خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرهای متناقض درباره ساعت ورود مرزداران به ایران

در حالی که خبرگزاری های مهر و فارس ساعت 9:45 صبح گزارش داده اند که «دقایقی پیش» مرزداران وارد خاک ایران شده اند، ایسنا در ساعت 10:30 گزارش داد که هنوز وارد نشده اند و تا ساعاتی دیگر وارد خواهند شد.

به گزارش اصاف نیوز، این تناقض ها به نظر می رسد که حکایت از رقابت جریانات سیاسی داشته باشد. پیشی گرفتن رسانه ها و سیاسیون در این مدت، بارها باعث سر در گمی افکار عمومی در اطلاع رسانی دقیق شده است.
فارس / ساعت 9:45
دقایقی پیش از منطقه مرزی افغانستان و پاکستان
مرزبانان ربوده‌شده وارد کشور شدند
4 مرزبان ربوده‌شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل دقایقی پیش از منطقه مرزی افغانستان و پاکستان وارد کشور شدند.
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به ورود مرزبانان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل به کشور گفت: این 4 مرزبان دقایقی پیش از منطقه مرزی افغانستان و پاکستان وارد ایران شدند.
این منبع آگاه با اشاره به پیگیری و تلاش همه دستگاههای مسئول و زیربط جمهوری اسلامی ایران و همچنین معتمدین و ریش سفیدان منطقه در مقابله و تحت فشار قرار دادن این گروهک تروریستی خاطرنشان کرد: اجماع و همراهی بزرگان منطقه در مقابله با این گروههای تروریستی کمک قابل ملاحظه ای برای به نتیجه رسیدن تلاش ها بود.
ایسنا / ساعت 10:31
امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: سربازان هنوز وارد خاک ایران نشده‌اند.
شیخ مولانا عبدالحمید در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره آخرین وضعیت آزادی سربازان ربوده شده گفت: این سربازان هنوز وارد خاک ایران نشده‌اند و تا ساعاتی دیگر وارد خاک‌مان خواهند شد.
وی همچنین درباره سرنوشت پیکر یکی از سربازان به شهادت رسیده گفت: پیکر این سرباز همراه این افراد نیست و طی اقدامات بعدی وارد خاک کشورمان خواهد شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا