خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش مثبت فارس از اعتراض به حصر خانگی اما در بحرین!

خبرگزاری فارس که حامی رسانه‌ای حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی است، در خبری با عنوان «تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم» گزارشی مثبت از مخالفان حصر خانگی در بحرین منتشر کرد!

به گزارش انصاف نیوز، متن خبر خبرگزاری فارس که در آن از «بازداشت خانگی» به جای «حصر خانگی» استفاده شده، در پی می‌آید:

«همزمان با وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، مردم این کشور در نقاط مختلف تظاهرات برگزار کردند. ساکنان شهرک سار دیشب با برگزاری تظاهراتی محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم را محکوم کردند.

در شهرک کرزکان نیز جوانان انقلابی در محکومیت اقدامات دولت بحرین علیه آیت‌الله عیسی قاسم، تظاهرات کرده و لاستیک‌های خودروها را در خیابان‌ها آتش زدند.

ساکنان شهرک القدم، کرباباد، السنابس، الدیه، المقشع و منامه نیز تظاهرات‌های مشابهی در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم و محکومیت محاصره منزل وی برگزار کردند.

در منطقه الدراز محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم نیز تظاهرا‌ت‌هایی برگزار شد و نیروهای امنیتی با شلیک گاز اشک‌آور تظاهرات مردم را سرکوب کردند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی بحرین با یورش به منازل برخی شهروندان در دو شهرک ابوصیبع و الشاخوره، 3 نوجوان را بازداشت کردند.

دولت بحرین از خردادماه آیت‌الله عیسی قاسم تحت بازداشت خانگی قرار داده و اخیرا نیز حال وی وخیم‌تر شده است و با وجود اینکه ایشان از ناراحتی قلبی، دیابت، فشار خون بالا و خونریزی داخلی رنج می‌برد اما دولت این کشور از درمان پزشکی وی امتناع می‌کند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آه از این قوم ریایی که در شهر دروغ
    روزها شحنه و شب باده فروشند همه………………البته اگر خدا قبول کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا