خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچ مجوزکنسرت و تئاتری در سه ماه گذشته لغو نشده است»

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی به نقل از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ مجوز کنسرت و تئاتری در سه ماهه گذشته لغو نشده و در لایحه بودجه 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها متولی فرهنگ کشور درنظرگرفته شده است.

مهرداد لاهوتی درگفت وگو با  ایرنا با تشریح جلسه امروز – یکشنبه – فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی اظهارکرد: در این جلسه نمایندگان درمورد لغو برخی مجوزهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می کند ازسید عباس صالحی توضیحاتی خواستند که وی بیان کرد که در سه ماه گذشته و از زمانی که مسئولیت این وزارتخانه را بر عهده گرفته هیچ کنسرتی لغو نشده است.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد که در این زمینه جلساتی را با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار کرده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خاطرنشان کرد: صالحی یادآور شد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر حاشیه کاری و جارو جنجال دور خواهد بود.

لاهوتی تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که این وزارتخانه را به جایگاه اصلی خود می رساند.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان در مورد برخی موازی کاری ها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صالحی توضیحاتی خواستند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که اگر به لایحه بودجه سال 97 کل کشور نگاه کنید متولی فرهنگ تنها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دستگاه های دیگر یا حذف یا کم رنگ شده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا