خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعاهای دو همکار سعید امامی علیه یکدیگر

بعد از انتشار اتهامات مهدی خزعلی، فرزند آیت الله خزعلی به اکبر خوشکوشک در شبکه‌های اجتماعی، خوشکوشک در پاسخ او را در ارتباط با نهادهای امنیتی و بی نیاز به «تهدید» معرفی کرده است.
به گزارش انصاف نیوز، مهدی خزعلی در یادداشتی با عنوان «در عزا و عروسی مرا تهدید به قتل می کنند!»، مدعی شد که دو روز پیش در حاشیه‌ی مجلس عزا در منزل آیت الله موسوی بجنوردی در تهران، که هر دو در آن شرکت کرده‌اند، زمانی که قصد خروج داشته است، خوشکوشک «یکی از متهمین قتل‌های زنجیره‌ای مرا دید! … انگار خواستگار ننه یا مزاحم عیالش را رؤیت فرموده باشد، سخت برآشفت … و برای چهارمین بار مرا تهدید به قتل کرد!»
خزعلی ادعا می‌کند که یک شب در یک عروسی که هر دو در آن شرکت داشته‌اند، خوشکوشک او را تلویحا تهدید کرده؛ خزعلی در همان جا از او دعوت کرده که در جلسه‌ای با او حرف بزنند ولی خوشکوشک پذیرفتن دعوت را به این مشروط کرده که: «می آیم و فقط دوربین نباشد، هر چه می خواهید بپرسید و ضبط کنید».
بنا به گفته‌ی خزعلی، «کمی بعد»، «در روضه‌ی منزل آقای یونسی» همدیگر را دوباره می‌بینند و قرارشان را یادآوری می‌کنند و چند روز بعد ملاقات در دفتر خزعلی با حضور چند خبرنگار اتفاق می‌افتد و «دوربین اتاق را به سمت سقف برگرداندیم که خیالش آسوده باشد. چهار ساعت جلسه‌ی چالشی بود» اما به گفته‌ی خزعلی، او زیر بار اتهامات نمی‌رود.
خزعلی می‌گوید که «جلسه با تلخی تمام شد» و خوشکوشک با تهدید خواست که «اگر ضبط کرده اید، پاک کنید»، اما او پاک نکرده است. او مدعی است که خوشکوشک چندی بعد نیز او را در خیابان به صورت شفاهی تهدید کرده است.
ناشر و نویسنده‌ی کتاب ماجرای امنیتی «هویت» که بنا به تایید خود در زمان حیات «سعید امامی» با او همکاری داشته و در ارتباط بوده، در پایان توصیه می‌کند: به آقایان اصلاح طلب می‌گویم، شایسته شما نیست که با چنین موجودی آمد و شد داشته باشید، مگر این که از گذشته خویش بیم داشته و بترسید آن را برملا کند!
ادعاهای خوشکوشک در واکنش به ادعاهای خزعلی
اکبر خوش کوشک نیز بعد از انتشار یادداشت خزعلی، در صفحه‌ی خود در شبکه‌های اجتماعی در یادداشتی پر اشتباه به لحاظ ویرایشی، نوشت:
«آقای خزعلی شما به مادرم که مادر دو شهید هست و همسرم که یک خانم اهل دیانت هست توهین کرده‌اید و مطلب سرا پا کذبی را گفته‌اید. من نه به مادر بزرگوارتان توهین می‌کنم و نه به همسرتان که جای خواهر من است. من به احترام مرحوم حضرت آیت الله مروی که زندگی‌ام را به او مدیون هستم، راجع به خانواده‌ی شما سکوت خواهم کرد و توهین نخواهم کرد که توهین کار انسان‌های بی خرد است».
به گزارش انصاف نیوز، احتمالا منظور مدیون بودن خوشکوشک به مرحوم آیت الله مروی داماد آیت الله خزعلی و از مقامات وقت دستگاه قضایی، در ارتباط با موقعیت او در پرونده‌ی قتل‌های زنجیره‌ای باشد.
خوشکوشک سپس با تاکید بر این که «تمام مطلب» خزعلی کذب است، به یکی از اقوام نزدیک خزعلی که به گفته‌ی خوشکوشک « همکار ما هستند» و دیگر همکار او در یک نهاد دولتی به عنوان شاهد اشاره می‌کند و می‌پرسد: در اولین بازداشتی شما در […] که متعلق به [ یکی از نهادهای دولتی] هست، آمدند به ملاقات شما و شما هم قبول کردی و قول همکاری و مصاحبه و نوشتن توبه نامه و عذر خواهی از رهبری معظم انقلاب [دادی.] [اما] بعد از آزادی چند وقت بعد تا الان پشیمان شدی، فکر کردی که با شبکه‌هایی که زیر نظر CIA سیا و اینتلیجنت سرویس که متعلق به آمریکا و انکلیس هست مصاحبه می‌کنی تا رد گم کنی، اما مطئن باش … شما که هفته‌ای دو روز به دیدن کارشناس […] می‌روید … [با توجه به این ارتباط] در رابطه با تهدید، خوتان می دانید شما نیازی به تهدید ندارید.
خوشکوشک با اشاره به رویکرد سخنان خزعلی «در آن جلسه» نسبت به مقامات عالی کشور، می‌نویسد: من هم به عرض کردم که خط قرمز من رهبری است، اگر بخواهی توهین بکنی باید با شما برخورد شود. حال شما مرا متهم به مسایلی می‌کنی که شبکه‌های ضدانقلاب و صدای آمریکا مرا متهم می کنند؟ پس شما سخنکوی آنان هستی؟ [پس] شما توصیه بکنید که با من هیچکس ارتباط نگیرد. شما خودتان را لیدر جریات اصلاحات عنوان می‌کنی، [در حالی که] هر وقت با دوستان حرف شما باشد می‌فرمایند ولش کن مردک احمق شده است؛ [اما] در روضه بر روی همه باز است، شما هم تا متوجه می‌شوی کجا روضه [است،] می‌روی آنجا، اما اینجانب را دعوت می‌کنند.
اکبر خوشکوشک در پایان تاکید کرده است: «من در ارتباط با خیلی از مسایل خواهم نوشت.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا