خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال تغییر وزیر کشاورزی با استعفا یا برکناری

/ بازداشت فرزندان سه مدیر ارشد در چند وقت اخیر /

خبر بازداشت یکی از مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی را روز ۱۴ مهرماه انصاف نیوز منتشر کرد، خبری که غروب آن روز تکمیل شد: «حمید ورناصری، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد». روز یکشنبه نیز خبر بازداشت خلیل آقایی، رییس سازمان جنگل‌ها منتشر شد.

در خبر اواسط مهرماه آمده بود: «همزمان حداقل فرزند یکی دیگر از مدیران ارشد این وزارتخانه و یکی از نزدیکان او که شرکتی خصوصی دارند نیز بازداشت شده‌اند».

خبرنگار انصاف نیوز حالا گزارش می‌دهد که علاوه بر آنها، فرزند یکی دیگر از معاونان وزیر و فرزند رییس یکی از سازمان‌های تابعه‌ی وزارتخانه نیز بازداشت شده‌اند.

این بازداشت‌ها که در ارتباط با اتهام فساد و زد و بندهای مالی بوده است احتمالا به بازداشت یکی از معاونان منجر شود که فرزند و یکی دیگر از نزدیکان او در بازداشت به‌سر می‌برند.

نگرانی از وضعیت اتهامات مالی در وزارت جهاد کشاورزی در مدت اخیر بالا گرفته و حتی احتمال کناره‌گیری با برکناری محمود حجتی از کرسی وزارت و جایگزینی حسین شیرزاد می‌رود.

حسین شیرزاد در حال حاضر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درود خدا بر دو برادر و سید عزیز و بزرگوار ایران که مایه عزت ، آبرو و شرف آرمانها و اهداف والای خون شهدا،انقلاب و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان.
    تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی رانتی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد ،رشوه خوار و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و هر مسئول فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و آرمان ها و ارزشهای والای شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان ، پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود ،خانواده و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و اصولگرای محافظه کار، اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.خود را پشت سر مشکلات معیشتی مردم، ناشی از سوء مدیریت خودشان پنهان نموده ،،فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در غرب خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند، و علارغم بی میلی ظاهری مترصد فرصتی-معجزه تکرار- بواسطه مذاکره با غرب یا تهدید به تحریم نظام و باج خواهی با آشوب و …جهت حفظ منافع شخصی خود و خانواده در داخل و خارج از کشورند، محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا