خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه ی علی شکوهی پس از کاندیداتوری

علی شکوهی، نویسنده ی کتاب «جریان شناسی سیاسی» هم در انتخابات مجلس از تهران ثبت نام کرد.

متن بیانیه ی شکوهی که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

به درخواست جمعی از دوستان سرشناس سیاسی و گروهی از دانشجویان و جمعی از دوستان بزرگوار، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردم. چند نکته را به اطلاع دوستان بزرگوار می‌رسانم:
1- ثبت‌نام در شهری مثل تهران با بودن افراد شایسته فراوان، ضروری نبود ولی با توجه به احتمال ردصلاحیت گسترده ی افراد اصلاح‌طلب و معتدل و حتی اصولگرایان منتقد، یک اقدام احتیاطی است.
2- از آنجا که حضور در انتخابات تهران به صورت شخصی و فردی کاری عبث است، در صورتی که نامم در لیست‌های اصلی انتخاباتی قرار نگیرد، حتما انصراف خواهم داد.
3- از آنجا که لیست‌های اول و دوم و سوم احزاب و گروه‌ها و جبهه‌های سیاسی در همین روزها نهایی خواهد شد، تلاش خواهم کرد که خود را به این نیروهای سیاسی عرضه کنم. همکاری و مساعدت دوستان صاحب نفوذ و رای و دارای تشکیلات و رسانه، در این مقطع مفید است.
4- فرض بنده این است که شورای نگهبان دلیلی برای ردصلاحیت من ندارد و باید تایید صلاحیت شوم اما خوش‌بین هم نیستم و احتمال ردصلاحیت را منتفی نمی‌دانم. اگر چنین شود، تکلیف همه ما روشن است و لایکلف الله نفسا الا وسعها.
5- انجام تبلیغات شخصی و اختصاصی در صورت تایید صلاحیت و قرار گرفتن در لیست‌های اصلی دارای موضوعیت است و طبعا در وقت خودش باید صورت بگیرد. اگر در آن مرحله وارد شویم، طراحی یک سازوکار تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی را باید در دستور کار قرار داد و در آن صورت به مساعدت دوستان همفکر نیاز خواهد افتاد. ظاهرا در این انتخابات، رسانه برتر و تاثیرگذار، تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی خواهند بود.
امیدوارم انتخاباتی پرشور و رقابتی جدی و انتخابی مفید برای آینده ی کشور و انقلاب و مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا