خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست رییس پلیس کرمانشاه از مردم

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه از مردم نوع دوست درخواست کرد برای کمک به مناطق زلزله زده به مرور مراجعه کنند؛ چرا که ظرفیت خیابان‌های مناطق زلزله زده پاسخگوی این حجم از خودروهای شخصی نیست.

به گزارش ایسنا، سردار امان‌الهی با اشاره به استقبال مردم از کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت خیابان‌های این مناطق پاسخگوی حضور خودروهای زیادی که برای کمک به مردم در منطقه حاضر شدند نیست و مشکلاتی را برای نهادهای مختلف و شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: در حال حاضر هزاران نفر از اعضای نیروی انتظامی و مسئولان در شهرستان‌های آسیب دیده ارائه خدمت می‌کنند، اما سیل مراجعات مردمی باعث کندی عبورومرور و ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود. از کسانی که با خودروی شخصی خود می آیند تقاضا می‌کنیم به مرور به این مناطق مراجعه کنند؛ چرا که مردم این مناطق مدت‌ها نیاز به کمک دارند.

رییس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های خود را به دستگاه‌های مسئول تحویل دهند، اظهار کرد: کسانی که در کرمانشاه زندگی می‌کنند می‌توانند کمک‌های خود را در شهرهای مختلف به محل‌هایی که هلال احمر پیش‌بینی کرده تحویل دهند. از مردم درخواست می‌کنیم که مراجعات خود را طوری تنظیم کنند که رفت و آمد به سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و غیره کمتر شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا