خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای تبریک آیت الله منتظری به رهبری

حجت‌الاسلام «احمد منتظری»، فرزند آیت‌الله «منتظری» در بخشی از مصاحبه‌ای با نشریه‌ی «رمز عبور»، ضمن بازگویی ماجرای تبریک گفتن آیت الله منتظری برای رهبری آیت‌الله خامنه‌ای گفت: آقای کروبی گفته بود که هنوز آب غسل امام خمینی خشک نشده، می‌خواهند آقای منتظری را دوباره علم کنند!

به گزارش انصاف نیوز، منتظری توضیح داد: بعد از فوت امام، همه به رهبری آقای خامنه‌ای تبریک می‌گفتند. خب، تبریکی که آقای منتظری می‌خواست بگوید از همه مهم‌تر بود زیرا در مظان این [جایگاه رهبری] بوده است. برای همین ایشان شک داشت که این کار را بکند یا نه؛ [چون] می‌گفت که حالا با این کار آیا خوششان بیاید یا نه؟

منتظری افزود: بعد، «آقای طاهری خرم‌آبادی» می‌گفت که نه [تردید نکنید]؛ حتما این کار را بکنید و حتما ایشان [آقای خامنه‌ای] جواب می‌دهد، یعنی مثلا رایزنی کرده بودند. بعدا ایشان آن نامه را نوشت و یادم هست ساعت ۲ بعدازظهر اخبار هم آن نامه را خواند که ایشان تبریک گفته و آقای خامنه‌ای هم جواب دادند؛ هر دو را با هم خواند. همه منتظر بودند که شب هم تلویزیون آن‌را بخواند، که نشد. بعد این‌‎جوری گفتند که آقای کروبی رفته گفته هنوز آب غسل امام خشک نشده که شما آمدید دوباره منتظری را علم کنید»؟!

بحث‌های حول فیلم جدید از جلسه‌ی سال ۶۸ مجلس خبرگان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا