خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی رامبد جوان از سانسور اسم وریا ؛ از ترس مجوز پخش اینکار را انجام دادیم! +فیلم

عذرخواهی رامبد جوان از سانسور اسم وریا در برنامه خندوانه به واسطه یک ویدیوی یک دقیقه‌ای انجام گرفت این برنامه شب گذشته از شبکه نسیم پخش شد.

به گزارش انصاف ورزشی، شب گذشته و در فینال مسابقه به اصطلاح قاتی بازی برنامه خندوانه اتفاق عجیبی رخ داد و اسم وریا در بازی اسم و فامیل این مسابقه سانسور شد.

ماجرا از این قرار است که در بخش اسم و فامیل که یکی از بخش‌های این مسابقه بود کامران تفتی که یکی از استقلالی‌های متعصب در میان هنرمندان است اسم پسر از «و» را وریا نوشت اما به شکل حیرت‌انگیزی زمانی که رامبد جوان برای شمارش امتیازها و خواندن نوشته‌ها پای تخته رفت اسم وحید روی تخته نوشته شده بود آنهم با خطی متفاوت از دستخط کامران تفتی.

حالا و پس از واکنش و عذرخواهی محمد بحرانی عذرخواهی رامبد جوان از سانسور اسم وریا غفوری در برنامه خندوانه نیز انجام پذیرفت تا جوان به این واسطه به نوعی نسبت به هجمه‌ای که از شب گذشته نسبت به او و برنامه‌اش شکل گرفته است، واکنش نشان دهد.

رامبد در این ویدیو اشاره می‌کند که از ترس به مشکل برخوردن پخش برنامه به دلیل نام بردن از وریا این سانسور را انجام داده است و از این بابت از وریا غفوری و طرفداران وی عذرخواهی می‌کند.

عذرخواهی رامبد جوان از سانسور اسم وریا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یعنی این … خودش اینکارو کرده،واقعا خودش اینکارو کرده؟یک ذره روحیه آزادمردی توی وجودت نیست آقای جوان،برو به حال خودت زار بزن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا