خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ خوشکوشک به دهباشی و نوری‌زاد

«اکبر خوشکوشک» که پس از انتشار مصاحبه‌ی اخیر [لینک]، با اتهامی تلویحی از سوی حسین دهباشی و نیز با رد ادعای خود از سوی محمد نوری‌زاد [لینک] مواجه شده، به آنها پاسخ داد.

در متن ارسالی خوشکوشک به انصاف نیوز خطاب به محمد نوری زاده، نویسنده‌ی سابق کیهان و مستندساز سابق صداوسیما آمده است:

«با سلام جناب نوری‌زاد! مگر اینقدر فیلم ساخته‌اید قراداد را نشان دادی؟ مگر در ساختن فیلم افراد پشت صحنه، فیلمبردار یا کارگردان معلوم است آنهم آن فیلم که محرمانه است؟! بازیگرانش اکثرا متهم بودند، اتقاقأ همکارت از همکاران بود. در همان فیلم زندانی که بنده بودم که فیلم شما را میکس می‌کرد، کارگردان فیلم ما هم بود. آقا احسان [را] می‌گویم. شماها مانند کلاغ سرتان توی برف بوده حالا هم همین طور. موقعی که انتقاد از بالا تا پایین نظام می‌کنی که اکثریتش کذب است می‌روی و پای بهایی نجس [را] می‌بوسی، انتظار داشته باش تا کذشته‌ی خودت که آن زمان اصولگرا بودی یادت بیایید. شما دیدی تا به حال من کسی را کشته‌ام که به من قاتل می‌گویی؟ اینها را داشته باش، بد نیست».

در متن خطاب به دهباشی هم آمده است:

«جناب دهباشی مجبوری دروغ بگویید؟ یک نفر عمل کننده هیچ وقت به شما نمی‌کویید چون قبل از اینکه عملیاتی باشد یک اطلاعاتی حرفه‌ای است [که حتی] خانواده‌اش نمی‌داند کجا کار می‌کند و در آنجا نامش چی است. جلوی این کار را مقام معظم رهبری به شدت گرفت و آن افراد از مسوول تا عمل کننده محاکمه شدند و حفاظت حتی نگذاشت در وزارت بدانند چه کسانی بودند، بعد شما می‌فرمایید [آن طرف] برای من تعریف کرد! آن مردتیکه جعلی بوده، خواسته خودش را بزرگ کند، شما را ساده و بی اطلاع گیر آورده است».

حسین دهباشی، مستند ساز که در گذشته با نوری‌زاد همکار بوده است، دو روز پیش توییتی کرده بود که مخاطبانش منظور او را با توجه به چند توییت ادامه‌ی آن، خوشکوشک حدس زده‌اند. او نوشته بود:

«طبعا نمی‌توانم بگویم چه کسی و کجا. اما امروز که سالگرد قتل فروهرها است یادم آمد روزی در یکی از مراکز پژوهشی، قاتل آن‌ها (که میهمان بود) با افتخار می‌گفت چنان کارشان را سریع تمام کرده بود که وقتی پروانه جان داد، هنوز عضلات بدن کاردآجین و تکه پاره‌اش ضربان داشت …»

گفت‌وگوی تفصیلی با اکبر خوشکوشک در سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای

نوری‌زاد از خوشکوشک مدرک خواست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینکه باز هم همه‌ش شد ادعا!!! طرف گفته یه مدرکی نشون بده که من اون فیلم رو ساختم. بالاخره ادعایی کرده باید بتونه ثابت کنه بعد این برادر فرنگی‌کار اومده میگه هیچ مدرکی ندارم ولی خودت ساختی. اونوقت همین ایشون به دهباشی میگه مدرک بیار که من آدم‌کش بودم. خوب اگه ادعای بدون مدرک تو درباره نوری‌زاد درسته، ادعای دهباشی در مورد تو هم درسته

    15
    1. خاک به بر این خوشکوشک بیسواد….در 100 کلمه،90 تا غلط داره،هنوز جای نهاد و گذاره رو در جمله نمیدونه،واقعا آدم بیسوادیه،این فرنگی کاره قاتل بیسواد

  2. چقدر محکم و متين و مستند و مستدل جواب داده اين خوشکوشک!! به روشني مشخص شد که راست ميگه کي دروغ.

  3. “”حسین دهباشی، مستند ساز که در گذشته با نوری‌زاد همکار بوده است،””
    الان بیان این به اصطلاح سابقه چه کمکی به روشن شدن موضوع میکنه؟ دهباشی که ادعایی طرح کرده و نوری زاد هم درباره اش ادعایی طرح شده؛ الان این دو نفر رو برای چی کنار هم گذاشته اید؟

  4. واقعا وحشتناک است!!؟ حرف های ردوبدل شده، این ها کی هستند؟! چه می گویند؟! به راحتی از قتل و آدم کشی و وسایل قتل می گویند! آدمیزادند؟! سربازان گمنام امام زمان؟؟! پژوهشگر؟!
    برسر دیانت آدم های این سرزمین چه آمده است؟! اخلاق؟! را چه شد؟!

  5. ولی ایشان می گوید که قاتلان را می شناسد از وزارت اطلاعات هن اخراج شدند !حفاظت هم برخورد کرد!من تن وبدنم می لرزد اینجا کجاست اینها کی هستند؟چه امنیتی؟دو آدم وابسته به حکومت یکی می گوید قاتل ریلاکس گفته چطور آدم سلاخی کرده آن یکی می گویدنه بابا آنها را بیرون کردند ،شما اینها را می نویسید حالتان چطوره؟

  6. حالا این بی شعور گفته بهایی نجس شما هم باید بنویسی؟ اشکالی نداره ولی اگه یه بهایی اومد جوابش رو همینجوری داد باز هم می نویسی ؟ اگر نه پس انصافت کجاست چرا این توهین آشکار رو نوشتی؟

    9
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا