خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش رئیس فیفا به بازی آرژانتین-برزیل: دیوانه بازی بود

بازی برزیل-آرژانتین به دلایل کرونایی با حاشیه‌های عجیبی روبرو شد و مقامات بهداشتی برزیلی چهار بازیکن آرژانتینی را متهم کردند که مدت زمان لازم برای قرنطینه کرونا را رعایت نکرده‌اند و به همین خاطر این بازی ناتمام باقی ماند. فیفا حواشی این بازی را جنون آمیز دانسته است. تصاویر و گزارش لحظه به لحظه حوادث این بازی را اینجا بخوانید.

در این بازی ناظر بازی اعلام کرد که براساس مقررات برزیل، مسافرانی که طی ۱۴ روز گذشته در انگلیس، آفریقای جنوبی و هند بوده‌اند، مجاز به ورود به کشور نیستند مگر آنکه شهروندی برزیل و یا اقامت دائم داشته باشند.

طبق گزارش‌ رسانه‌های ورزشی از بازی برزیل-آرژانتین حضور چهار بازیکن از تیم آرژانتین مورد اعتراض بود. امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، جییوانی، امی بوئندا نباید بازی می‌کردند چرا که کمتر از ۱۴ روز از سفر آنها از انگلستان گذشته و به تعبیری دوران قرنطینه کرونا را سپری نکرده‌اند.

فیفا اعلام کرده که گزارش ناظران بازی را دریافت کرده و در بیانیه‌ای اعلام کرد: اطلاعات توسط هیات‌های انضباطی اصلح تحلیل شده و تصمیم در زمان مقتضی اتخاذ خواهد شد.

فیفا به بازی برزیل-آرژانتین واکنش نشان داد

«جیانی اینفانتینو» رییس فیفا نیز در سخنرانی ویدئویی در مجمع عمومی اتحادیه باشگاه‌های اروپا، گفت که موقعیت به وجود آمده در بازی برزیل-آرژانتین، یادآور مشکلات به بار آمده در جریان پاندمی کرونا بوده است. 

تصویری از حواشی بازی برزیل-آرژانتین
تصویر خروج بازیکنان آرژانتین از زمین

وی گفت: برخی از مقامات، نیروهای پلیس، مقامات امنیتی پس از چند دقیقه از شروع بازی برای خارج کردن چند بازیکن، وارد زمین شدند؛ اتفاق عجیب و دیوانه‌واری بود اما باید با این چالش‌ها مواجه شویم؛ مشکلاتی که در راس بحران کووید به وجود می‌آید.

لیونل اسکالونی، مربی تیم فوتبال آرژانتین در حاشیه خروج از وررزشگاه گفته بود: این اتفاق من رو بسیار ناراحت کرده است. چه بخواهیم و چه نخواهیم این اتفاق افتاد. الان زمان مداخله نیست. این بازی می‌توانست برای همه مردم جذاب باشد که بهترین بازیکنان جهان را تماشا کنند. مردم ارژانتین باید بدانند من به عنوان مربی تیم، از بازیکنان خودم دفاع می‌کنم.

انتهای پیام.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا