خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد دانشگر به سپاهان پیوست ؛ شرایط اسفناک تیم قهرمان

محمد دانشگر به سپاهان پیوست تا مشخص شود شرایط در باشگاه استقلال از آنچه که تصور می‌شد هم خراب‌تر است؛ وضیعتی که برای مدافع عنوان قهرمانی قابل پذیرش نیست.

به گزارش انصاف ورزشی، محمد دانشگر بازیکن 29 ساله اهل برازجان فوتبال ایران در حالی که به نظر می‌رسید در استقلال خواهد ماند، با قراردادی سه ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست. پس از زکی پور این دومین خرید این فصل سپاهان است.

به نظر می‌رسد شرایط اصلا برای مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران خوب پیش نمی‌رود؛ استقلال پس از قهرمانی با شکستن تمام رکوردها روزهای اسفناکی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم در پرتغال به سر می‌برد، تنها بازیکن جذب شده سجاد شهباززاده است و تقریبا زمزمه‌ی جدایی تمام بازیکن‌هایی که قراردادشان تموم شده است به گوش می‌رسد. امیرحسین حسین زاده قصد رفتن به بلژیک را دارد، وریا غفوری در آستانه جدایی قرار دارد، و صحبت‌هایی از جدایی مهدیپور، غلامی و سیلوا نیز به گوش می‌رسد. باید دید مدیریت استقلال چه زمانی به خود خواهد آمد.

محمد دانشگر به سپاهان پیوست ؛ شرایط اسفناک تیم قهرمان
محمد دانشگر به سپاهان پیوست

اما در خصوص انتقال محمد دانشگر به سپاهان باید گقت انتقال مدافع تنومند سالهای اخیر استقلال به سپاهان شاید یکی از گران‌ترین انتقال‌های چندفصل اخیر فوتبال ایران باشد و شنیده‌ها حاکی از آن است که دانشگر احتمالا چیزی در حدود 50 میلیارد از سپاهان برای سه فصل دریافت خواهد کرد. رقمی که بسیار گزاف به نظر میرسد آنهم برای مدافعی که حتی به تیم ملی هم دعوت نمی‌شود.

به هرروی باید دید ادامه‌ی فصل نقل و انتقالات به چه شکل پیش خواهد رفت و استقلال می‌تواند خود را از این شرایط برهاند یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. موضوعات مطروحه در این نوشته کمی قدیمی به نظر میرسد و شرایط استقلال آنچنانکه این مقاله اسفناک نامیده نیست. مذاکره با سیلوا و رضایی امید بخش تر از قبل به نظر میرسد و حتی صحبت هایی هم در رسیدن به توافق بین طرفین در مطبوعات قوت گرفته است. مهدی پور هم با تمدید قرارداد آبی پوش میماند و رمضانی هم جانشین بسیار شایسته ای برای ژستد نشان داده است. نظام دفاعی استقلال با بازگشت مرادمند و البته حفظ سیلوا استحکام قابل ملاحظه ای را به دست آورده و با بهبودی جناح چپ و رسیدن به فرم ایده آل فاصله چندانی ندارد. متاسفانه در میانه زمین و لزوم تقویت شکل هجومی تیم و زمزمه های خروج حسین زاده و اقدامات منفعلانه در آغاز فصل نقل و انتقالات فرصتی طلایی از چنگ استقلال خارج و منجر به تقویت چشمگیر نزدیک ترین رقیب خود در این جبهه شد که احتمال میرود در کنار امیری و ترابی خطرناک ترین و هجومی ترین خط میانی لیگ را کاملا از آن خود کند. ادعای ساپینتو در تقویت شکل هجومی استقلال را میتوان تا حد قابل ملاحظه ای در میانه میدان محک زد جایی که انتظار میرود اعضای فعلی استقلال با نگاهی هجومی در دفاع از عنوان قهرمانی نقش برجسته ای در مقایسه با مدعیان ایفا کنند و البته باید منتظر شد و دید ساپینتو برای آرایش خط حمله خود چه در سر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا