خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات استاندار خوزستان درباره وضعیت «ایذه»

استاندار خوزستان گفت: روز گذشته (دوشنبه) ایذه آرام بود و با سران و بزرگان طوایف، جلسه‌ای برگزارشد، خودشان هم ازاوضاع و احوال نگران بودند و با صحبت‌ها و توافق‌هایی که انجام شد همه مسائل برطرف شد.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با  «میزان» درخصوص آخرین وضعیت تجمعات درشهر ایذه بیان‌ کرد: روز گذشته در ایذه هیچ مشکلی وجود نداشت و شهر در آرامش و امنیت کامل بود.

استاندار خوزستان افزود: یکشنبه هم که شایعاتی درباره تصاحب دستگاه‌های دولتی بدست معترضان و اغتشاشگران مطرح می‌شد، کذب محض بود؛ چنین مسئله‌ای به هیچ وجه حتی برای یک دقیقه هم رخ نداده است.

وی تصریح کرد: در روز یکشنبه ایذه کمی ملتهب بود، اما نیرو‌های انتظامی از دستگاه‌های حکومتی، مراکز دولتی و قسمت‌های مختلف شهر صیانت و حفاظت کردند و اگر اعتراضات و مواردی هم بود، کنترل شد.

شریعتی در عین حال تاکید کرد: روز گذشته (دوشنبه) ایذه آرام بود و با سران و بزرگان طوایف جلسه‌ای برگزارشد، خودشان هم ازاوضاع و احوال نگران بودند و با صحبت‌ها و توافق‌هایی که انجام شد همه مسائل برطرف شد.

استاندار خوزستان در پایان در خصوص برگزاری تجمعات احتمالی آینده در خوزستان نیز خاطرنشان کرد: اگر تقاضای تجمعی وجود داشته باشد، حتما دراستانداری بررسی می‌شود و در صورت امکان و لزوم مجوز داده می‌شود تا درمحلی که شرایطش فراهم باشد، تجمع انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا