خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت چهارم)

[انصاف نیوز در این بخش به شکل روزانه به خبرهایی می‌پردازد که در رسانه‌های رسمی کمتر از آن‌ها گفته می‌شود]

* شنیده‌ها حاکی از استقرار ماموران امنیتی در روستای سنگر شیراز است. روز پنج‌شنبه جمعی از مردم این روستا در کنار خانواده‌ی نوید افکاری، که چند روز پیش به اتهام قتل اعدام شده، مراسمی را برای او برگزار کرده بودند. برخی کاربران توییتر مدعی مسدود شدن مسیرهای منتهی به این روستا شده‌اند.

* در ساعات گذشته خبرهایی مبنی بر تایید حکم قطع انگشت چهار نوجوان متهم به سرقت منتشر شده بود که با واکنش قوه قضاییه روبرو شد. در اطلاعیه‌ی منتشر شده از سوی دستگاه قضایی آمده است: «ادعای مطرح شده در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر تایید و اجرای حکم قطع انگشت دست سه کودک به جرم سرقت صحت نداشته و … مجرمین سارق نیز بالای ۲۰ سال سن دارند که هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند».

* در حالی که برخی رسانه‌های رسمی خبر شنیده شدن صدای انفجار در شرق تهران را تکذیب کرده بودند، ساعاتی قبل معاون امنیتی استاندار تهران اعلام کرد: «شنیده شدن صدای انفجار در بامداد جمعه مربوط به رزمایشی در حوالی شرق تهران بوده است».

* گفت‌وگوی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق با رادیو اروپای آزاد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت. بیشتر کاربران توییتر، از طیف‌های مختلف نسبت به اظهارات آقای احمدی‌نژاد و اصلِ گفت‌وگو با این رسانه موضعی انتقادی داشتند.

* تعدادی از افرادی که خواستار باز شدن مرز ایران و عراق برای زیارت اربعین بودند با ماموران حاضر در مرز شلمچه درگیر شدند.

* شنیده‌ها حاکی از آن است که اختلاف‌نظرهایی جدی در موضوع چگونگی تصمیم‌گیری درباره‌ی مراسم اربعین در سطوح مدیریتی به وجود آمده است.

* روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده است که هکرهایی مرتبط با ایران موج جدیدی از جاسوسی سایبری را آغاز کرده‌اند.

* به نوشته‌ی یک روزنامه‌ی اسرائیلی، انفجار نطنز نتیجه‌ی یک «خرابکاری فیزیکی» بوده است و نه حمله‌ای سایبری.

* سازمان امنیت اسرائیل یک کارمند کتابخانه‌ی ملی این رژیم را به اتهام همکاری با سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان دستگیر کرد.

* هنگامه شهیدی به مرخصی درمانی سه روزه آمد.

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت اول)

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت دوم)

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت سوم)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا