمایی کرد.

بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از مجتمع ورزشی «آرارات» منسوب به همشهریان ارامنه سرآغازی برای کمیسیون فرهنگی بود؛ این موضوع را علی اعطا اشاره کرد، اما در کمیسیون عمران و حمل و نقل رویکرد به مدیریت تقاضای سفر است.

وی افزود: بر این اساس امکان افزایش دو میلیون سفر به ۵ میلیون سفر در متروی شهر تهران وجود دارد که این موضوع در شورای مطرح و بررسی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: اعضا در نظر دارند با استفاده از مشورت با معاونان شهرداری به بررسی برنامه‌ی 5 ساله‌ی سوم شهرداری بپردازند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا