خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فراخوان رانتی «تالار مولوی»

8 اثر از 18 اثر اصلی انتخاب شده برای اجرا در تالار مولوی در فراخوان این تالار شرکت نکرده بودند.

به گزارش انصاف نیوز تالار مولوی که وابسته به اداره کل فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران است،  در تاریخ 14 اردیبهشت 96 فراخوانی برای اجراهای این تالار در نیمه دوم سال 96 را منتشر کرد.

کانال رسمی تلگرام این مرکز در تاریخ 22 مرداد اعلام کرد از میان بیش از 520 اثر ارسال شده برای اجرا در این تالار 83 اثر به مرحله بازبینی راه پیدا کرده‌اند. تلگرام رسمی آن مرکز نام تعدادی اثر را در فایل PDF منتشر کرد.

این مرکز دیروز (24 آبان) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد 18 اثر برای اجرا در این سالن پذیرفته شده‌اند؛ و 14 اثر هم در لیست ذخیره قرار گرفته‌اند. اما از میان آن 18 اثر نام 8 اثر در میان آثار راه‌یافته به مرحله بازبینی نبود. نام 3 اثر نیز از میان 14 اثر ذخیره در لیست ابتدایی نبود.

از میان 18 اثر انتخاب شده نام 8 اثر «درنیومده» به کارگردانی «سعید زارعی»، «جایی درمیان خوک‌ها» به کارگردانی «مسعود حکیمی»، «مده‌آ» به کارگردانی «ناهید حاجی محمدی»، «هاری» به کارگردانی «فتح‌الله نیازی»، «رویای کولی آشفته» به کارگردانی «امین محمدی»، «آن» به کارگردانی «همایون حجازی» و «توارد» به کارگردانی «علی نورانی» در لیست ابتدایی نبود و جای سؤال است که این آثار چگونه بدون شرکت در فراخوان برای اجرا برگزیده‌شده‌اند.

سه اثر «آواز» به کارگردانی «سعید آجر بندیان»، «اگزجره» به کارگردانی «علی ایزدی» و «بی‌مرگی» به کارگردانی «حسین پوریانی فر» هم بدون شرکت در فراخوان در لیست ذخیره قرار گرفته‌اند.

«حق تالار مولوی است که به بعضی آثار اجرا بدهد»

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا