خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401 ؛ مرحله نهایی

تیم ملی والیبال ایران امروز در اولین دیدار خود در دور نهایی لیگ ملتها به مصاف لهستان می‌رود. پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401 را با ما ببینید.

تیم ملی ایران که در دور مقدماتی با کسب 7 پیروزی و 5 شکست نهایتا در رده هفتم قرار گرفت، باید به مصاف تیم دوم این رقابت‌ها برود. از آنجایی که ایتالیای میزبان در جمع هشت تیم بود، بنابر قوانین لیگ جهانی به طور پیشفرض ایتالیا به عنوان تیم اول در نظر گرفته شد و لهستان که در جدول امتیاز و برد اول بود، به عنوان تیم دوم رقیب ایران شد تا ملی پوشان عملا با بهترین تیم دور مقدماتی روبرو شوند. برای پخش زنده والیبال ایران و لهستان 30 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401

تیم ملی ایران در دور مقدماتی عملکرد قابل قبولی داشت. جوانان ایرانی که بعد از پیروزی 3 بر صفر برابر امریکا جانی تازه گرفتند، در یک بازی جذاب و تماشایی در جدال با همین لهستان و در گدانسک، موفق شدند لهستان را در خاک این کشور با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند تا پیروزی شیرینی به نام ایران ثبت شود.

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401 ؛ مرحله نهایی
پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401 ؛ مرحله نهایی لیگ ملت ها

بالطبع، لهستان به عنوان تیم اول رقابت‌های مقدماتی با انگیزه کسب انتقام به میدان خواهد آمد و باید امیدوار بود سروقامتان ایرانی خوش بدرخشند. پیروز این دیدار در مرحله بعد به مصاف آمریکایی می‌رود که دیروز در دیداری جذاب و تماشایی برزیل را با نتیجه 3 بر 1 حذف کرد.

برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و لهستان 30 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: ایران 2 لهستان 3 ایستاده مردیم

لینک 1:‌ پخش زنده والیبال ایران و لهستان 30 تیر 1401 (شبکه سه)

لینک 2: پخش زنده والیبال ایران لهستان 30 تیر 1401 (شبکه خارجی)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا