خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیگ ملت ها والیبال 2022 ؛ صعود آمریکا و ایتالیا به نیمه نهایی

لیگ ملت ها والیبال 2022 کار خود را در مرحله نهایی آغاز کرد و در روز اول آمریکا با غلبه بر برزیل و ایتالیا با غلبه بر هلند به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش انصاف ورزشی، مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022 در بولونیای ایتالیا در حال برگزاری است و در دو دیدار روز اول تیم ملی والیبال آمریکا با برتری سه بر یک برابر برزیل و تیم ملی والیبال ایتالیا با برتری سه بر یک برابر هلند به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در دیدار اول شاگردان جان اسپرو در تیم ملی آمریکا توانستند نتیجه دور گروهی برابر برزیل را تکرار کنند و با برتری سه بر یک به نیمه نهایی راه پیدا کنند؛ آمریکایی‌ها حالا باید منتظر برنده دیدار امشب ایران و لهستان باشند تا با برنده این دیدار برگزار کننده دیدار نیمه پایانی لیگ ملت ها والیبال 2022 باشند.

در دیدار دوم اما تیم ملی والیبال هلند به رهبری مهره کلیدی خود نیمیر عبدالعزیز توانست بازی خوب و نزدیکی را در برابر میزبان رقابت ها به نمایش بگذارد اما نهایتا این تیم ملی والیبال ایتالیا بود که بازی را با نتیجه‌ی سه بر یک به نفع خود به پایان رساند تا دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه پایانی باشد.

لیگ ملت ها والیبال 2022 ؛ صعود آمریکا و ایتالیا به نیمه نهایی

حریف ایتالیا در مرحله بعدی در دیدار فرانسه و ژاپن که امروز برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 30 تیر 1401

بیشتر بخوانید: پخش زنده والیبال ایران لهستان 30 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا