خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا خاتمی: غنی‌سازی را از فکرشان شروع کنند

محمدرضا خاتمی درباره‌ی برخی نگاه‌های بسته نسبت به شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام معتقد است: به جای محدود کردن شبکه‌های اجتماعی باید فکر و اندیشه خود را غنی سازی کرد.

 

نایب رییس مجلس ششم در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: با انقلاب تکنولو‍‍ژی و ارتباطی که در جهان رخ داده به مرحله‌ای رسیده‌ایم که هر شهروند خود می‌تواند یک رسانه باشد. کسانی که خواهان محدود شدن شبکه‌های اجتماعی هستند پیامی برای ارایه به مخاطبان ندارند.

آنها چون قدرت برقراری ارتباط سازنده با مخاطبین خود که همان مردم باشند را ندارند سعی می‌کنند رقیب خود را نیز که دارای پیام جذاب است از این امتیاز محروم کند.

 

این فعال سیاسی می‌گوید: ممنوعیت و محدودیت تنها منطق این افراد است اما به نظر من تلاش بیهوده‌ای است؛ جلوی انفجار اطلاعات را با این قبیل محدودیت‌ها نمی‌شود گرفت.

توصیه می‌کنم به جای محدود کردن این شبکه‌ها، پیام‌های خود را جذاب کرده و غنی سازی را از فکر خود شروع کنند. آنها باید شرایط جدید را درک کرده و بدانند که با ارایه‌ی پیام‌های جذاب می‌توان مخاطب جذب کرد.

 

هاشمی پیام متفاوتی را به گوش مردم می‌رساند

 

خاتمی همچنین در پاسخ به این پرسش که علت هجمه‌های این سال‌ها به آیت الله هاشمی رفسنجانی را چه می‌داند، گفت: هاشمی استوانه‌ی انقلاب است و در تمامی مراحل انقلاب نقش اساسی داشته است و از سویی پیام متفاوتی را به گوش مردم می‌رساند که به ویژه برای نسل جوان جذابیت دارد.

تفسیری که آقای هاشمی از انقلاب اسلامی دارد و خیلی آشکار نیز آن را بیان می‌کند مورد پسند کسانی نیست، بنابراین طبیعی است که با ایشان برخورد کنند.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. درودبرسه تن ازفرزندان امام خميني كبيرقدسره،،هاشمي رفسنجاني،سيدحسن خميني،سيدمحمدخاتمي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا