خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دروغ خزعلی: مجمع روحانیون دنبال عبور از روحانی است

مهدی خزعلی، ناشر کتاب «هویت» که از اقوام یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز است، خبر دروغ «عبور از روحانی کلید خورد» را به این تشکل سیاسی اصلاح طلب نسبت داد.

به گزارش انصاف نیوز، صبح روز پنجشنبه خزعلی در کانال تلگرامی به نام «سرای قلم» ادعای دروغی را منتشر کرد و پس از انتشار آن در شبکه های اجتماعی، عصر همان روز پس از حذف آن، منبع این دروغ را بازنشر کنندگان ادعای خود معرفی کرد.

در ابتدا کانال سرای قلم متن زیر را از طرف مهدی خزعلی با حرف اختصاری «M KH» منتشر کرد:

«خبر فوری از جلسه دوشنبه مجمع روحانیون مبارز: عبور از روحانی کلید خورد. در جلسه دوشنبه هفتم تیر مجمع روحانیون مبارز به ریاست سید محمد موسوی خوئینی ها، اکثریت اعضا موافق عدم حمایت از حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ بودند و بهترین گزینه، سید حسن خمینی مطرح شد».

مهدی خزعلی، داماد برادر محمد موسوی بجنوردی، از اعضای مجمع روحانیون مبارز است. سیدحسن خمینی نیز داماد خود آقای بجنوردی است.

پس از بازنشر آن خبر از جمله در کانالی به نام «حامیان اصلاحات»، خود خزعلی آن را در گروهی عمومی به همین نام «حامیان اصلاحات» ارسال (فوروارد) کرد. این گروه که در توضیح، «کمپین «روحانی نه – اصلاحات آری» معرفی شده، به نظر می رسد جریان هواداران خزعلی هستند؛ پیگیری انصاف نیوز از شورای هماهنگی جبهه ی اصلاحات و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان نشان می دهد که از چنین کانال و گروهی در میان افراد مرتبط با این جریان سیاسی وجود ندارد.

سپس کانال سرای قلم که رسما تحت نظر خزعلی است، ادعای اولیه را حذف کرده و مطلب بازنشر شده از سوی کانال به نام «حامیان اصلاحات» را در کانال خود بازنشر کرد و نوشت:

«دوستان؛ این حرف من نیست، خبری است که در دهها گروه و کانال اصلاحات منتشر شده و حقیر جهت اطلاع فقط فوروارد کردم! بسیار مهم است! همین انتشار گسترده، پیام دارد! مهدی خزعلی».

بنا بر این گزارش، اصلاح طلبان که در انتخابات سال 92 از حسن روحانی حمایت کرده بودند، بارها بر باقی بودن حمایت خود از او در دور آینده ی انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 تاکید و تصریح کرده اند.

6453 6454

 

خبر تکمیلی ساعت 13:12 «اطلاعیه مجمع روحانیون: موضع ما حمایت قاطع از روحانی است» [لینک]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. میخواستم بدونم ریشه دشمنی سایت انصاف نیوز و اقای شفیعیان با اقای خزعلی دقیقا به کجا برمیگرده

  2. این اقامهدی خزعلی خان یه سرش بی بی فارسی انگلیش بنده؟یه سرش هم طهرون؟
    حیانابرای چنین مواردصوتی دادن،دروغ پراکنی وغیره،،،؟جهت
    تهیه خوراک بنلدگوی تلویوزیون BBC persian دشمن ذلیل ودیرینه
    انقلاب اسلامی ونظام جمهوری اسلامی ایران!!

  3. این آقای روحانی و تیم وی در این مدت کوتاه انچنان خود زنی کرده اند و رسوا شده اند که دیگر احتیاج به هیچ ضد تبلیغ یا اتهامی برای برباد دادن فرصت های خویش نیاز نداشته و ندارند. بویژه که شخصی مثل این بنده خدای رسوا در اذهان مردم، بخواهد به ایشان تهمت وارد کند یا دروغی بر علیه شان بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا