خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بانک صادرات عابر بانک افغانستانی‌ها را تمدید نمی‌کند!

بانک صادرات به اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش موقع مراجعه به بانک جهت افتتاح حساب و يا در صورت مفقود و يا ابطال كارت بانكي،عابر بانک صادر نمی‌کند و فقط دفترچه صادر می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از گپ افغانستان، كارمند بانك صادرات در پاسخ به سوال خبرنگار كه علت را جويا شده بود، گفت: از اوايل آذرماه، بخشنامه‌اي به شعب بانك صادرات ابلاغ شده است كه براي اتباع خارجي داراي كارت امايش، فقط حساب با دفترچه افتتاح شود و براي اتباع خارجي داراي گذرنامه،حساب با صدور عابر بانك.

اين تصميم در حالي اتخاذ شده است كه بيش از ٩٠ درصد امور مالي با كارت‌هاي بانكي انجام مي‌شود و عدم صدور عابر بانك براي ٩٦٠ هزار شهروند افغانستاني داراي كارت آمايش مشكلات فراواني براي آنها و جامعه‌ی ميزبان بوجود مي‌آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام. شب عالی بخیر و خسته نباشید روز جهانی شعر و ادب و ادبیادت را به شما عزیزان تبریک عرض می کنم لطفا ممنون می شوم صدور کارت جدید برای من بفرستید و یا دارید و با کارت سهپر کارت بین المللی چون بنده سرمایه گذاری در رادیو نمایش انجام دادم همین خاطر می خواهم کارتم دقیق باشد و کارت هدیه آن هم برای بنده صدور کنید منون می شوم و تشکر شب عالی بخیر پس بنده امروز صبح می روم امیدوارم هر دو کارتم درست کرده باشید و صدور و بفرستید ممنون و سپاسگزارم از شما پژوهشگر جوان. سپاس و شب عالی بخیر.

  2. سلام. شب عالی بخیر و خسته نباشید روز جهانی شعر و ادب و ادبیادت را به شما عزیزان تبریک عرض می کنم لطفا ممنون می شوم صدور کارت جدید برای من بفرستید و یا دارید و با کارت سهپر کارت بین المللی چون بنده سرمایه گذاری در رادیو نمایش انجام دادم همین خاطر می خواهم کارتم دقیق باشد و کارت هدیه آن هم برای بنده صدور کنید تشکر شب عالی بخیر
    امیدوارم هر دو کارتم درست کرده باشید و صدور و بفرستید ممنون و سپاسگزارم از شما پژوهشگر جوان. سپاس و شب عالی بخیر.

  3. سلام. شب عالی بخیر روز جهانی شعر و ادبیادت مبارک. لطفا ممنون می شوم صدور کارت جدید برای من بفرستید و یا دارید و با کارت سهپر کارت بین المللی چون بنده سرمایه گذاری در رادیو نمایش انجام دادم همین خاطر می خواهم کارتم دقیق باشد و کارت هدیه آن هم برای بنده صدور کنید تشکر
    امیدوارم هر دو کارتم درست کرده باشید و صدور و بفرستید ممنون و سپاسگزارم از شما پژوهشگر جوان. سپاس و شب عالی بخیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا