خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکم توقیف اموال استقلال صادر شد

/ وکیل محکوم‌له به انصاف نیوز خبر داد /

وکیل شاكي مالی باشگاه استقلال تهران می‌گوید، حکم توقیف اموال این باشگاه را در دست دارد و برای اجرای آن به زودی اقدام خواهد کرد.

«سروناز بوجارزاده» روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی انصاف نیوز با نشان دادن تصویر این حکم توضیح داد: محكوم‌له یکی از موکلین من است که به لحاظ مسوولیت حرفه‌ای از افشای نام ایشان معذورم، بابت یک فقره چک به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان که به انضمام هزینه‌ی دادرسی، خسارت تاخیر تادیه، حق الوکاله‌ی وکیل، جمعا مبلغ ۱۹۷ میلیون از باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال طلب دارند و پیرو محکومیت در دادگاه، به مبلغ ۹ میلیون و پانصد هزار تومان هم بابت نیم‌ عشر دولتی محکوم شدند.

بوجارزاده افزود: موكل طلبكار مبلغی بوده که بواسطه‌ی دريافت يك فقره چک عهده‌ی باشگاه استقلال با بدهكار تسويه حساب مي‌کند، كه با مراجعه به بانک با فقدان موجودی روبرو شده كه در نهایت جهت مطالبه‌ی وجه مندرج در چک وکالت داده و دادگاه نيز برحسب لازم الاجرا بودن اسناد تجاری و وصف تجريدی چک، حكم محكوميت باشگاه استقلال را صادر کرده است.

او ادامه داد: اجرائيه‌ی حكم موصوف نيز صادر شده و تمامی مراحل و تشريفات قانوني مربوط به اجراي دادنامه نيز طی شده است كه فقط با دادورز اجرای احكام جهت توقیف اموال باشگاه به محل باشگاه مراجعه خواهيم کرد.

 

67983798768787968794871

بوجارزاده تصریح کرد: حضوری مراجعه کردم، به‌طور مكتوب نيز موضوع را عنوان کردم، حتی کپی حکم و اجرائيه را ارائه دادم و اجراییه نيز به آنها ابلاغ شد. ولی اصلا اهمیتی ندادند و در هیچ‌کدام از مراحل دادگاه شرکت نکردند و اصلا به هیچ‌کدام از نامه‌های ما پاسخ ندادند.

وکیل شاكي باشگاه استقلال درباره‌ی پرداخت نکردن باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم نمی‌خواهند پرداخت کنند چون باشگاه استقلال باشگاه ثروتمندی است و هم اكنون ایرانسل اسپانسرشان است، فکر نمی‌کنم که حساب‌شان خالی باشد یا توانایی پرداخت این مبلغ را نداشته باشند‌.

بوجارزاده درباره‌ی ادعاهای اخیر از پشت پرده‌ها و فساد در فوتبال نیز گفت: من در اين موارد اطلاعات مستندی ندارم بنابراين در مسایل فساد فوتبال وارد نمی‌شوم ولی ممکن است مرتبط باشد چون هم مردم و هم خود فوتبالی‌ها دید مثبتی به قضایایی که پشت پرده اتفاق می‌افتد ندارند. در این موضوع تخصصی ندارم ولی دید مثبتی هم ندارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینجور مواقع یک سئوال از سیستم بانکی پیش میاد؛
    چطور ممکنه یک سری افراد، شرکت ها، نهادها و … با ده ها و صدها چک برگشتی
    باز هم دسته چک جدید از بانک می گیرند؟
    چطور بانک ها چنین تخلف آشکاری انجام می دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا