خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه مجمع روحانیون: موضع ما حمایت قاطع از روحانی است

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که موضع این مجمع حمایت قاطع از دولت تدبیر و امید و «خصوصا شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهوری محترم» است.

به گزارش ایرنا، این بیانیه در واکنش به انتشار خبری در برخی سایتها صادر شده که در آن، مدعی شده بودند در نشست اخیر مجمع روحانیون مبارز بحث عبور از روحانی کلید خورده است. «دروغ خزعلی: مجمع روحانیون دنبال عبور از روحانی است» [لینک]

این تشکل سیاسی – مذهبی اصلاح طلب با تکذیب قاطع این خبر، انتشار آن را در راستای «تلاشهای گسترده تخریبی برخی رسانه های مخالف دولت و کانونهای فشار علیه مردم» و اقدامی «خلاف منافع ملی و اخلاق اسلامی» دانسته و چنین اقدامی را به شدت محکوم کرده است.

متن کامل بیانیه مجمع روحانیون مبارز که از سوی روابط عمومی آن انتشار یافته، چنین است:

«بسمه تعالی
در برخی از سایت ها مطلبی بدین مضمون که در جلسه ی مجمع روحانیون مبارز عبور از روحانی کلید خورد منتشر شده است.
بدین وسیله اعلام می دارد که این خبر از اساس کذب محض و در راستای تشویش اذهان عمومی و تضعیف دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهور محترم است.
مجمع روحانیون مبارز تاکنون مطلقا در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده جلسه و گفتگویی نداشته است و موضع این مجمع، حمایت قاطع از دولت و خصوصا شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم است.
ما تلاش های گسترده تخریبی برخی رسانه های مخالف دولت و کانون های فشار علیه مردم را به شدت محکوم نموده و آن را بر خلاف منافع ملی و اخلاق اسلامی می دانیم و همگان را به رعایت اخلاق ٬ صداقت و امانت داری خصوصا در ماه مبارک رمضان دعوت می کنیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا