خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محمد بحرانی به سانسور اسم وریا ؛ تمام قد از وریا غفوری عذرخواهی می‌کنم

واکنش محمد بحرانی به سانسور اسم وریا غفوری در برنامه خندوانه اولین واکنشی است که از سوی دست اندرکاران این برنامه به این حرکت عجیب منتشر می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی، شب گذشته و در فینال مسابقه به اصطلاح قاتی بازی برنامه خندوانه اتفاق عجیبی رخ داد و اسم وریا در بازی اسم و فامیل این مسابقه سانسور شد.

ماجرا از این قرار است که در بخش اسم و فامیل که یکی از بخش‌های این مسابقه بود کامران تفتی که یکی از استقلالی‌های متعصب در میان هنرمندان است اسم پسر از «و» را وریا نوشت اما به شکل حیرت‌انگیزی زمانی که رامبد جوان برای شمارش امتیازها و خواندن نوشته‌ها پای تخته رفت اسم وحید روی تخته نوشته شده بود آنهم با خطی متفاوت از دستخط کامران تفتی.

حالا محمد بحرانی صداپیشه‌ی مشهور جناب خان اولین واکنش دست اندرکاران این برنامه نسبت به سانسور اسم وریا غفوری در این برنامه را نشان داده است و از وریا و مردم عذرخواهی کرده است.

بحرانی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

«اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته‌ی یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه‌ی دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم

در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم»

واکنش محمد بحرانی به سانسور اسم وریا ؛ تمام قد از وریا غفوری عذرخواهی می‌کنم
واکنش محمد بحرانی به سانسور اسم وریا ؛ تمام قد از وریا غفوری عذرخواهی می‌کنم

بیشتر بخوانید: عذرخواهی رامبد جوان از سانسور اسم وریا غفوری در خندوانه

انتهای پیام

.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا