خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاد دانشگاه تربیت مدرس، ضرب و شتم دانشجوی دختر را تکذیب کرد

شورای صنفی دانشجویان کشور خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه یکی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از سوی استاد این دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است،ابراهیم محمدی، استاد دانشگاه که گفته می‎شود با این دانشجو درگیر شده در گفت‌وگو با انصاف نیوز صحت این قضیه را تکذیب می‌کند.

به گزارش شورای صنفی دانشجویان کشور دختر دانشجویی به همراه دوستش به خاطر پیگیری علت دیر کردن سرویس دانشگاه به دفتر حراست دانشکده‌ی کشاورزی این دانشگاه که در جاده‌ی کرج قرار دارد مراجعه می‌کند، در این حین، یکی از اساتید گروه قارچ‌شناسی دانشگاه به نام ابراهیم محمدی گل تپه در دفتر حراست حضور داشته  و پس از ترک دفتر توسط دانشجو، مسوول حراست، اطلاعاتی شامل دفاع یکی از این دانشجویان و اینکه این دانشجو حقوقی مبنی بر سرویس و حتی سوال در مورد ساعت آن را ندارد، در اختیار استاد قرار داده بود.

این استاد دفتر حراست را به قصد برخورد با این دانشجو ترک می کند ولی در این بین دوست دانشجو که همراهش بود را در ایستگاه اتوبوس مورد خشونت و اهانت کلامی قرار می‌دهد، این دانشجو شروع به ثبت فیلم توسط گوشی موبایل می‎کند که استاد با مشاهده‌ی  عکس‌العمل او، به او یورش می‎برد و گردن دانشجو را گرفته و به ضرب و شتم او می پردازد.

در نهایت  یکی از دانشجویان، این استاد را از دانشجو جدا کرد، استاد مذکور تا خوابگاه دختران، این دانشجو را تعقیب می‌کند ولی حراست از ورود او به خوابگاه دختران ممانعت می کند.

ابراهیم محمدی گل تپه استاد دانشگاه تربیت مدرس در پی تماسی که خبرنگار انصاف نیوز با او گرفت، این داستان را به طور کلی تکذیب کرد و گفت: «تمام ماجرا  را به نهاد رهبری دانشگاه گفته‌ام. از آن‌ها بپرسید. اگر بخواهم این موضوع را رسانه‌ای کنم برای آن دانشجو که دخترخانم است؛ خیلی بد می‌شود. مساله خانوادگی است او مثل دختر من است من هم معلم هستم.

او در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: من حتی خبر را نخوانده‌ام، فضای مجازی برای من مهم نیست. شبکه‌های اجتماعی این ور آب و آن ور آب می‌خواهند جو را متشنج کنند. اصلا چنین چیزی نیست؛ من یک استاد دانشگاه هستم، در دفتر حراست چه کاری دارم؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا