خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی ؛ دردها فراموش ‌می‌شوند ولی حرامزاده‌ها هرگز!

واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی پس از آنکه یک فرد روحانی علی کریمی را به دلیل اظهارنظر منتقدانه در خصوص نذورات محرم بی‌شرف خوانده بود.

به گزارش انصاف ورزشی، روز گذشته توهین عجیب و تند یک روحانی در هنگام خطابه، علیه علی کریمی خبرساز شده بود و حالا به نظر می‌رسد علی کریمی به واسطه یک پست به این موضوع واکنش نشان داده است.

در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را با این مضمون منتشر کرد:

«میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز!»

واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی ؛ دردها فراموش ‌می‌شوند ولی حرامزاده‌ها هرگز!
واکنش تند علی کریمی به توهین یک روحانی ؛ دردها فراموش ‌می‌شوند ولی حرامزاده‌ها هرگز!

گفتنی است علی کریمی سالهاست که به واکنش ها و اظهارنظرهای تند و تیز سیاسی و اجتماعی شهره است که گاها برای او مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.

تکمیلی: کریمی ساعاتی پیش در توییتر و این بار به صورت مستقیم واکنش دیگری را به صحبت های حامدرضا معاونیان (روحانی) نشان داد و در توییتر خود نوشت:

«بدون شک خیلی‌ها بهتر از من امام حسین را می‌شناسند اما من اینطور می‌شناسم که امام حسین مقابل ظلم، مقابل آدم بد ذات و بد دهن هرگز سر خم نکرد. و در آخر، باور دارم خدا اونایی که حق الناس به گردنشونه رو هیچ وقت رو سفید نمی‌کنه.»

بیشتر بخوانید: دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد؛ کریمی: بی شرف تو دوزاری هستی!!

بیشتر بخوانید: حمایت رسول خادم از علی کریمی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حرامزاده واقعی دشمنان امام حسین هستند که بیت المال را می‌خورند در فساد فوتبال غوطه ورند بر علیه دین و امام حسین استوری می‌گذارند

    73
    176
    1. استوری ایشون علیه امام حسین نبود : علیه کسانی بود که دم از حسین میزنند ولی مرام او را زیر پا می نهند

      162
      40
      1. من هرگز ازفوتبال خوشم نیومده ولی علی کریمی حداقل کارش این بود که بارها دل این ملتو باگلهاش به کشورهای عربی شادکرد ،ولی شما چی بلدین صبح تاشب بدونه اینکه زحمتی واسه کسب نانتون بکشیدفقط بلدین حرفهای تکراری بزنین قربان امام حسین برم،تمام حرفاتونو ازبرم،اونقدگفتین توصحرای کربلا کشتنش،ولی راجب کارکردن حسین زحمت کشیدنش مرامش هدفش هیچی بلدنیستین،با اون دستهای پنبه ایتون،خداوکیل توعمرت دوتا کلنگ زدین زمین،فقط بلدین بگین کارفرهنگی میکنیم،یکدفعه بگین ملت بی فرهنگن دیگه،طرف دزدی میکنه صورتشو شطرنجی میکنین ولی کسی که ازاعتقاداتش دفاع کنه جلودوربین میزارین همه ببیننش

        130
        49
        1. چطور انقدر راحت قضاوت میکنید
          چطور دستهای علی کریمی شد پینه بسته ؟ ولی اینا شدن پنبه ای؟
          علی کریمی اگر با دو تاشوت که میلیاردها پول بخاطرش گرفته .. این ها حداقل زحمت کشیدن با مطالعه و درس خوندن نهضت امام حسین و عاشورا رو زنده نگه دارن
          بعد چطور یه دکتر درس میخونه به اون بها میدید اما به یک روحانی درس بخونه میشه پنبه ای؟؟
          کمی انصاف هم بد نیست

          81
          161
          1. چون یک دکتر با درمان بیماری مردم ، دردی از اونها دوا می کنه!
            چون اون دکتر تمام زندگیشو درس خونده و در سخت ترین رشته قبول شده
            ولی اکثریت این علمای شما ، ساده ترین راه را برای رسیدن به خیلی چیزها انتخاب کردن!
            اکثریت این جماعت بر متبر حرفهای بی سند یا نهایتاً با سند ضعیف می زنن و اتفاقاً امروز که راحت میشه به اطلاعات دسترسی پیدا کرد ، مردم دانا را از دین فراری میدن!
            گذشت زمانی که ملت بی سواد بودن و هر مطلبی رو باور می کردن!
            در زمانه ای زندگی می کنیم که به مدد همین علما ، افرادی مثل تتلو و بهاره رهنما میلیونها مخاطب دارند!
            از این شرم آورتر مگه داریم؟!!!

            69
            43
          2. روحانیون را با پزشکان مقایسه نکنید
            لطفا بفرمایید حضور روحانیون چه دردی از مردم کم کرده؟
            پاسخش را مردم در ۴۴ سال گذشته با تمام وجود حس کردند؟
            بفرمایید نبود روحانیون چه مشکلی ایجاد می‌کند؟
            این ها حتی به حرفهایی که درباره ی امام حسین میزنند (ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان و…) هم عمل نمی‌کنند

            55
            31
          3. من نمیگم روحانی چون کلمه مقدسیه ولی یک آخوند البته اکثرشون، راحت ترین راه رو برای تامین معاش و رسیدن به امیال زندگی شخصی را انتخاب کردن. اینها نه کار می کنن و نه برای یک لقمه نان زحمت می کشن. فقط حرفهایی که چهارده قرن دست به دست شده را به مردم انتقال میدن. مگه یک مملکت و یا یک دین چند هزارتا مبلغ لازم داره؟ من با چشم خودم دیدم که آخوند برای حقوق نماز جماعت ظهر و عصر به حدی فریاد میزد که رگهای گردنش بیرون زده بود. این نشد زندگی و انسانیت.

            49
            33
          4. احسنت. بنظرم اقای محسن بی انصافن که همه اخوندا رو خطاب بدرد نخور قرار دادند! علامه حسن زاده رو تاحالا ب گوشتون خورده؟! بی فرهنگی یک انسان تازه ب دوران رسیده مسخره کردنه. حداقل ب احترام اخونداهای باشرف، همه اخوندها رو بد خطاب نکنید . از کجا میدونین بدرد نخورن؟! این دشمنان هم میدونن کی رو باید خراب کنن تا مملکت سست شه. فوکویاما شخصی بود ک گفت اگر رهبر و فرهنگ شهادت رو از ایران حذف کنیم ایران سست میشه! مضمون خرفش این بود. گول خورده ها هم با پیامشون خودشونو لو میدن.شما و این حرفاتون بمونه روز قیامت

            10
            4
          5. احسنت. درسته.دردوره اخرالزمون گفتن نادان با ارزش میشه ، دانابی ارزش. حالا اخوندا رو بی ارزش جلوه دادند. لااقل نگن همه اخوندا! چون کلمه همه رو بکار ببرن مسئولن در برابر زبانشون. خداربدادشون برسه. مگه علامه حسن زاده بد بود؟!!!!! پس مواظب باشن چون خوب و بد همه جا هست و اگر اخوندی بد هست اون اخوند نیست لابد منافق هست که میخواد ابروی اخوند باشرافت رو ببره.

            12
            4
        2. در دنیای امروزی اونایی فراموش میشن هراز چند گاهی با پست گذاشتن می خواهند از فراموشی در بیان من علی کریمی را دوست دارم ولی ای کاش یه کلمه هم درمورد میلیارد پولی که ازبین المال در زمان بازیگری در پیروزی گرفت و خرج عیش و نوشش در کانادا کرد هم میگفتی ای کاش در مورد پولهای بیاب و کتابی که الان بسیاری از تیم های دولتی برای بازیکنان درجه 3 فوتبال میکنند هم نظر بده همین دیروز اعلام شد استقلال و پیروزی روی هم 600 میلیارد به بازیکنان و مربیان پول دادند باشگاهها مس و فولاد و نفت را هم بهشون اضافه کنید ببینید چه خبره

          11
          2
        3. جناب وحید خان سلام
          شما چند تا منبر درست و حسابی رفتین؟
          اصلا امسال هیات کجا بودید؟ چند تا محور صحبتهای سخنران رو برای ما بفرمایید.
          مرام امام حسین به نظر شما چی بود؟
          چند تا از هدفهای مهمش رو با مشکلات روز و فرهنگ امروزی تطبیق بدید و برای ما بفرمایید.
          چهار تا شبهه اصلی عاشورا و قیام حسین بن علی را برای ما حلاجی و جواب قانع کننده بدید.
          حسین امروز کیست و فرق قیام سرخ و سبز در چیست؟
          شرائط همراهی با صاحب قیام سبز چیست؟
          منشا فتنه های اعتقادی از کجاست و کدام یک از بزرگان در مقابل مهدی فاطمه می ایستند؟چرا؟
          ملاک حق چیست و چگونه باید با باطل زیبا برخورد کرد؟
          علوم آل محمد (ص) را چه کسی باید زنده نگه دارد و با مستحدثات تطبیق دهد…فروع جدید را چه کسی با اصول تطبیق دهد؟ مساجد وتکایا و اماکن مذهبی چگونه معرفت دینی را گسترش دهند و….
          دستهای طلبه ممکن است به ظاهر نرم باشد ولی چشمانش کم سو، انگشتان و…… همیشه با درد همراه است چون ساعت های طولانی مشغول مطالعه و تحقیق با کتاب و لب تاب است… وضعیت اقتصادی اش هم بشدت ضعیف و شرمنده خانواده….
          کلنگ هم زدند وحیدجان، کشاورزی هم کردند. بنایی هم کردند.. هر کار سختی که فکر می کنی انجام دادن…
          شما فقط دو تا روحانی رو دیدی که فلان طور بودن و همه رو با هم مقایسه می کنی برادر عزیز؟

          10
          3
          1. به جناب رهگذر هم عرض می کنم همانطور که به پزشک خانواده نیاز داریم به روحانی هم نیازمندیم ولی باید مردم احساس نیاز کنن که متاسفانه مسائل اقتصادی چشم بصیرتی را بسته. از 100 ازدواج حدود 35 تا 45 درصد به طلاق کشیده میشه چون مردم از روحانیت دور شده اند. چون مستمعین منابر خلوت شده.
            می فرمایید مگه مملکت چند تا روحانی نیاز داره
            عرض می کنم به ازای حداقل هر دویست نفر یک روحانی نیازه…پای سخنش بنشینند…احکام اصلی و روز خود را از او جویا شوند..مسائل اعتقادی و حل شبهات را چهره به چهره از او به نحو کامل بخواهند.به همراه او نماز جماعت بخوانند…در مورد ازدواج فرزندشان با او مشورت کنند …ملاکهای اسلام واقعی را از او بپرسند…خدایناکرده در مورد اعتیاد(مواد مخدر، جنسی و فضای مجازی) از او مشاوره و راه حل بخواهند…در مورد بیکاری فرزندشان از او کمک بخواهند….از صندوق قرض الحسنه از او وام بخواهند و…..

            8
            4
          2. درسته ک امام حسین حرفش رسیدگی ب یتیمان و… بود ولی دیگه زشته بگیم غذای نذری تعطیل و شاید روزی بیاد بگن خرافات و کم کم جمع شه!… این اخترام برای اقاامام حسینه. همه چی سرجای خودش. روزی نیاد ک بگن محرم رو تعطیل کنید بجای دسته بردن و هزینه ش صرف فقرا… بذارید نام حسین هم باقی بمونه کنار دستگیری فقرا.

            5
            1
        4. انصاف داشته باشیم
          آیا واقعا این جمله کریمی که با بی انصافی ناقص بیان کردید و رسماً در استوری خودش گفت به جای این که پول خرج کنید روضه و هیئت بگیرید تا بیمارتون خوب بشه خوب برید بیمارستان…
          آیا از روی مروت هست؟ …
          آیا یک سلیبریتی می تونه محبان امام حسین علیه‌السلام و همه مردم را ناراحت کنه و هیچ حق نداره حرفی بزنه ؟! …
          آیا این فوتبالیست در برابر چپاول میلیاردی حقیقی در فوتبال چیزی گفته یا فقط کار که به امام حسین علیه‌السلام میرسه دیواری کوتاه تر نیست …
          چرا هر ساله در ایام محرم چنین اشخاصی شروع به صاحب نظری برای تمام ملت میکنن و …. و یاد فقرا و بیماران و … می افتن …
          و چرا …..
          فقط کمی انصاف ….

          8
          3
        5. اقا اخونده خدا وکیلی تو اصلا چیزی از دین میدونی ؟ از زندگی امام حسین خبر داری میدونی چه جوری زندگی کرده میدونی در زمان معاویه چند سال برای اسلام شمشیر زده در ایران وطبرستان یا امام علی دست برادرشو برای چی سوزونده یا اینایی که جای مهر رو پیشونی دارن ایا وقت میکنن کار دیگه ای انجام بدن فلان دختر یا بهمان اخوند مگه این پولا را باد میاره تو هوا میقاپن گیرم که باد اورده لااقل خرج همین خراب شده بکنن میگن انوشیروان عادل داشته از راهی با بوذرجمهر میرفته صدای جغدی میاد یکی دیگه از مقابل میاد دوباره جغد اولص صدا میده وزیر خندهاش میگیره شاه عادل میگه چرا خندیدی وزیر میخواد طفره بره شاه مجبورش میکنه حقیقت را بگه وزیر هم میگه جعد اولی از دومی خواسگاری کرد دومی گفت اگه یک خرابه کامل داشته باشی میام اولی نگاه شما کرد وگفت اگر این ملک است واین روزگار خرابه پیدا شود به صد هزار (ومن خندم گرفت)اقا اخوند دین بلدان با سوادی مثل علی کریمی واین بیست سی درصد واقعا متدین را از دین فراری نده من حاضرم هر جا وهر مکان که شما فرمودین باشما مناظره کنم وبایک حساب سر انگشتی ببین با پول این نوذرات چند تا خانه برای غزه حزب الله وبرادران سوری وحالا هم روسی ساخت که در سخترین شرایط بدادمون رسیدن درود بر علی کریمی هزاران درود این جناب اخوند لطفا یه زحمت به خودشون بدن یه نگاهی به برج خلیفه ویک نگاه هم به فبر خلیفه بندازن
          وکلام اخر هم ااینکه لعنت بر کسانی که به رهبر محترم انقلاب دروغ میبندن ایشان خودشان پس از کش وقوس فراوان وبه زور رهبری را قبول کردن حالا به دروغ میگن میخوان جانشین تعیئن کنند دروغگو ننگت باد

          3
          3
      2. منظور از حرامزاده حتما به خودشه کسی که راحت به دیگران تهمت حرامزادگی میزنه باید به خودش هم نظری کنه

        7
        4
      3. خب یعنی چی که علی کریمی میگه شفای بیماران رو ول میکنید اما برای امام حسین نذری میدید؟! کیا برای سگشون تولد گرفتن و ریخت و پاش کردن؟! کیا لس انجلس و خارج رفتن و اونوقت همون ادما ممکنه بگن نذری برای امام حسین؟! همه چی جای خود . هم نذری امام باید پابرجا باشه شاید ی نیازمند باابرو از این طریق سیر شه و هم شفای مریض. اما اقای کریمی جوری میگن نذری امام حسین؟!!! انگار گناه داره نذری دادن! دیگه دوره اخرالزمونه اعتقادات سست شده خوش بحال اونایی ک اعتقادشون پابرجاست و دوست خدا و اهل بیت باقی موندن خوشبحالشون.

        6
        5
    2. دشنام حرام زاده دادن از هر طرفی باشه زشته چون تهمت زدن به پدر و مادر شخصه چه شما بگی دوست عزیز چه علی کریمی بگه

    3. درس معلم ار بود زمزمه محبتی ، جمعه به مکتب آورد طفل گریز پا را . هر دو تا سلبریتی هستن و متأسفانه نه سواد دارن و نه ادب . کم از معاونیان ندیدیم به جای جواب علمی فحش دادن رو . علی کریمی جو گیر و بی تخصص هست درست ، اما لحن معاونیان امام حسین پسند نبود .

      41
      10
    4. درود بر شما، همچنین کسانی که نان دین را می‌خورند و مردم را خُرافاتی می‌کنند، و از کار شقیح شمر نان در می‌آورند.

      16
      17
      1. شاید چون ب نفع شما نیست اینو میگی؟! همه شون دیگه خرافاتی نیستن که! مثل این میمونه ک ما شمارو نمیشناسیم بگیم مثلا شما دزدی! پس مواظب حرفت باش ک مسئولی.علامه حسن زاده اخوند دانشمندی بود اگه بشناسیدش. خوب و بد همه جا هست پس کلماتت رو درست بکار ببر. شاید اخوند محترمی هم تو جامعه زندگی کنه. وای بر تو که باحرفات حق الناس بر گردنت باشه..مسلمان کسی هست مردم از دست و زبانش در امان باشند. اخوند خوب هم میشناسم پس درست گفتن اخرالزمون نادان با ارزش میشه دانا بی ارزش! علامه حسن زاده و اقای بهجت… یادت نره اینا هم اخوندن

        4
        1
    5. در کل این مملکت درست شدنی نیست،چرا؟همه اقشار جامعه چه روحانیش،چه ورزشکار و … راه و اصولی که خودش فکر می کنه درسته رو میره حالا هر چقدر بخواد به جامعه ضرر بزنه،فکر کردین چرا نخبه ها و زحمت کشا از این مملکت جدا میشن،چون تحمل چنین فرهنگی واقعا سخته،نگران نباشید ما صد برابر از مردم زمان امام حسین بدتریم

      13
      5
      1. اینها اگر درس می خوندن وضع ما بهتر از این بود. بعدشم علی کریمی به خاطر شورتش موفق نبوده. برو سواد خودتو ببر بالا

        4
        3
    6. سلام جواب کریمی همون مطالب علمی که داده شد کافی بود وناسزا گفتن هم روی منبر بالباس روحانیت خوب نیست بعد از جواب علمی بقیه کار ها با شخص امام حسین علیه السلام. که روز گار می چرخه علی کریمی شاید مریض شد و اون روز بهش میگن که شفای تو فقط با نذری امام حسینه والبته از این اتفاقات خیلی افتاده…..

      14
      11
      1. دوست عزیز خرافاتی نباش
        قضا و قدر الهی رو فراموش نکن
        دلیل نمیشه درمان رو بی معنی بدونیم و یه گوشه بشینیم بسپاریم به خودش

        1
        1
        1. اقای محمد ! ایناخرافات نیست حرف این بنده خدا درسته منم اگه از این معجزات بهتون بگم که تعجب میکنید پس کاشکی اعتقادتون سست نشه! قضاو قدر هست اما اگر مطالعه کنین ی همچین اتفاقاتی هم میفته.اگه بخوام تعریف کنم تمام ماجراها و تجربیات اطرافیان رو ی کتاب میشه!

          1
          1
    7. حرامزاده اونی هست که علنا روزه خواری کرد و حرامزاده تر از او اونایی که ازش حمایت کردن
      حرامزاده واقعی اونیه که به حسین و عزادارانش جرات جسارت به قلم کثیفش میده چون دشمن علی و اولادش طبق روایات حرامزاده هستند
      این حرامزاده اصلا دین نداره.

      22
      16
      1. دقیقا قشنگنرین و درست ترین حرفو گفتید. این روزه خوار تارک الصلوه سگ باز سوسول همیشه دوست داره خودشو مطرح کنه که چهار نفر ازش خبر بنویسنو یخورده سر زبونها بیفته

        18
        13
      2. از ادم بی سواد و تازه به دوران رسیده بیش ازین انتظار نداریم خودشون میلیارد میلیارد پول خرج می کنند نوبت دستگاه امام حسین که میشه از حسادت و کینه میخوان بترکن

        17
        17
        1. دقیقا درسته…علی کریمی اندکی صبرسحرنزدیک است دستگاه اقا اباعبدالله سفره ننگین تورا از عالم پاک خواهدنمود.

    8. ممد چه خبرته همه جا فقط تویی … ۸ مقدس علی کریمی مردمی است مردم عاشق علی کریمی اند همه جا تو میری از …حمایت میکنی خجالت بکش

      14
      12
    9. سلام دوستان.
      بی مقدمه. نظری که مردم می‌دهند از بیت المال نیست، فقط اشتباه مردم اینه که فکر می‌کنند تو ماه محرم و برای امام حسین نذرشون برآورده میشه و همه تو این ماه نذری میدن.در حالی که میشه بخاطر امام حسین(ع) نذری داد و بجای غذا به فقرا کمک کرد ،به ازدواج کمک کرد، به مستاجران و بیماران و غیره کمک کرد و به نیت قبولی امام حسین(ع) و….
      اینجا مشکل ناآگاهی مردم هست که همه در ماه محرم نذری میدن، نه علی کریمی مقصر هست نه اون آخوند … که به یک هموطن فحش میده، در حالی که با منطق می‌تواند پاسخ بدهد.
      شاید ماجراهای دیگه ای پشت پرده این ماجرا باشه و دشمن سواستفاده کرده باشه. از آخوندهای … هم خواهش میکنیم اول ماجرا را بررسی کنند و علت و معلول رو تشخیص بدند تا مجبور نشوند چنین پاسخ … بدهند و باعث بدنامی لباس. و مقام پیامبر شوند و مردم رو از خود ناامید کنندو اعتماد ملت به نظام رو خدشه دار کنند. التماس تفکر.

      1
      1
    10. اولا چرا وقتی آب و هوای ایران بهت نمیسازه تند و تند قهر میکنی میری دُبی و کانادا و … اون موقع یاد بدبخت بیچاره ها و بیماران نیستی که پول سفر سیاحتی خودت رو بدی به اونها؟؟؟!!! اون موقع این جور حرف ها جوابگو نیست یا به مزاجت نمیسازه؟؟؟!!!
      دوما آن موقع که با حمایت های انتخاباتی از یک فرد خاص مردم زیادی به خاک سیاه نشستند که هنوز هم اثراتش پابرجاست آن موقع احساس ناراحتی و پریشانی نکردی؟؟؟!!!
      سوما چرا وقتی آدم های چند رو در تلویزیون دم از ایران و ایرانی میزنند و دم از حمایت از تولید ایرانی میزدند ولی در عمل سفرها و گردش هاشون و خریدهاشون در خارج از کشور است و بچه هاشون رو جای دیگری به دنیا می آوردند آن مواقع دغدغه مند نمیشدی؟؟؟!!! اون موقع تا کسی حرف میزند میگین زندگی خصوصی هر کسی به خودش ربط دارد!!! فقط وقتی موضوع مذهبی و دینی می شود یهو احساس وظیفه می کنید و جنبه عمومی پیدا می کند؟؟؟!!!
      اگر قرار بود ملاک حق و باطل از تعداد نفرات مشخص شود که پس روز عاشورا امام حسین علیه السلام هیچ نبردی صورت نمی گرفت! روز عاشورا هم سپاهیان یزید کلی تمسخر و استهزاء می کردند و یزیدیان هم که حدود 30000 نفر بودند هم هلهله می کردند! پس حتما از نظر تو آن ها هم بر حق بودند؟؟؟!!! اتفاقا مشکل اصلی سپاه یزید لقمه های حرام بود! پس شما اول لقمه ای که میخوری رو بررسی کن بعد در مورد حرام زادگی دیگران اظهار نظر کن!!!
      حال امثال شماها تو این دنیا فعلا دلتون با چندتا کامنت و جیغ و کف و هورا در فضای مجازی خوش باشد ولی وقتی پای حساب کشی آخرت برسد ببینم اونجا خبری از این جماعت هست تا باز هم تشویقت کنند و برات هورا بکشند؟؟؟!!!

      4
      1
  2. سایت شما و مسوولان واقعا بی شرف هستید….. علی کریمی بی دین علیه امام حسین استوری گذاشته و یک روحانی جوابش را داده شما نوشتید توهین روحانی در جواب انتقاد علی کریمی… و حالا علی کریمی یک توهین تند انجام داده سایت شما نوشته واکنش علی کریمی به توهین روحانی… حرامزاده گفتن توهین نیست… به خدا قسم شماها دشمن امام حسین و طرفدار یزید هستید… حرامزاده علی کریمی و سایت شما و طرفداران علی کریمی است

    55
    137
    1. … تویی بی …، امثال تو کاری باما کردند که … صاحب این مملکت باشن و هرروز از دید خودشون … ، … تو اگه حسین و دوست داری نباید فش میدادی …

      55
      24
      1. تردید ندارم که کسی که شرافت دارد حاضر نمیشودکسی را بیشرف بخواند ، باید بدانیم که بی شرافتی و حرامزادگی محصول یک تربیت و بینش است و آدم حلال زاده نه کسی را بیشرف میخواهند و نه از گویندگان این الفاظ حمایت میکند!!

        58
        14
      1. کاش کمی تربیت داشتیم… همه اخوندا بد نیستن علامه حسن زاده رو میشناسی؟! دانشمندی بود ک خدا رحمتش کنه.. کلمه اکثر یا همه اخوندا بد هستند رو باید اون دنیا جواب بدی. مواظب حرفات باش بگو لااقل بعضیاشون یا… از همه قشر بدو خوب هستند پس مواظب باشید ک چون کل اخوند رو ندیدین قضاوت نکنید ک مسئولی و بااااااید پایخگو باشی

        3
        2
    2. اگه تو و اون آخوند بی ادب نماد واقعی و صدیق یاران امام حسین هستید ، واقعاً باید راه و روش دیگه ای برای رستگاری جستجو کنیم!

      35
      11
      1. اگه امثال شماها عصبانی بشید هم همینطور رفتار میکنید درس ادب ب کسی یاد نده. علی کریمی اشتباه کرده حالا باید عذر بخواد دیگه شما چرا ب اخوندا حمله وحشیانه دارید؟! عقده ای شدینا.

        1
        2
    3. داداش محمود. شما اطلاع نداری که علی کریمی خودش محرم ها در عزاداری شرکت میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه سرچ کن و 4 تا عکس ببین.
      اما در کنارش برای بچه های بی بضاعت در ایام کرونا تبلت میخره تا از تحصیل محروم نشن : کاری به قول پهلوان امیررضا خادم این همه مسئول و ارگان هیچکدوم سمتش هم نرفتند : این حسینی بودن واقعیه نه برای گفتن از حسین پول گرفتن یا عمل کردن برعکس فرمایش امام حسین که فرمود : مگر ناتوانان و بیماران و معلولان و بی خانمها را در گوشه و کنار سرزمین نمی بینید که باز ساکتید ؟! (کتاب سلیم بن قیس) .

      20
      9
      1. خب پس چرا یهو از این چرندیات گفته؟! نذری یجور خوبیه شفا و دستگیری ایتام هم یجور خوبیه. لزومی نداره ک بگه نذری امام چیه! بجای نذری فلان کارو کنید. فتوا صادر نکنه خب. قبول کنین حرفش جالب نبود. نمیدونم چرا اینقدر مقاومت دارین!

        1
        2
    4. روحانیون را با پزشکان مقایسه نکنید
      لطفا بفرمایید حضور روحانیون چه دردی از مردم کم کرده؟
      پاسخش را مردم در ۴۴ سال گذشته با تمام وجود حس کردند؟
      بفرمایید نبود روحانیون چه مشکلی ایجاد می‌کند؟
      این ها حتی به حرفهایی که درباره ی امام حسین میزنند (ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان و…) هم عمل نمی‌کنند

      9
      11
      1. بله مقایسه نکنید
        چون بودجه کلان کشور از هدفمندی به پزشک ها داده میشه برای یه عمل جراحی پولو باید دستی و زیر میزی بپپردازی
        تا چند وقت پیش حاضر به نصب دستگاه پوز نبودن
        یک دندانپزشک چه کثافتکاریهایی که … انجام نمیده
        ولی یک طلبه باید با حداقل درآمد زندگی بسیار سختی داشته باشه و از امثال جاهلانی مثل شما سخن بی ربط بشنوه

        15
        12
      2. جناب دکتر!
        بنده قصد دفاع از هیچکس را ندارم چون در مقام قضاوت نیستم.
        اما این را خوب میدانم که تهمت و کلمات ناروا به بندگان خدا، در آیین والای اسلام سرزنش شده و جائی ندارد.

        1
        1
    5. عزیزم مودب باش شما و امثال شما در حدی نیستید که به علی کریمی که سالها دل مردم رو شاد کرده فحش بدین .

      15
      14
  3. منظورش از حرامزاده کی بوده؟ بعدش هم مگر حرامزاده بودن گناه خود فرد است و این توهینی است به بقیه کسانی که بنا به دلایلی خارج از روال عرف یا شرع متولد می شوند و تعداد آن ها هم ممکن است خیلی زیاد باشد ( بویژه در کشورهای پیشرفته) و اتفاقا انسان های خوب و شریفی هم هستند! بهر حال توهین نابخشودنی است که به کسی بگویی حرامزاده! سایت انصاف نیوز هم اگر منصف باشد این خبرهای توهین آمیز را نباید منتشر کند.

    23
    26
  4. معمولا آدمهایی که مشهور میشن، جنبه ندارن و به انسان های نُنر تبدیل می شن و به خودشون اجازه می دن به اعتقادات مردم حمله کنن. شما خیرات خودتو انجام بده و بیماران مورد نظرتو درمان کن. علاقمندای امام حسین هم از این راه، خیلی از بیماران رو درمان کردن… خود آقای کریمی بهتر میدونه اما وقتی قرار باشه مخالفت کنه، اعتقادات خودشو هم زیر پا میذاره.

    32
    57
  5. کوفیان چه کسانی بودند ؟ نا آگاهان. متن نامه هایشان به سیدالشهدا از ارادت لفظی آکنده بود اما به هنگام عمل پایشان به سمت منافعشان یا فرار از خطر لغزید. حسین یک اسم نیست که با گفتنش حسینی شویم ؛ یک رسم سهمگین علیه ستم و برای حفظ عزت است که زیر بار زور نرفت و گفت: « من مرگ را جز خوشبختی و زندگی با ستگران را جز ننگ نمی بینم »

    23
    3
    1. بعضیا بدون فکر فقط زر میزنن، خب طرف دوست داره پولش رو تو مراسمات امام حسین خرج کنه به کسی چه ربطی داره؟ خیلی ها این اعتقاد رو دارند که از این طریق حاجات خودشون و حتّی شفای بیمارانشون رو هم میگیرند و اتفاقاً خیلی از همین افراد جزو خیّرین و عضو مؤسسات خیریه هم هستند و بسیار به دیگران کمک هم میکنند و بنده بسیاری از آنها رو میشناسم.
      بهتر است در کار ملّت فضولی و قضاوت بیجا نکنیم و به اعتقادشون احترام بذاریم.

      21
      21
  6. هیچ کس حق ندارد به اعتقاد کسی توهین کند تا حرمت ها حفظ شود به قول شیخ ابوالحسن خرقانی (هرکه در این سرا در آید نانش دهید و از ایمانش مپرسید)..
    ولی بعضی دردها هستند که تحملش سخت است نمی‌توان خاموش ماند.

    19
    5
    1. اون روحانی از این میترسه که اگه ساط نذریها برچیده بشه کاسبیش تعطیل شه داداش، دلش واسه امام حسین نسوخته.

      41
      25
  7. سلام
    واقعها آقای علی کریمی اگر درد فقرا را داشت یکبار و فقط یکبار برای بریزو بپاش سلبریتی ها پیام میداد. برای پولهای بی در وپیکر فوتبال پیام میداد . برای هزینه یک روز نگهدای یک سگ پیام میداد . برای عروسی های لاکچری پیام میداد و ….. نه مشکل او چیز دیگری است . الان کلمه حرامزاده بدتر است یا بی شرف .تو اگر شرف داشتی به اعتقادات میلیونها انسان احترام می گذاشتی اما لفظ حرام زاده خیلی سنگین است و این توهین به یه مادر آن فرد است. متاسفم که زمانی طرفدار او بودم.
    یاعلی

    46
    35
  8. شما هم دوست دارید همه چیز رو به هم بدوزید و ربط بدید،خلاصه اتش رو نمیزارید خاموش بشه و هی توش می دمید.به علی کریمی چه ربطی داره که مردم با پولشان چه میکنن.

    26
    17
    1. وقتی آقای کریمی خیلی مودبانه یه پیشنهاد منطقی داده که به اسم نذری ‌وامام حسین کلی پول بیت المال هدر نره و به جای غذای نذری که بیشترش به نیازمندان نمی رسه ، واسه درمان بیماران هزینه بشه ، حرف بدی زذه ؟؟!! مگر اینکه نون دونی یه سری تهدید بشه. بهش گفته بی شرف ، حقشه جوابشو‌داده ، دمش گرم. مگه هرکس لباس روحانی تنشه هرچی از دهنش درمیاد می تونه بگه ، اصلا مگه نماینده امام حسینه؟؟!! جمع کنید این حرف‌ها رو .

      27
      16
      1. پیشنهاد….!!!

        یعنی تمام پیشنهاد ها و راهکارهای برای جلوگیری از هر هزینه ی زیادی رو داده بود فقط همین یکی مونده بود؟!
        اونم نذری….
        دوستان مگه نذری چه هزینه ی اضافه آیی داره؟
        اصلا چرا نذری باید بدن بعداز مراسمات؟

        خب آقا ، طرف دو سه ساعت توی مراسم هیأت بوده و از طرفی موقع وعده ی غذایی شده تا بره خونه اصلا نمی‌رسه غذا مهیا کنه…
        همون طور که مهمونی رو شما دعوت میکنید و موقعی وعده ی غذایی شد شما هم خودتون موظف میدونید اطعام کنید
        همینطور عده آیی میان این مهمانهای امام حسین ، اطعام میدن…
        ینی هیچ هزینه ی زائدی هم نشده این فرد میخواست همون مقدار رو توی خونش برا خودش هزینه کنه

        و مهمتر اینکه اکثر به اتفاق هیأتها همون شرکت کننده هستند که صندوق مشارکت اطعام رو شارژ میکنم

        11
        3
  9. آقای کریمی رو چه حسابی تو کاری که وارد نیستی و کارشناس نیستی دحالت میکنی مگه تو کارشناس مذهبی هستی که تکلیف نذر مشخص میکنی ۔البته من اصلا توهین های اون آخوند رو تایید نمیکنم از ی آخوند بیشتر انتظار میره ولی کریمی هم تو کاری که بهش مربوط نیست و تخصص نداره وارد شد ۔ضمنا حرام زاده خوندن کسی تهمت به پدر و مادر شخصه و ناحوانمردانه است

    8
    5
  10. سلام،جناب آقای کریمی.
    لحن روحانی منتقدبه مطالب شما،مناسب نبود.اما شما هم زیاده روی کردی،برادر،آخه شما معنای کلمه ای که به او نسبت دادی،متوجه نبودی؟ درکل،با شناختی که از شما دراین چندسال پیداکردیم،متأسفانه دنبال شهرت از طریق مخالفت با دین وارزشهای جامعه اسلامی هستید.شخصا تصورم اینکه دنبال اقامت از طریق پناهندگی می گردی.
    فقط متوجه باش،آه وناله خانواده شهدا،همسران اونها وبچه هاشون دامنت رو نگیره،اخوی.
    البته با توجه به سطح تحصیلات و درک پایین شما از مسائل ودشمنی وکینه ای که با نظام داری،توقع بیشتری از شما انتظار نداریم.
    ولی اگه میخوای جلب توجه کنی،شهرت پیداکنی،دنبال کننده هات زیاد بشن،با پایمال کردن وتوهین به مقدسات،راهش نیست.
    اگه کسی هم در فضای مجازی لایک کنه،منافقین آلبانی وجاسوسهای اسرائیل…هستند.زیاد دلت خوش نباشه،ایرونی محب اهل بیت ،حرفهای سطحی شما رو قبول کنه.

    20
    21
  11. سلام و عرض ادب
    چیزی که میخوام بگم اینه که من با صحبتهای اقای معاونیان در جواب کریمی مفت خور میلیاردر بگیر که فقط بلده شعار بده موافق نیستم که جواب حرف زشت را با حرف زشت بدیم ولی چیزی که باید گفت و بنده یاد گرفتم اینه که نباید با دستگاه اهل بیت ع خثوصا سیدالشهداء در افتاد مرا که کن فیکون میکنه، پس میگم علی کریمی منتظر چوب خدا باش! ( هرچند همین الان هم خدا از درگاهش پرتت کرده بیرون که اینجور اراجیفی می بافی).

    16
    24
  12. هرکسی هستی حق توهین و بی ادبی نداری ، حقشه ، خوب جوابشو‌ داده ، تازه علی کریمی پولشو از بیت المال نگرفته ، لازم هم‌نیست کمک‌ هاش رو‌هم‌تو‌بوق و‌کرنا بکنه. در ضمن کی گفته طرف نماینده امام حسینه ؟؟!! اتفاقا هرکس ادعا داره شک نکن که هیچ چیز تو‌چنته نداره. طرفدار امام حسین بودن به حرف مفت نیست….

    21
    15
  13. آقای کریمی خیلی بزرگ از از این حرف ها ست که با حرف مفت یه سری آدم نون به نرخ روز خور کوچیک بشه ، خیلی مرد تهدید

    8
    9
  14. آقای کریمی خیلی بزرگ از از این حرف ها ست که با حرف مفت یه سری آدم نون به نرخ روز خور کوچیک بشه ، خیلی مردی جادوگر

    21
    13
  15. متاسفانه بسیاری از افرادی که در حمایت از کریمی کامنت گذاشتند بر مبنای حب و بغض شخصی سخن گفته اند و چشم خود را به روی حقایق بسته اند بدین علت که از برخی رفتارهای سیاسی آزرده خاطرند هر کس که در مخالفت با روند حاکم سخن بگوید مورد تشویق و تمجید قرار می دهند و برایش سوت و کف می زنند هر چند سخیف ترین کلام را بر زبان جاری کرده باشد.
    نسبت به مجلس عزاداری اباعبدالله که دلها را از دنیا فاصله می دهد و ارزش هایی چون حق گرایی، مقابله با ظلم و ایثار و فداکاری را در جامعه ترویج می دهد و چه بسیار افرادی که به واسطه این مجالس یک شبه مسیر زندگی شان دچار تحول شده است اتخاذ موضع می کنند امام حسین ع تمام دارایی اش اعم از جان، خانواده، یاران و مالش را در مسیر خدا نثار کرد حال اگر به عزادارانی که چندین ساعت عزاداری کردند و طبیعتا فرصتی برای پخت و پز نداشتند یک وعده غذای ساده بدهیم آن هم در جامعه ای که نصف مردم زیر خط فقرند حداقل نصف غذاها به فقرا رسیده است
    بعد طرف دو تا توپ بالا و پایین می کند ده ها ملیارد از بیت المال به او داده می شود یا این همه ریخت و پاش در مجالس کذائی و سفرهای خارجی می شود در مقابل همه سکوت شود.
    کریمی واقعا با پاسخی که داد نشان داد بسیار کم ظرفیت و بی ادب است که لفظ “حرامزاده” را به کار برد.

    17
    20
    1. خاک بر سر روحانیون هتاک و بی آبرو. شرم
      بر دهاک نجس این جماعت که الحق علی
      آقا جان کریمی دهانش را خرد کرد. لترسید
      ای جماعت دوزاری از روزی که مردم شما
      رو گردن بزنن و عبا و عمامه از سر شما
      دوزاری ها بکنن

      7
      12
    2. آخه علی کریمی از نذری چی میدونه که میاد اظهار نظر می کنه؟
      من ۵ سال ژاپن زندگی کردم وقتی لامپ اتاق می سوخت حق نداشتم خودم تعویض کنم و حتما باید برقکار می آوردم. حالا توی ایران همه متخصصند و به خودشون اجازه میدن در مورد همه چیز صحبت کنند

      11
      6
    3. جلس عزاداری اباعبدالله که دلها را از دنیا فاصله می دهد و ارزش هایی چون حق گرایی، مقابله با ظلم و ایثار و فداکاری را در جامعه ترویج می دهد؟؟؟؟؟؟؟؟
      پس کو؟ کو نتیجه این مجالس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      7
      3
      1. خیلی هم که جامعه ما گرد حسین ع هستند الان میبینی اکثر افراد در همین کامنت ها از کریمی که تعظیم شعائر دینی را زیر سوال برده است حمایت می کنند
        اول جامعه ما برادری اش را ثابت کند بعد ادعای ارث و میراث کند
        ثانیا مراد از حسینی بودن صرفا هیئتی بودن نیست و این هیئت باید ما را به سمت مرام حسینی سوق دهد شوری باشد که در ما شعور ایجاد کند که این شعور هم می بایست از طریق کارشناسان دینی در این مجالس اهل البیت به مخاطبین انتقال داده شود که متاسفانه می بینیم کریمی و بسیاری از طرفداران موضع او، خصمانه به نهاد روحانیت حمله کردند اگر روحانیت کنار برود مردم اعتقادات و اخلاقیات و شرعیات دینی خود را از چه مرجعی باید دریافت کنند نکند فوتبالیست ها و هنرمندان و خوانندگان و بقال و نجار مرجعیت علمی دینی را به دست خواهند گرفت و مردم را به مسیر درست هدایت می کنند.
        متاسفانه این موضع خصمانه که در جامعه در مقابل نهاد روحانیت شکل گرفته است نتیجه ای جز دوری بیشتر از ارزش های دینی در بر نخواهد داشت و هر روز بی اخلاقی و ناهنجاری در جامعه بیشتر خواهد شد.
        خود کرده را تدبیر نیست.

        9
        7
        1. برادر گرامی با حرفات موفق نیستم
          افرادی که سالیان سال بر ما خرافه گفتند دوباره شما دارید حمایت میکنید
          دین یک عمل شخصی هست هر کسی با توجه به موقعیت جغرافیایی گرایش به یک مذهب چه درست باشد یا غلط سوق پیدا کرده
          آقای کریمی صرفا نیومدی فقط از نذری امام حسین انتقاد کنه ایشون داره روشنفکری می کنه وتوی عملش هم نشون داده ونظرشون اینه که به جا ریخت وپاش ویک وعده غدا دادن به دور اطراف وخودنمایی همون پول رو به نیازمندان واقعی بده
          این نیاز به کارشناسی نداره

          1
          2
        2. احسنت. میگن دوره اخرالزمون نادان با ارزش میشه دانا بی ارزش. بعضی اخوندها باارزش هستن منتها ی عده کوردل نمیبینند! اون دنیاهم کور محشور میشن . اقای بهجت بد بود؟! …. اخوند خوب هم هست اما اینا عادت ب هرزه گویی دارن

          1
          1
        3. احسنت. میگن دوره اخرالزمون نادان با ارزش میشه دانا بی ارزش. بعضی اخوندها باارزش هستن منتها ی عده کوردل نمیبینند! اون دنیاهم کور محشور میشن . اقای بهجت بد بود؟! …. اخوند خوب هم هست اما اینا عادت ب هرزه گویی دارن

          1
          1
  16. هومن جان مردم از پول و درامد شخصی خودشون برای امام حسین نذری میدن و یا در ایام رمضان افطاری. داداش پول بیت المال خرج فوتبالیست ها میشه. اونا هستن که باید بابت پولی که میگیرن و مالیاتی که نمیدن پاسخگو باشن. اتفاقا بسیاری از افرادی که از نذری ها نوش جان می کنند از فقرا هستن. این سفره امام حسین برای همه از جمله فقرا گسترده است. در ضمن آقای کریمی بابت پولهایی که خرج انتالیا و تایلند و اروپا وسگ گردانی و غیره میشه نظر بدن. چرا فقط از دین باید زد؟ از تفریح و خرجهای کذایی نباید گفت؟

    12
    5
  17. فقط می تونم بگم نه تنها دیانت در جامعه کم شده است بلکه عقلانیت و جوانمردی و انصاف و ارزش های اخلاقی نیز رو به افول است و اکثریت مردم هم نسبت به دیانت و انسانیت بی مایه اند
    یک شخص کم سواد جلودار میشه و اکثریت همج الرعاع (سرگردانانی که از نور علم بهره نگرفته اند و به پایگاه محکمی تکیه ندارند) دنباله رو او می شوند. پیوندتان مبارک و خداوند شما را با هم محشور فرماید تا همان طور که در دنیا با هم هم کاسه بودید در آخرت نیز باشید‌ البته اگر به آخرت ذره اعتقادی دارید.

    8
    5
    1. ای تکیه زده به جایگاه محکم. ای بهره گرفته از نور علم. ای دیان حداکثری. ای عاقل. ای جوانمرد. ای صاحب انصاف و ارزش های اخلاقی. ای جزو اقلیت دین مدار و ای انسان مایه دار. ای باسواد. ای در دنیا هم کاسه عالمان و در اخرت هم نشین عارفان. ای اند و اخر اعتقاد. پیشنهاد می کنم چند ایینه قدی بزرگ در اماکنی که رفت و امد میکنی نصب کرده و هر بار که خودت را در یکی از ان ایینه ها میبینی از خودت تشکر کن. کارت تبریک هم میتوانی به ادرس خودت پست کنی. مواظب هم باش که چشم نخوری.

  18. به نظرم این روحانی در جایگاه مقدسی نشسته بود و نباید به این فرد بی سواد و بی ادب دهن به دهن میشد.
    از قدیم گفتن هر چی چوب به نجاست بزنی بیشتر بوش در میاد.

    8
    7
    1. علی کریمی بی سواد و بی ادبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چه میشه گفت جز اینکه امیدوارم شر امثال شماها از سر این کشور کم بشه

      5
      12
      1. مرتیکه سیکلی میخواست رئیس فدراسیون بشه. خود فوتبالی ها هم قبولش ندارن. نه اخلاق داره و نه ادب. دورانش توی استیل آذین از ذهن هیچ کسی پاک نمیشه.

        1
        1
      2. چقدر شمابی ادب صحبت میکنین متاسفم براتون. دوره اخرالزمون اقا خودش بیاد ما از دست شما کم اوردیم زبون نیشدار .. حق الناس بر گردنتون. خدارو دوست دارید مثلا! اما ب بنده هاش بی احترامی میکنید به اخوند .. نزدیکه کلام خدارو هم ….

      3. جواب دادن امثال شماها هم بی ادبانه س. معمولا اونیکه اعتقاداتش مثل شما سیت میشه انگار ادبش کمتر میشه. زشته که میگید شرش از سر ما کم شه. ادب هم چیز خوبیه

  19. علی کریمی وعلی کریمی ها نه درد فقرا دارند نه درد دین بلکه می خواهند مخالفت خود با دین وارزش های دینی را با یک ابزار عامه پسندوبه ظاهرقشنگ بیان کنند ولی اینقدر درک ندارند که عشق به امام حسین در عمق وجود مردم قراردارد وحرف آنها جز رسوا کردن خود کاری برای آنهاندارد منتظراربعین وپاسخ دندان شکن عاشقان امام حسین(ع) به اراجیف علی کریمی هستیم

    11
    10
  20. دوستانی که بدون منطق به قهرمان ملی توهین کردند هم مشخصه برای چی اینقدر دارن حرص می خورن ، به همین دلیل که اون روحانی بد دهن داشت حرص می خورد ‌و حرفهای بی منطق میزد.
    اگه هم‌ انتقاد دارین منطقی جواب بدین دوباره همه چیز رو‌الکی به امام حسین ‌و عاشورا ربط ندید و از ایشون مایه نگیرید.
    فراموش نکنید که بی ادبی ‌وبی تربیتی و معاونیان شروع کرد نه کریمی .

    8
    6
  21. این آخوندا ک کلی حقوق و مزایا دارن وکاری جز حرف زدن بلد نیستن
    اگه امام حسینی هستن چرا تو ده شب محرم واسه هر ساعت حرف زدن میلیونی پول میگیرن چرا حداقل تو این شبا مجانی حرف نمیزنن

    11
    6
    1. مثل فوتبالیست ها حساب کردی؟ کدوم پرداخت میلیونی؟ خیلی هاشون کاملا رایگان منبر میرن. شما هم درکتون مثل همون جادوگر سیکلیتونه. سواد و شعور ندارید. عقده ای هستید.

      1
      1
  22. حتی غیر مسلمانان در سراسر دنیا به امام حسین علیه السلام ارادت دارن و برای عزای امام حسین خرج می کنن. لطفا به اندازه فهمت در مورد امام حسین حرف بزن سلبریتی
    امام حسین شفات بده.

    7
    9
  23. پس قطعا تو هیچ حق الناس به گردنت نیست که اینطور مدام داری رو سفید میشی ی ی ی !!!!!!!!!

  24. از نوع خبر رفتنتون و تعریف ماجرا واقعا عمق خباثتتون رو دارید نشون میدید که چجوری دارید از این آب آلوده ماهی خودتون و صید میکنید و بابتش حقوق میگیرید و این لقمه ی حرام و سر سفره هاتون به زن و بچه هاتون میدید
    مخصوصا انتهای خبر که القا میکنید بیلبورد های علی کریمی به خاطر دعوا با این روحانی از سطح شهر جمع شده

    شاید اونقدر مرد نباشید که پیامم رو نشر بدید ولی حداقل خودتون که اینو میخونید حتما متوجه میشید که بیشرف واقعی خود شمایید.

    7
    3
  25. حرفی که این بابا زده چرند نیست و توهین هم نیست بلکه خواسته خودش را مطرح کند و دروغی به هم ببافد زیرا خودش هم اعتقادی به حرفی که زده ندارد!
    خب اگر اعتقاد داشت که ثروتی برایش باقی نمی ماند و می بایستی همه ثروتش را به بیماران بدهد که یقینا چنین کاری را نه در گذشته انجام داده و نه در آینده انجام خواهد داد این اولا
    و دوم هم اینکه ایشان لیست بیمارانی را که تا کنون از مرگ نجات داده اند منتشر کنند .
    و در پایان ایشان بگوید تا حالا برای این بیماران در حال مرگ به جای نذری دادن چه گروه هایی را راه انداخته و نتیجه چه بوده بسم الله
    ما می گوئیم شما راست میگوئید جناب آقای کریم شما کریم هستید و عاقل و امثال ما خثیث و کم عقل!

    7
    4
  26. مهندس ها شما که همتون نذری بگیری شغل دومتونه تا حالا چند بار یه نذری گیر یه محتاج یا بی خانمان یا گرسنه اومده؟
    وقتی همه شما اینطوری فکر میکنید این که برای یه وعده غذا مغرتون رو بفروشید هم بعید نیست.

    4
    7
    1. جواب شما معلومه. وقتی ب شهدا بی احترامی میکنید اونم حاج قاسم که دشمن هم باشما هم عقیده س . ان شاءالله با دشمنان اسلام محشور شید چون علاقه دارید ب دشمنان حاج قاسم. از اسم گذاریتون معلومه شخصیت ضعیفی دارید شما و امثال شمارو خدا هدایت کند

      1
      2
  27. درود بر علی کریمی.
    حالا فقط قهرمان فوتبال نیستی.
    حالا قهرمان ملتی.

    6
    6
  28. سلام دقیقا حرف علی کریمی درست است همین دیشب یک خانمی که دختر مریضی دارد برای درمان دخترش تقاضای پول داشت ترا بخدا انصاف داشته باشید نذری واجب است یا کمک باین مادر درمانده جهت درمان دختر بیمارش …..بیشرف کسی است که بی تربیت است و به ورزشکاران دوست داشتنی توهین میکند من از این روحانی انتظار نداشتم حتما توبه کند

    6
    7
    1. کریمی غلت کرده مگه پول خودشه ما دلمون می‌خواهد پولمون میدیم نذری چطور شما هر غلطی میکنین پولتون میدین مشروب و زهر مارو آنتالیا و ترکیه خبری نیست پس بهتره خفه شويد

      2
      1
    2. همه چی جای خودش! مگه گناه کردیم غذای نذری دادیم؟! پس قبول کن حرف کریمی نسنجیده بود. کریمی هم باید عذر خواهی میکرد نه زبون درازتر

      2
      1
    3. حتما علی کریمی هم از حرفش توبه کند! چون حرفش بنظر شما بد نبود اما دقت کنید علی کریمی هم حرف جالبی نزده. بعضی سلبریتیها نمیدونم چرا بلانسبت بقیه جوگیرند! نذری رو ول کنیم گرسنه رو فقط سیر کنیم؟! چرت و پرت عجیبی بود

      1
      1
  29. مخالفت با ارزش های دینی در لوای کلمات عامه پسند و حمایت از فقرا.
    برای حمایت از فقرا بزرگترین شعائر دینی همچون عاشورا و حج باید حذف شود حسینی که کشتی نجات است باید کنار گذاشته شود.
    بحث یه غذا و نذری نیست بلکه این حرف ها ریشه در یک ایدئولوژی و جهان بینی دارد که امروز به نذری گیر میده دیروز صحبت از پاکی سگ می کند و فردا نیز مخالفت خود را با سایر ارزش های دینی نشان می دهد مشت نمونه خروار است از کوزه همان تراود که در اوست.
    مسوولین هر خبط و خطایی کردند حال هر کس می خواد باشد ذره ذره اش را باید در آخرت حساب پس بدهند این که دلیل نمیشه که مردم چوب حراج به دینشان بزنند و نسبت به دین و ارزش ها و شعائرش بی تفاوت بلکه موضع خصمانه اتخاذ کنند بلایی که متاسفانه جامعه ما بدان مبتلا شده و دین گریزی در آن روز افزون شده است که نه تنها دیانت بلکه انسانیت نیز در آن کم شده است ببینید چقدر کم فروشی در نانوایی ها می شود بی انصافی هم زیاد شده میری از مغازه چیزی می خری عوض اینکه به سمت پایین سر راست کند به سمت بالا گردش می کند میری تعمیرکار مراجعه می کنی برای یه کار ساده اجرت ۳۰۰ هزاری میگیره وقتی از ارزش ها فاصله گرفتیم کم کم دچار انقلاب در ارزش ها می شویم زشت زیبا می شود و زیبایی زشت.
    بلایی که متاسفانه جامعه ما بدان دچار شده است
    ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
    این ره که تو می روی به ترکستان است.
    والسلام علی من اتبع الهدی

    5
    2
  30. جناب استوره فوتبال کریمی: امام حسین علیه السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است. مطلبی که فرمودی نخواسته داری از دشمن حمایت می کنی و استوری شما برای تلویزیون انترنشنال شیطانی که مبلغ یهود و وهابیت است سوژه شده است و نخواسته مبلغ دشمن شدی و داری از فرهنگ عاشورا انتقاد می کنی. در حالیکه هر کسی با آل علی در افتاد ور افتاد. لطفا هر چه زود تر به خودت بیا و توبه کن که امام حسین علیه السلام نزد خدا خیلی عزیز است.

    6
    5
  31. اینقدر الکی دعوا نکنید و اوقات زندگیتون رو تلخ نکنید…. و مردم با صلح و آرامش زندگی کنن.

  32. درود بر همگی،،
    دوستان و سروران گرامی؛ لطـفا خواهش می کنم کمی تأمل کنید،،
    در طول 43سال گذشته که میلیاردها تومان صرف مراکز فرهنگی از مدارس گرفته تا مساجد و ادارات و دانشگاهها و کل متن جامعه،،
    آیا تبلیغات و یا اساسا وجود آخوند، در طول 43 سال گذشته، باعث افزایش اعتقادات مردم شده و یا باعث دین گریزی مردم و جوانان..
    دوستان واقعا متاسفم که چرا کمی فکر می کنید که پدران و مادران ما که تربیت یافتگان رژیم گذشته هستند، خیلی مذهبی و منطقی تر بودند تا ماها که به صرف میلیاردها تومان بودجه و هزینه،، همگی از دین فراری هستیم،،
    می دانید چرا..؟؟!!
    علتش گفتار و رفتار متناقض آخوندای… که تصویر وارونه از دین نشان داده اند …
    سروران گرامی؛ کسی کاری به امام حسین و آرمان او ندارد، بلکه این آخوندای… میخواهند کسی معترض آنها نباشد..
    اصـلا تا بحال فکر کردید که در قرن 21 دیگر چه لزومی به وجود و حضور آخوند داریم،، در روزگاری که همه جوانان باسواد و آگاه هستند و کسی دیگر پای منبر … نمی نشیند..

    یا شـعر استاد بزرگوار افتادم که سروده است؛

    همه شب نماز کردن، همه روز، روزه بودن،،
    همه ساله حج رفتن، سـفر حجاز کردن،،
    ز مدینه تا به مکه سرو پا برهنه رفتن،،
    ……..
    ……..
    به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد،
    که به روی نا اُمیدی، درِ بسته، باز کردن..

    ایام به کام..

    6
    6
    1. شما در هر رشته می خواهی به اطلاعات درست دست پیدا کنی از متخصصان آن رشته مطالب را دریافت می داری برای درمان بیماری به پزشک مراجعه می کنی نه به ریاضیدان. برای ساخت بنا به مهندس مراجعه می کنی نه به پزشک و …
      حال برای دست یابی به اعتقادات صحیح، احکام شرعی و مباحث تربیتی دینی و معارف الهی به چه کسی مراجعه می کنی تا پاسخ درخور دریافت داری؟ پزشک یا مهندس یا فیزیکدان؟
      آیا نهادی جز روحانیت اهلیت تصدی این مقام را دارد؟
      در هر صنفی نااهل وجود دارد چون برخی پزشکان غیراخلاقی عمل می کنند و با طبابت، تجارت می کنند ما نباید برای درمان بیماری مان به هیچ پزشکی مراجعه کنیم یا نباید به هیچ مهندسی مراجعه کنیم یا اینکه باید پزشک و مهندس حاذق و متعهد را پیدا کنیم.
      حال اگر در روحانیت شما مواردی را دیدی که تعهد لازم را ندارد بدین معنا نیست که دور همه را خط بکشی اهلش را پیدا ‌کن. موضع خصمانه موجود علیه روحانیت مساوی با اضمحلال اعتقاد و اخلاق و معارف دینی در سطح جامعه است.

      2
      1
    2. وقتی داری از اخوند بد میگی یاد اقای بهجت و علامه حسن زاده عاملی بیفت بعد کمی بد و بی احترامی کن. همه اخوندا بد نیستن شاید منو شما تربیتمون مشکل داره

      2
      1
  33. متاسفانه کامنتها شده میدان تسویه حساب و بازی با کلمات، مغلطه و متهم کردن یکدیگر،
    بنظر حقیر زیادی شلوغش کردن، علی کریمی منظورش این بوده که نذری دوا هم داشته باشیم برای بیماران تنگدست نه اینکه نذری ندیم، و شاید در انتخاب کلمات دچار اشتباه شده است. وگرنه با شناختی که از آقای کریمی دارم خودش هئیتی هستش نه ضد دین هست نه چیزی، و بسیار خوش قلب و کمک کننده و خیر که نمیاد جار بزنه من فلان کار رو کردم. ولی در این مورد می‌توانست دقیق تر و سنجیده تر عمل کنه.
    و در مورد روحانی ای که این حرفها را زده، گیریم که علی کریمی حرف اشتباهی زده آیا کسی که مبلغ دین هست باید با چنین ادبیاتی حرف بزند؟
    محب امام حسین بسیار خویشتن دار حرف میزنه و اگر هم انتقادی کرد مهربانانه و سازنده باید باشد، نه اینگونه …

    9
    2
    1. علی کریمی داره با اعتقادات مردم بازی میکنه چطور توی کشورهایی که یک روز مال گاو بازهاهست یک روز مال پرتقال پرت کردن یک روز هم جنس بازالخت میان توی خیابون کسی چیزی نمیگه درحالی که این نذر ونیاز فقط برای اجتماع دین هست وتبلیغ تشیع ودین هست وکل دنیا دارن برای مذهبشون هزینه می کنن

      1
      1
    2. در روایتی منقول از امام علی ع در کتاب شریف غررالحکم وارد شده است: ” ﺍﻧﻤﺎ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺭﺟﻼﻥ ﻣﺘﺒﻊ ﺷﺮﻋﺔ ﻭ ﻣﺒﺘﺪﻉ ﺑﺪﻋﺔ” یعنی مردم از این دو حالت خارج نیستند یا تابع شریعت الهی اند و یا پدید آورنده بدعت اند.
      حال ببینید علی کریمی که عکس های دست به گردن سگ از او منتشر شده است و چندی پیش درباره نجاست و پاکی سگ به طور کنایی مطلبی گذاشته بود و حال هم افاضات فرمودند: “ملیاردها تومن خرج می کنیم نذری بدهیم و در پایان …..
      آرزوی شفای بیماری را داریم که به خاطر نداشتن پول می میرد التماس …..”
      در این سه نقطه هایش کمی تامل بفرمایید.
      به نظرتان علی کریمی به تابع شریعت نزدیکتر است یا به پدیدآورنده بدعت.

      2
      1
  34. محض اطلاع همه عزیزان فحش حرامزاده حد شرعی دارد و در دادگاه قابل پیگرد قانونی است …
    البته اگه بشه با سلیبریتی ها کاری کرد …
    انصاف …

    1
    1
  35. سلام عزیزان قران کلام خدا فراموش نشه که فرموده درهنگام سخن گفتن بهترین سخنان رو بگویید تا شیطان کینه در دلتان نیندازد این ملاک هست حالا چه روحانی باشه چه فوتبالیست یا هرشخصیت بزرگوار دیگر

  36. اقا اخونده خدا وکیلی تو اصلا چیزی از دین میدونی ؟ از زندگی امام حسین خبر داری میدونی چه جوری زندگی کرده میدونی در زمان معاویه چند سال برای اسلام شمشیر زده در ایران وطبرستان یا امام علی دست برادرشو برای چی سوزونده یا اینایی که جای مهر رو پیشونی دارن ایا وقت میکنن کار دیگه ای انجام بدن فلان دختر یا بهمان اخوند مگه این پولا را باد میاره تو هوا میقاپن گیرم که باد اورده لااقل خرج همین خراب شده بکنن میگن انوشیروان عادل داشته از راهی با بوذرجمهر میرفته صدای جغدی میاد یکی دیگه از مقابل میاد دوباره جغد اولص صدا میده وزیر خندهاش میگیره شاه عادل میگه چرا خندیدی وزیر میخواد طفره بره شاه مجبورش میکنه حقیقت را بگه وزیر هم میگه جعد اولی از دومی خواسگاری کرد دومی گفت اگه یک خرابه کامل داشته باشی میام اولی نگاه شما کرد وگفت اگر این ملک است واین روزگار خرابه پیدا شود به صد هزار (ومن خندم گرفت)اقا اخوند دین بلدان با سوادی مثل علی کریمی واین بیست سی درصد واقعا متدین را از دین فراری نده من حاضرم هر جا وهر مکان که شما فرمودین باشما مناظره کنم وبایک حساب سر انگشتی ببین با پول این نوذرات چند تا خانه برای غزه حزب الله وبرادران سوری وحالا هم روسی ساخت که در سخترین شرایط بدادمون رسیدن درود بر علی کریمی هزاران درود این جناب اخوند لطفا یه زحمت به خودشون بدن یه نگاهی به برج خلیفه ویک نگاه هم به فبر خلیفه بندازن
    وکلام اخر هم ااینکه لعنت بر کسانی که به رهبر محترم انقلاب دروغ میبندن ایشان خودشان پس از کش وقوس فراوان وبه زور رهبری را قبول کردن حالا به دروغ میگن میخوان جانشین تعیئن کنند دروغگو ننگت باد

    1
    2
  37. خداوند در قرآن دشنام دادن را حرام کرده است. عجیب است است این حاج آقا اینگونه دشنام می دهد انگار حتی یک بار قرآن نخوانده است و در عوض هم متخصص دین می باشد!!

    1
    1
  38. شما در هر رشته می خواهی به اطلاعات درست دست پیدا کنی از متخصصان آن رشته مطالب را دریافت می داری برای درمان بیماری به پزشک مراجعه می کنی نه به ریاضیدان. برای ساخت بنا به مهندس مراجعه می کنی نه به پزشک و …
    حال برای دست یابی به اعتقادات صحیح، احکام شرعی و مباحث تربیتی دینی و معارف الهی به چه کسی مراجعه می کنی تا پاسخ درخور دریافت داری؟ پزشک یا مهندس یا فیزیکدان؟
    آیا نهادی جز روحانیت اهلیت تصدی این مقام را دارد؟
    در هر صنفی نااهل وجود دارد چون برخی پزشکان غیراخلاقی عمل می کنند و با طبابت، تجارت می کنند ما نباید برای درمان بیماری مان به هیچ پزشکی مراجعه کنیم یا نباید به هیچ مهندسی مراجعه کنیم یا اینکه باید پزشک و مهندس حاذق و متعهد را پیدا کنیم.
    حال اگر در روحانیت شما مواردی را دیدی که تعهد لازم را ندارد بدین معنا نیست که دور همه را خط بکشی اهلش را پیدا ‌کن. موضع خصمانه موجود علیه روحانیت مساوی با اضمحلال اعتقاد و اخلاق و معارف دینی در سطح جامعه است

    1
    1
  39. در روایتی منقول از امام علی ع در کتاب شریف غررالحکم وارد شده است: ” ﺍﻧﻤﺎ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺭﺟﻼﻥ ﻣﺘﺒﻊ ﺷﺮﻋﺔ ﻭ ﻣﺒﺘﺪﻉ ﺑﺪﻋﺔ” یعنی مردم از این دو حالت خارج نیستند یا تابع شریعت الهی اند و یا پدید آورنده بدعت اند.
    حال ببینید علی کریمی که عکس های دست به گردن سگ از او منتشر شده است و چندی پیش درباره نجاست و پاکی سگ به طور کنایی مطلبی گذاشته بود و حال هم افاضات فرمودند: “ملیاردها تومن خرج می کنیم نذری بدهیم و در پایان …..
    آرزوی شفای بیماری را داریم که به خاطر نداشتن پول می میرد التماس …..”
    در این سه نقطه هایش کمی تامل بفرمایید.
    به نظرتان علی کریمی به تابع شریعت نزدیکتر است یا به پدیدآورنده بدعت.

  40. برخی می‌گویند:
    آقای کریمی نظرش را گفته است، درست یا غلط،
    ادعای دینداری هم ندارند.

    در پاسخ می‌گوییم:
    انسان در اموری که تخصص ندارد نباید نظر بدهد.

    مثل این است که بنده در مسائل فوتبال نظر بدهم و بگویم:
    آقای کریمی مثلا فوتبال بد نیست بازی بکند،
    در فوتبال که تخصص ایشان است، دخالت کنم و نظر بدهم.

    مسائل دینی، مسائل تخصصی است.

    آدم اگر می‌خواهد پُستی بگذارد که مخاطب چند صد هزار نفری و یا مثلاً میلیونی دارد، باید این پست را به چند نفر متخصص دین نشان بدهد و با آن‌ها مشورت کند، از آن‌ها بپرسد.

    چون ایشان دفعه اولشان هم نیست که از این کارها می‌کنند.

    ❓ دیوار دین واقعا این قدر کوتاه است که هر کس به خود اجازه می‌دهد در مسائل دینی اظهار نظر کند؟

    چند وقت پیش هم ایشان پستی گذاشته بود،
    عکسی از سنگ قبر کوروش را با عکسی از ضریح ائمه مقایسه کرده بود،
    گفته بود: این نه طلا دارد و …
    ولی قبور ائمه طلا دارد.

    عُقلای عالم بر این معنا متفق هستند که انسان در اموری که تخصص ندارد، نباید ورود بکند.

    آقای کریمی در امری ورود کرده که تخصص ندارد.

    اشتباه کرده، باید عذرخواهی کند.
    که البته عذرخواهی هم کرد.

    چرا عاقل کند کاری
    که باز آرد پشیمانی

    و ایشان در صفحه هواداران خودش نظرسنجی گذاشته بود تا فقط کسانی که فالور او هستند، نظر دهند، غافل از این که در همان صفحه شخصی خودش شاهد چندین پیام علیه ایشان بودیم که هوادارانش او را سب و لعن کردند.

    وقتی ایشان دید که حتی هواداران خودش در پی «شبهه افکنی» در مقابلش موضع گرفتند،
    عذرخواهی کرد.

    آقای معاونیان (واعظ و روحانی) هم که با خشونت و تندی امر به معروف و نهی از منکر کرده، ایشان هم اشتباه کرده و باید عذرخواهی کند.

    اما این که برخی می‌گویند:
    آقای معاونیان چقدر از جیب خودش خرج کرده؟
    اولا که ما نمی‌دانیم،
    شاید در حد توان خودش‌ از جیب خودش خرج کرده است.

    ثانیا:
    کار خیر کردن همیشه «دست در جیب کردن» نیست.❌

    در روایت دارد:
    «الدالُّ علی الخیر کفاعله»
    کسی که دیگران را به کار خیر راهنمایی و هدایت کند، مانند این است که خودش آن کار خیر را انجام داده است.

    و ایشان توفیق داشته، خانه برای فقرا ساخته و کارهای خیر کرده است،
    مریدهای ایشان که در مشهد و تهران هستند، با راهنمایی و هدایت ایشان در امور خیریه خرج می‌کنند.

    2
    0
  41. اقا این مشکل را همان اول انقلاب بزرگی حل کرد یک روز بر حسب اتفاق چشمش به تلویزیون می افته میگه اینا دارن چکار میکنن بزرگ زاده میگه میخوان توب از هم بگیرن جناب بزرگ محترم میگه پاشو پاشو به خرج من برای هر کدام یه توب بخر تا اینقدر برای یه توپ ندوند بزرگ زاده اگر این نصیحت را انجام میداد حالا علی کریمی یک توپ برای خودَ داشت واینقدر دور برنمیداشت زبآنم لال به کسی که به گردن خیلیها حق داره اینطور راحت فحش نمیداد
    دستور زبان فارسی را هم خراب نمیکرد علی آقا اون دوزار نبود دوقران بود

    1
    1
  42. جناب روحانی محترم شما ب اصطلاح در منبر ومبلغ صفات امام حسینیدکدام صفات امام حسین مثل شماست بی ادبی شما از حدگذشته حتی لطمه ب روحانیون خوش صفت ما زده ولطمه ب نظام ودین. چون خیلیا شما رو مرجع خودشون میدونن شما در در دیدگاه خداوند و امام حسین طلب بخشش کن چون هیچ وقت بخشیده نمیشید .اقای کریمی حرف بدی نزدن ایشون هم ب نوعی کمک ب مردم رو خواستن.شما میتونستین لحن تربیت درستتون با ایشون صحبت کنین.ایشون زحمت کشیدن پرچم این کشور رو بالابردن هزاران جوان ب جای اینکه معتاد بشن ب عشق ایشون ب ورزش روی اوردن و ب مردم هم کمک میکنن.ولی شما چیکار کردین با ادبتون صفات خوب وبی حد وحصر امام حسینو نشون جونا دادین.مرحبا بخدا ک هیچ وقت بخشیده نمیشی

    3
    2
  43. وقت مردم رو با این حرف های بیهوده تلف نکنید اون کسی که این خبر رو گذاشته بیشتر به فتنه دامن زده کریمی هر چه بود تمام شد کسی که با پول مردم رشد کرد و کاخ ساخته و کشور رو به آتش کشیده دیگر حق اظهار نظر ندارد والسلام جمع کنید این حرف ها رو هنوز هزینه سنگین قبض برق کاخش یادمون نرفته .

    2
    2
دکمه بازگشت به بالا