خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمید بقایی بالاخره راست‌اش را گفت

احسان گل محمدی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «حمید بقایی بالاخره راست‌اش را گفت / تبری که یکی از درختان بهاری به ریشه‌ی خود و اون دوتای دیگر زد» نوشت:

«آنقدر قطعنامه صادر کنید تا اون قطعنامه‌دونتون پاره شود»، این بخشی از اظهاراتی است که نشان از بی توجهی رییس جمهور سابق به منافع ملی و قطعنامه‌هایی داشت که هر کدام منشاء انبوهی از تحریم‌های اقتصادی شد.

اظهاراتی که او هم اکنون از بیخ منکر می‌شود و در فایل‌های تصویری اخیرش از اثرات شدید تحریم‌ها می‌گوید و به کسانی که تحریم را بی اثر می‌دانستند و وضعیت اقتصادی مردم را از سو مدیریت می‌دانستند می‌تازد.

محمود احمدی‌نژاد و یارهای گرمابه گلستانش خوب می‌توانستند جولان دهند اگر ده سال پیش بود؛ اگر با یک سرچ ساده نمی‌شد کل فیها خالدون ماجرا را درنیاورد.

از این دست اظهارنظرها از او به کرات در دسترس است؛ از تاکید چندباره‌ی او درباره‌ی استقلال دستگاه قضا تا مسایل متعدد منطقه‌ای.

نزدیکانش می‌گویند او به خاطر کوتاه کردن دست افراد از بیت المال مورد غضب قرار گرفته و او برای تأیید این جملات از ریخت و پاش‌های سکه‌ای‌اش به افراد رده بالا می‌گوید.

در همین اواخر او از دلسوزی‌اش برای نظام می‌گوید و انتظار دارد اعتراضاتش به پرونده‌ی بقایی در قالب همان دلسوزی به نظام تفسیر شود؛ نکته‌ای که مثال نقض‌اش را امروز بقایی در حاشیه‌ی دادگاه گفت.

بقایی در واکنش به افرادی که می‌گویند احمدی‌نژاد از پشت به نظام خنجر زده است نکته‌ای را گفت که از آن به عنوان پشت پرده‌ی تمامی اعتراضات می‌توان یاد کرد؛ او با اشاره به اظهارنظر فوق الذکر می‌گوید: «خود آقای لاریجانی با این احضاریه‌ها دینامیت زیر نظام گذاشته است».

بله درست شنیدید «با این احضاریه‌ها»؛ جناب بقایی نگفت با «سو مدیریت» و نگفت با «ایجاد نارضایتی برای مردم» و یا…؛ او یک راست رفت سر واقعیت؛ ارسال احضاریه برای درختان بهاری!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دروغ عاقبت خوشی نداره پدر جان ، من نشنیدم بقائی چنین چیزی بگه بلکه شما مایلید اینطوری برداشت کنید !

    2
    2
    1. چه تفاوتی دارد گفته باشدیانه منتهای قضیه اینستکه هنوز برمرکب توهم میتازند ودنکیشوت وار به اسیاب های بادی حمله میکنند اولا مردم این تعاریف را با گوشت واستخوانشان سال هاست فهمیده اند همانطور که شما بایدبفهمید ابزارحقیری بیشتر نبودید. همانطور که انان باید بفهمند که……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا