خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای وزیر بهداشت! ما را هم از همین مردم بدانید

«آقای وزیر بهداشت! آیا ما ایثارگران را هم در سبد درمان دیده اید؟ آیا خبر دارید از اول سال درمان ما جانبازان شاغل و بازنشسته بین دستگاه ها و بنیاد بلاتکلیف مانده؟ کاش در نامه تان به مقام معظم رهبری از ما هم کلمه ای می نوشتید».
یک جانباز شیمیایی که در دو ماه اخیر بارها نسبت به مشکل بیمه ی بخشی از جانبازان از ابتدای سال جاری گلایه کرده، در روزهای اخیر از طریق خبرنگار انصاف نیوز به یکی از مسوولین پیشین بنیاد معرفی شده اما همچنان مشکل پابرجاست. وی در یادداشت کوتاه دیگری می نویسد: 
«آقای وزیر! ما می دانیم این آش را نمایندگان محترم مجلس در کاسه ی ما ریخته اند! (انهم از سال 90) ولی بهتر از همه شمایید که از آلام بیماران آگاهید. بنیاد و دستگاه های دیگر همه زیر مجموعه ی دولت هستند.
می دانید که حتی دانشگاه های علوم پزشکی، ایثارگران را به خاطر اسپری های شیمیایی و داروهای حیاتی دیگر به بنیاد حواله می دهند؟
می دانید به خاطر اینکه هزینه ی سنگین بستری و جراحی را نداریم چه می کشیم و فعلا توپ فوتبال شده ایم؟
یادم میاید در مصاحبه ای گفتید از موقعی که وزیر شده اید و رفت و آمدتان در شهر زیاد شده ریه ی شما مشکل پیدا کرده! ما که 27 سال است شیمیایی شده ایم و به خاطر دارویی که به جان مان بسته است دو ماه است بلاتکلیف گذاشته اند چه باید بگوییم؟
مسوولان ادارات شما می گویند «شما امتیاز مجروحیت می گیرید و برای خودتان جبهه رفته اید، به ما چه»؟! ما حاضریم همه ی امتیاز هایمان را بدهیم تا آقایانی که این امتیاز را به سر ما می کوبند فقط یک شب تا صبح درد های ما را تحمل کنند.
شما چهره ای مردمی هستید، باور کنید ما از همین مردمیم که فراموش شده ایم و فقط به درد عکس یادگاری در روز های خاص می خوریم.
ما از دلواپسان امروزی توقعی نداریم، چون این مصیبت ها همه از دولت آنهاست که بر ما می رود ولی از شما توقع داریم.»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا