خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سعید حدادیان: بمیریم هم محرم امسال را برگزار می‌کنیم

سعید حدادیان مداحی که اظهارنظرهای سیاسی تند او خبرساز است گفت: حتی اگر بمیریم هم مراسم محرم امسال را با شکوه برگزار می‌کنیم.

به گزارش انصاف نیوز سعید حدادیان شب گذشته در مراسم شهادت امام باقر در هیات رزمندگان غرب تهران که در محل ناحیه مقداد سپاه محمد رسول الله تهران برگزار شد گفت: مراسم محرم امسال را باید با شکوه برگزار کنیم. حتی اگر قرار باشد کسی بمیرد کسانی هستند که بخواهند جانشان را برای این مراسم بدهند. اجازه جان ما که دست خودمان است.

او در بخشی از این مراسم گفت: من امسال با هرشرایطی دسته عزاداری بزرگی از میدان آزادی تا میدان انقلاب به راه می‌اندازم.

حدادیان در بخش دیگری از مراسم نیز گفت: ما قرار بود امسال مراسم عرفه را در فضای باز حرم عبدالعظیم برگزار کنیم. وقتی فضا باز باشد و مردم هم رعایت کنند می‌شود مراسم را برگزار کرد ولی متاسفانه برخی مسئولین با کار شکنی این مراسم را لغو کردند.

این مداح با اشاره به امکان رعایت نکات بهداشتی و برگزاری مراسم گفت: این امکان وجود دارد که هم نکات بهداشتی را رعایت کرد و هم هیات برگزار شود. ما در هیات رزمندگان غزب این را به همه نشان دادیم. همین حالا مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و مشکلی هم پیش نمی‌آید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شهر و مملکت که بی در و پیکر و صاحب باشه ، خُب معلومه قورباغه هم هفت تیر کش می شود ، خوبه اینها با این ادبیات چارواداری هرکاری بخواهند آزادانه انجام می دهند و کسی هم جلودارشان نیست ، امایه عده انسان فهیم و دلسوز و مردم دوست در جمعیت خیریه امام علی بعد از سالها خدمت به محرومین آنهم با مجوز ، حالا باید به نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی بابت اتهامات واهی پاسخگو باشد.

    14
    6
    1. من با حرف حدادیان موافق نیستم اما تو خودت حرفتو با ادبیات 100% اشتباه شروع کردی. مرد حسابی هیچ کس حق توهین به کس دیگه رو نداره. با چه مجوزی به دیگری میگی قوباغه؟؟؟ اگر آدم منطقی هستی با منطق باید حرف بزنی نه با توهین.

      4
      9
  2. مگه ما دینمون رو از چهار تا مداح گرفتیم ، مردم خودشون باید بخاطر حفظ سلامتیشون شرکت نکنن

    15
    3
  3. انشاالله از صمیم قلب امیدوارم که این حماسه برای آقای حدادیان رخ بده. الهی آمین

    5
    11
  4. اینکه همه نگران وضع موجودندخیلی خوبه ولی به این نکته هم باید توجه داشت که کرونافعلاجزیی اززندگی همه ی ماست وهمونطورکه خیلی از مناسبات واشتغالاتمون روتعطیل نکردیم ودازیم بارعایت پروتکلهای بهداشتی ادامشون می‌دیم عزاداری برای آقاروهم بارعایت زمان و مکان وتعدادنفزات وبارعایت پروتکلهای بهداشتی میشه اجراکردوهیچ مشکلی هم پیش نیاد.دوستانی که نظردادن همشون زندگیشون روتعطیل کردند رفتن توخونه نشستن ودرها وهم بستن وبیرون نمیان؟این راه خوبی نیست بایدخلاقیت و همکاری وفرهنگ یکی شدنمونوکمی به کاربندازیم بنظرم اینم یه امتحان برای رشدبشره.درپناه حق باشین

    6
    1
    1. اقتی محترم کسب و کار واجبه من الان اگه کسب کار نکنم چطوری پول اجاره خونه و صد تا کوفت و زهرمار دیگه را بدم ؟؟؟ اما محرم واجب نی

  5. این روضه خوانیها ومداحیها باعث بدبختی این ملت شد وبعدازانقلاب چنان جیب این مداحها روپرکردندکه البته باید جیبشون ازجون مردم مهمترباشه.حاصل چنددهه مداحی وبهتربگیم صدها سال روضه ومداحی چی بوده براین ملت؟جز دزدی,فسادوبی خانمانی,فقرواختلاص وهزاران درد دیگر.تاوقتی جاهلییت هست اینام میدانداری میکنند.

    6
    9
  6. چرا امام حسین(ع)در شب عاشورا خس و خاشاک جمع میکرد.چون میخواست حداقل کمتر خار و خاشاک به پای اهل بیتش آسیب بزند. نشان میدهد هر کس وظایفی دارد و حیات و زندگی ارزشمند است.میشد بفرمایند.حال که من میروم برایم مهم نیست چه برسر بازماندگان می آید

    5
    3
  7. اگر صوت یافیلم یا سندی از این صحبت ها دارید منتشر کنید
    وگرنه شائبه خبرسازی وجود داره

    4
    3
  8. حرفهای حدادیان تقطیع شده.
    گفته اگر لازمه فاصله نفرات ۳متر باشه از آزادی تا انقلاب دسته عزاداری راه میندازه.

  9. ماه محرم عجب ماهیه،عزاداری وسیاهپوش شدن و…. واقعا عالیه، ولی برای یکسری از مداح ماه پردرآمدیه، جوری میگه حتما برگزار می‌کنیم که انگار مفت و مجانی میاد مداحی میکنه،قیمت‌های نجومی واسه مداحی آدم رو اینطور پی پروا میکنه که اگه برگزار نشه آسمان خدا جابجا میشه، الحق محرم حداقل واسه شماها ماه پر برکت از جنبه مادی داره، فقط تورو خدا جوری نگو که انگار دلت با محرمه!!!!!!!!

  10. حرف مفت میزنی، که من قبلا این حرفا رو زده بودم، مگه بیکارم بیام واستون مقاله بنویسم، حرفم چون حرف حساب بود نظر منو قبول نکردی، لطفا…..

  11. باعرض سلام من همان کسی که شما رارنجاندم میخوام ازشما عذرخواهی و طلب حلالیت بطلبم آیا شما مرا میبخشید من معذرت میخواهم عذرخواهی میکنم ازشما ومن قصدآزارشمارانداشتم

  12. از قضا اگر کمی درک داشتی میدونستی اختیار جانها دستمون نیست هر کس اختیار جان خودش در دستشه.در ضمن خود امام حسین مگر نه اینکه خو.د کشی را یکی از فعلهای بسیار حرام خونده و ایا نه اینکه اگر به قول رهبری طبق ستاد کرونا عمل نکنیم دست به خود کشی زده ایم؟؟؟حداد خدا وکیلی تو را به همون امام حسینی که سنگش را به سینه میزنی دو دز واکسن را زده ای ایا ارضی و قمی هم زده اند .اما خیلی از مردم نزده اند خادم الحسین بفهم مگر نه مردم از تو که برای هر مداحی مبلغی میگیری نه تنها دلسوخته امام حسینند بیشتر از تو بلکه مردم بر عکس تو برای امام حسین هزینه می کنند بفهم.مردم هم دلشون برای اون شورهای هیئتی تنگ شده بفهم اما چاره چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا