خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محسن افشانی به عکس جنجالی استوری

در بیشت و چهار ساعت گذشته عکسی از لباس زیر زنانه که ادعا می‌شود در استوری اینستاگرام «محسن افشانی» بازیگر سینما و تئاتر دیده شده، جنجالی شده است.

به گزارش انصاف نیوز، هر چند این عکس به سرعت از پیج محسن افشانی حذف شده اما گفت‌وگوها درباره‌ی آن در فضای مجازی ادامه دارد و کامنت‌های زیادی در زیر پست‌های دیگر او در این باره نوشته شده است.

برخی سایت‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن تصویر استوری محسن افشانی را به یک فروشگاه و برخی آن را به کسی که آن را در پیجی دیگر پوشیده است در دبی نسبت داده‌اند.

محسن افشانی که در دبی به سر می‌برد، در ساعات گذشته در استوری خود مطالبی که نشان‌دهنده‌ی ناراحتی از این حاشیه است منتشر کرده است، از جمله فیلمی سلفی از خود با عنوان «حاشیه» و عبارت «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»، می‌گوید: «شبتون به خیر بشه. گفتم بیام یه جای خلوت کسی نباشه درگوشتون یواشکی یه چیزی بگم. عزاداریهاتون قبول، خیلی». او با گفتن این جمله، سر خود را به نشانه‌ی ناراحتی تکان می‌دهد.

او در استوری دیگری، جمله‌ای را به اشتراک گذاشته است که به نظر او بسیار تاثیرگذار است: «دردی که انسان را به سکوت وامیدارد سنگین‌تر از دردی‌ست که انسان را به فریاد وامی‌دارد! و انسانها فقط به فریاد هم می‌رسند نه به سکوت هم».

تهدید محسن افشانی درباره حواشی: گر حكم شود كه مست گيرند…

محسن افشانی شکایت کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امثال ایشان و ازاده نامداری و چرخنده و…حقا حدود و ثغور دورویی را رد کرده اند….

    33
    10
  2. اعمال هر کسی به خودش ربط داره ولی کسی که تو جمهوری اسلامی معروف شده حق نداره شب عاشورا به جای هیئت بره دیسکو خدا عاقبت هممون ختم به خیر کنه

    28
    6
    1. خوبه میگی شب عاشورا….شب شهادت عزیز زهرا ص عزیز علی ع……متاسفم…ما از عربا جاهل تریم

      6
      1
  3. یه اتفاق سهوی براش افتاده
    باید آبروشو ببریم؟
    این اتفاق حتی بدتر از اون ممکنه برای من و شما هم رخ بده
    آبروی ادم ها رو ب بازی نگیریم

    8
    25
    1. سید اسمش اتفاق نیست! خخخخ
      … دبی هستش!!!
      البته زندگی هرکسی به خودش مربوطه ولی همه از درویی و آدم های دورو متنفرن
      اگر امثال محسن افشانی خودشون باشن و واسه ملت فیلم بازی نکنن مطمعن باش کسی بهشون توجه نمیکنه!

      22
      1
  4. بحث آبرو بردن نیست عزیز من. امثال ایشان توی تلویزیون مردم رو به تقوا دعوت میکنن ولی خودشون میرن این کشور اون کشور همه کار میکنن بعدش هم میام چند مصرع شعر میگن و جملات عرفانی میگن. در اصل خودشونو میزنن به اون راه. حرف مفت نزنن هرکاری دوست دارن بکنن. بدبختی تمام ایران بخاطر دوروییه امثال ایشونه

    21
    1
  5. … میخواسته اینجوری جلب توحه کنه، تو کجات شبیه هنرمنده که اسمتو گذاشتی هنرمند؟

    15
    1
  6. دوستان…چرا بجای خدا حکم صادر می کنید…یه جوری بعضی ها حرف میزنن که انگار خودشون پاک پاک هستن و تا بحال هیچ گناهی نکردن….اگر ایشون و امثال ایشون شمارو دعوت می کنه به تقوا و فلان….عقل دارین؟….فکر دارین؟…..بجای اینکه بیایم ابروی یه نفر و با اینجور چیزای بی ارزش ببریم مواظب خودمون باشیم و فردای روزی که قرار هست چی رو از زندگیمون تحویل بدیم….ابرو بردن یا نه؟….

    4
    8
  7. حالا این دورو نباشه شماها حقوقشو میدید
    چقدرم که ماها تو شبای عاشورا تاسوعا واسمون مهمه که همه چیزو رعایت کنیم(البته بیشترمون اینطوری هستیم نه همه)
    وقتی از بچگی بهمون یاد میدن که جلوی همه ادا دربیاریم چه انتظاری از خودمون میتونیم تو بزرگسالی داشته باشیم
    درضمن هیچکدوممون مطمئن نیستیم که واقعا محسن افشانی این عکسو گذاشته الان توی شبکه های مجازی خیلیی کارا میکنن که مردم عادی به ذهنشونم نمیرسه فقط بهتر بود محسن افشانی که رفته دوبی تو شبکه مجازی خبر این سفر رفتنشو منتشر نمیکرد ولی متاسفانه خودنمایی ما آدما گاهی به ضررمون تموم میشه

    2
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا