خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به اظهارات فروغی علیه فردوسی‌پور

واکنش‌های توییتری به اظهارات علی فروغی، مدیر شبکه‌ی سه علیه عادل فردوسی‌پور [لینک] را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

سیدعطاءالله مهاجرانی: ‏هركس مى بايست حد محبوبيت و نفوذ خود را بداند و از مدار پيش بينى شده فراتر نرود. مرحوم ابوالهول كوتوله پسند بود، بر سر راه مى نشست و هر گذرنده اى كه قامتش از حد مدار فراتر بود با ارٌه كردن بخشى از پا در مدارش قرار مى داد. فردوسى پور از مدار خارج شده بود و:
دشمن طاووس آمد پرٌ او!

سجاد عابدی: ‏علی فروغی گفته عادل فردوسی‌پور با این که میدونستیم محبوبیت بالایی داره ولی چون از ‎#مدار خارج شد حذفش کردیم! یاد خبرنگاران صداوسیما افتادم که پول بیت‌المال از کشور خارج شدند و دیگر برنگشتند. عادل از مدار شما خارج شد و چون در مدار مردم بود به کشورش خیانت نکرد.

کامران بارنجی: ‏آقای فروغی درست می‌گویید. سال‌هاست در این کشور ‎#مدار از تخصص و محبوبیت مهم‌تر شده؛ برای همین، الان شما بدون تخصص و محبوبیت فقط به خاطر مدار مدیر شبکه‌ای شده‌اید که روزی محبوب‌ترین شبکه تلویزیون بود اما امروز اثری از آن محبوبیت باقی نمانده است.نتیجه مدار همین است. ‎

سیاوش فلاح‌پور: ‏”از مدار خارج شد”، این جمله کلید فهم بسیاری از واقعیت‌های ایرانِ امروز است

پژمان موسوی: ‏فروغی، مدیر شبکه ۳: اگر ‎#فردوسی_پور کنار گذاشته نمی‌شد، ‎#صداوسیما از هم می‌پاشید…
بنازم سازمانِ معظمِ عریض و طویلی را که همین دیروز بودجه یکسالش دو هزار و ششصد و نوزده میلیارد تومان اعلام شد و با یک مجری دچار ‎#فروپاشی می‌شود!

سیدصادق حسینی: ‏آقای فروغی اصل حرف را زده؛ دلیل برکناری فردوسی‌پور محبوبیتش بود.
فروغی ناراحت از واکنش‌هاست که نتوانسته آن‌‌ها را مدیریت یا بهتر است بگوییم خاموش کند و این حرف‌ نشان از نگاه امنیتی به موضوع است: «رسانه‌ی زنجیره‌ای دارند… فضای مجازی که دست ما نیست»!

فرهاد عشوندی: ‏کاش آقای فروغی بگه خودش به عنوان مدیر شبکه ، چه نقشی تو کنار گذاشته شدن مدیر بالادستیش ، آقای میرباقری داشت ؟
بعد ‎#عادل_فردوسی‌پور این قدر صریح حرف از مهاجرت زد؟ که شما داری میگی!
تازه شما که اینقدر خوبید بذارید برنامش رو تو نمایش خانگی بسازه

هیوا یوسفی: ‏برداشت من از حرف‌های فروغی:
تو صداوسیما نه “تخصص” مهمه نه “محبوبیت”
فقط “مدار” اهمیت داره و نباید اجازه داد کسی ازش خارج بشه.

بهروز عزیزی: ‏‎#فروغی صداقت دارد. او توتالیتریسم حاکم بر ‎#صداوسیما را در چند دقیقه تشریح کرد. «فردوسی‌پور با ما نبود، حذف شد».
این حکایت هر روز صداوسیماست.تبلیغ الکل کنی و با آنها باشی، حق پخش و تبلیغ داری، ستاره مربع و قمارباز باشی حق پخش داری و تشویق می‌شوی اما ‎#فردوسی‌_پور باشی،باید حذف شوی

مصطفی فقیهی:‏‎#فروغی، مدیر شبکه۳ صداوسیما: «#فردوسی‌پور مثل دروازه‌بانی می‌ماند که حرف مربی را گوش نمی‌کرد. اگر حذفش نمی‌کردیم صداوسیما از هم می‌پاشید!»….  یاللعجب از این همه صراحت و صداقت و بی‌خردی دنگل‌وار! توأمان! از چنین پدیده و مغز متفکری چیزی جز صداوسیمای فعلی انتظار دارید؟

حسن طاهری: ‏‎برای من بخش جالب حرفاش اونجاست که با لحن طلبکار میگه ما یک میلیارد از مطالباتش رو دادیم، ترفیعش رو دادیم، پول برنامه ۱۲۰ رو گرفته. بابا، حقش رو دادی، طلبکارم هستی!!!

محمد اشجع‌زاده: ‏اعترافی صریح به اینکه صدا و‌سیما «ملی» نیست، بلکه «خطی» است و خط افراد برای صدا و سیما مهم است نه محبوبیت ملی آنها!

مرتضی ناعمه: ‏علی فروغی از نمایندگان جنبش اصیل […] در ایران، در این ویدیو به صراحت می‌گوید که عادل فردوسی‌پور چون حرف‌شنوی نداشته کنار گذاشته شد!

حسام: ‏‎بنظر من جالبترین بخشش اون جایی یه که می فرمایند فردوسی پور رسانه داشت!! مدیر شبکه ٣ رسانه ملی میگه فردوسی پور رسانه داشت و تونست مظلوم نمایی کنه.

محمد مصدق: ‏‎خوب مث ادم میگفت علاقه مردم به هر کسی خط قرمز ماست.نباید بیش از حد علاقمند کسی بود.حتی اگه متخصص ترین ادم تو حرفه خودش باشه.مهم اینه نباشه، مهم تخصص نیست

فرید مدرسی: ‏منطقا عادل باید بتونه ‎#مدار پاس کنه؛ این چه مداریه که کسی مثل علی فروغی با این کمالات پاس میکنه ولی فردوسی‌پور می‌افته؟

حسین: ‏‎مارادونای برنامه سازی ورزشی را برنمیتابند. مدافعین انحصار چون قادر به مهارش نیستن و هی ازش لایی گل میخورن

بهروز: ‏چه منتی میذاره که مطالبات قدیمی فردوسی پور را داده.
[…] گزارش های قدیمی با صدای فردوسی پور را پخش نمیکند بعد میگه دعوتش کردیم برای گزارشگری نیامده.
وقیحانه دروغ میگند.

سعید مالکی: ‏‎#فروغی رسما به حذف ‎#فردوسی‌پور اعتراف و علت آن را حرف گوش نکنی او نامید! گفته اگر حذفش نمی کردم ‎#صداوسيما ی میلی را می ترکوند!
خوش به سعادت مملکتی که مسئول رسانه ی ملی اش که باید نماد اتحاد باشد،شده مرکز تنفر پراکنی براساس میل یک تفکر پوسیده وارتجاعی!
چقدرهم صداقت دارد این بشر!

الصمد: ‏‎هر چند با تفکرات آقای فروغی همسو نیستم اما یکجانبه گرایی عادل فردوسی پور و کارهای غیر تخصصی ایشان در قالب برنامه ورزشی را به شخصه نمی پسندم

سعید مروارید: ‏مرسي اقاي فروغي كه نگذاشتي صدا و سيما از هم بپاشه!!!

علی سلطانی: ‏‎البته حرف بی ربطی نزده است . فردوسی پور با استعداد و توانایی شخصی خود تمام برنامه ها و مجریان تملق گو را تحت شعاع قرار داده بود و سنگ محک شده بود.افراد حسود بجای تلاش برای ارتقا خود ، تلاش می کنند در برابر افراد مترقی و با استعداد سنگ اندازی کنند .

یوسِف: ‏‎وقتی میگه از «خط» و «مدار» خارج شده بود، رسانه «زنجیره‌ای» دارن و.. منظورش خیلی روشنه.
منظورش اینه که اصولگرا نبود و این رو هم گاهی نشون می‌داد و به خاطر همین تفکر سیاسیش کنار گذاشته شد

مجتبی داوودی: ‏‎فردوسی پور گفته مهاجرت نمیکنم بعد این میاد میگه همون موقع که صحبت مهاجرت کرد اومده بوده دنبال برنامه!! خب […] چه تناقضی بین این دو تا هست؟ نگفته که میخوام مهاجرت کنم

شیلوون: ‏‎بدهی طرف رو دادن، منت میذارن سرش… مجسمه […]!

م. یوسف‌نژاد: ‏‎زمانی که با این افراد همفکر و تابع نظرات آن ها نباشی و در ‎#مدار ترسیمی و موهوم آن ها نچرخی، حذف فیزیکی تنها راهکار این دوستان برای خلاص شدن از گرفتاری است .
مانند ‎#قتل_های_زنجیره_ای، ‎#نظارت_استصوابی و …

عباس دوست‌محمدی: ‏‎آقای فردوسی پور که مجری برنامه ورزشی هست در هر موضوعی ورود میکنه و البته تبلیغ آداب و فرهنگ غرب (که اوج شکوفایی اون ازدواج همجنسگرایان هست)، خیلی قبلتر از این باید از صدا و سیما خداحافظی میکرد..‌

رسول سواری: ‏‎اینکه آقای فردوسی پور در یک خط و مدار دیگری کار میکرد، اون خط و مدار چی بود؟؟
چه دلیل قانع کننده ای برای اون خط و مدار وجود دارد؟؟
به صرف اظهارات و اتهامات یکطرفه نمیشود بر شخصیت و سابقه یک شخص محبوب و خوشنام و کاربلد، تاخت!

زهیر موسوی: ‏این اعتراضات به فروغی رو میبینید؟ همینا رو فاکتور می‌کنه می‌فرسته میگه ببینید من چقدر دارم هزینه میدم، ببینید من چقدر مظلومم. بالاخره ایشون توی ‎#مدار هستن و دستشون برای حساب کتاب بازه / ‏فروغی نماینده تفکری است که همه چیز را انحصاری میخواهد. این تفکر بدلیل بهره بردن از امتیازات خاص و علم به بازنده بودن در شرایط رقابتی از هرگونه رقیب هراس دارد. اگر فردوسی پور یک تنه توانایی زمین زدن صداوسیما را دارد ناز شصتش اما شما بگویید میلیارد میلیارد بودجه صرف چه می‌شود؟

رضا بهرامی: ۲۶۱۹ میلیارد تومان رو دادید به ‎#صداوسیما که بیاد به مردم بگه هر کی از مدار من خارج بشه، تنبیه میشه؟

مجید آذرپی: ‏‎#مدار با مردم بودن میشه ‎#فردوسی_پور
‎#مدار بر مردم بودن میشه ‎#فروغی و اعوان و انصارش…

علی مجتهدزاده: ‏آقای ‎#فروغی درست ميگويد ‎#فردوسی‌پور در مدار مردم‌ بود نه آقايان ‎#شبکه_سه

عباس طهماسبی‌زاده: ‏فقط تو ایران اتفاق میافته که مطالبات و ترفیع درجه که حقت هست رو بهت میدن، باز منت میزارن که ببین ما بهت حقتو دادیم.

احمد جوانمهر: ‏‎#صداسیما های جهان
هرگونه نقشه ای می کشند 🧐
تا مجریشون محبوب بشه تا شبکه شون دیده بشه.
اینجا ولی…🙃

غزاله احمدی: ‏فروغی مدیر جوان انقلابی شبکه سه میگه ‎#فردوسی‌پور رو بیرون کردن چون داشته از مدارش خارج میشده و بقیه هم یاد میگیرفتن ازش و صدا و سیما از هم میپاشیده.
مشکل همینه که خودتون رو مدار حق میدونید آقایون، به سلیقه میلیون‌ها نفر هم دهن‌کجی میکنید که رعیت جماعت پررو نشه. خجالت هم نمیکشید!

مهدی: ‏‎اقا من روحیات فروغی رو نمیدونم چیه و اصلا قصد طرفداری ندارم.
ولی این حرف بدون پیش‌فرض ذهنی ارتباطی به مدار حق و این‌چیزا نداره. به هر حال مدیر شبکه ای گفتن کارمندی گفتن. همین چند سال پیش bbc جرمی کلارسون رو به خاطر دلیل مشابه اخراج کرد.

هومن زندی‌زاده: ‏فرض که فردوسی‌پور از مدارش خارج شده باشد؛ آیا درست است او را از کار برکنار و مخاطب میلیونی برنامه‌اش را پای هت‌تریک در شبکه سعودی اینترنشنال بنشانیم؟ مشکل این است که اجازه نمی‌دهید افراد مخالفتشان را در داخل مطرح کنند و زمینه را برای گسترش نفوذ رسانه‌های ایران‌ستیز فراهم می‌کنید.

امیر سیدین: ‏الان با رفتن فردوسی‌پور صدا و سیماتون به مدار برگشت؟ صدا و سیمای به مدار برگشته‌تون اینه جناب فروغی؟ گِل بگیرنش بهتر نیست؟

حمید باباوند: ‏جای تحقیر فروغی باید بهش جایزه بدهید!
وقتی رییس شبکه سوم سیما می‌فهمد که عادل فردوسی‌پور رسانه دارد و او دستش خالی است؛ یعنی خیلی فهمیده است.

شهاب سنگ: ‏دستاوردهای شبکه 3 در زمان مدیریت فروغی: حذف برنامه های پرطرفدار با مخاطبین بیش از 20 میلیون+حذف و مهاجرت مجریها و گزارشگران محبوب+ریزش مخاطب وحشتناک این شبکه+قرار گرفتن شبکه 3 پایین تر از شبکه های مستند،نسیم،ای فیلم+تولید سریال‌های بی محتوا با کمترین مخاطب

امیرحسین طباطبایی: ‏بعد از سالها انحصار خبری و رسانه ، برادر فرمایش میکنن که فضای مجازی در اختیار ما نیست واقعا که …..

علی: ‏چقدر این علی_فروغی شرافتمنده🤪
مطالبات ‎#عادل_فردوسی_پور را داده، اوه اوه🤨
تازه ترفیع هم بهش داده، وای ننه وای😅
اونوقت عادل میخواسته ‎#صداوسیما را نابود کنه، عجب پدرسوخته‌ای بوده😳
تازه ببیند آقا علی و صداوسیما چقدر بدبختن که عادل مظلوم نمایی میکنه و اینها ‎#رسانه ندارن جواب بدن😂

فروغی: اگر فردوسی پور می‌ماند صداوسیما از هم می‌پاشید [+فیلم]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب عباس دوست‌محمدی ، که اوج فرهنگ غرب رو (ازدواج همجنسگرایان) میدونی! ، تو بگو اصلا یکبار هم به غرب رفتی!!؟ اگر رفته باشی ، لاجرم باید بدونی که فرهنگ غرب اجازه دروغ گفتن نمیدهد! اجازه استفاده شخصی از اموال و امکانات عمومی را نمی دهد! اجازه بی عدالتی اقتصادی را نمی دهد! و بسیاری دیگر از خصائص و فرهنگ های زیبا و انسانی!! اگر هم به غرب رفتی اما توانائی دیدن زیبائی های فرهنگ آنجا را نداشته ای، پس کوری و کری و … صم بکم عمی فهم لایعقلون!! شماها آنچنان وقیح و دریده اید که مرزهای وقاحت و دریدگی را کیلومترها و قرن ها جابجا کرده اید!

    3
    1
  2. خیلی جالبه. من به دوستان توصیه میکنم شعبان جعفری (شهبون بی مخ) رو در اینترنت جستجو کنید ببینید تا شباهتی به کسی نداره!؟
    کارهاشونم قابل قیاسه

  3. سه نکته به نظرم رسید :
    ۱/ اگر صدا وسیما و اساساً شبکه رسانه اصلی را در کشورهایی مثل ما که از شبکه آزاد رسانه ای برخوردار نیستند ، آینه تمام رسای سیستم حاکم بر آن کشور بدانیم ، دقیقاً صدا و سیمای میلی ، بازتاب دهنده سیستم حکمرانی مبتنی بر* حذف و طرد هر آن کس که چون ما نمی اندیشد * است ، از حذف بازرگان ها و منتظری ها بگیر تا حذف کاوه مدنی ها و عادل فردوسی پور ها ، فی الواقع حذف نخبگان و جذب و ارتقاء پخمگان و به تعبیر دوستان در فضای مجازی ، مشکل کشور فرار مغزها نیست ، ماندن …. مغزها است .
    ۲/ وقتی از مدار صحبت می کنیم ، منظومه منسجمی را در نظر داریم که تعدادی سیاره در مدارات مختلف با خصوصیات ( شما بگو طرز فکر ) متفاوت حول محور خورشیدی که با قدرت جاذبه خود ، آنان را به حرکت در مداری معین واداشته است ، بدون تزاحم برای دیگران هر یک به کار خود مشغول می باشد ، بدیهی است چنانچه این منظومه واقعاً منسجم ، سیستماتیک و با اقتدار باشد نه کسی توان خارج شدن از مدار و اختیارات خود را دارد ، نه کسی تبلیغ الکل نوشی می کند و نه کسی بسان آقای فروغی یک شبه از مدارات آخر نزدیک به پلوتون به مدار نزدیک به قدرت ، تقریباً نزدیک زهره نقل مکان می کند (یا داده می شود)
    نکته سوم/ گمان می کنم منظور جناب فروغی از مدار ، دستگاه سانتریفیوژ و گریز از مرکز ، شبیه این دستگاه های تولید پشمک در شهر بازی ها ( چقدر این دستگاه پشمک با سیستم ریش و پشم پسند هم سنخ هستند) است که نه تنها هیچ جاذبه ای ندارد بلکه با تمام توان در حال دور کردن افراد و دفع آنان از سیستم می باشد.

  4. متاسفم برای مدیر منتسب حسادت و حقارت دراین ویدئو موج می زنه بجای اینکه با حقیقت این ضربالمثل ژاپنی،اگه میخای جای رئیستو بگیری کمک کن اون بره بالا تا جاش بشینی نه حذفش کنی فعلا که کل مملکت همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا