خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد ؛ کریمی: بی شرف تو دوزاری هستی!!

دعوای علی کریمی با یک روحانی به نام حامدرضا معاونیان ادامه دار شده است و حالا علی کریمی بعد از یک واکنش غیرمستقیم و یک توییت یک پست تندتر منتشر کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دار شده است و پس از توهین روحانی حامدرضا معاونیان حالا علی کریمی نیز در چند نوبت پاسخ وی را با همان ادبیات به نوعی توهین آمیز داده است.

در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را با این مضمون منتشر کرد:

«میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

اما پس از این استوری فیلمی از یک روحانی دست به دست شد که به علت این اظهارنظر واکنش تندی را نسبت به علی کریمی نشان می‌دهد و به شکل عجیبی چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را «بی‌شرف» می‌خواند! حالا علی کریمی با یک پست در اینستاگرام به نظر می‌رسد به شکل غیرمستقیم به صحبت های روحانی مذکور واکنش نشان داده است.

کریمی پستی با این متن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

«دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز!»

کریمی واکنش دیگری را به معاونیان نیز در توییتر با این نوشته داشت:

«بدون شک خیلی‌ها بهتر از من امام حسین را می‌شناسند اما من اینطور می‌شناسم که امام حسین مقابل ظلم، مقابل آدم بد ذات و بد دهن هرگز سر خم نکرد. و در آخر، باور دارم خدا اونایی که حق الناس به گردنشونه رو هیچ وقت رو سفید نمی‌کنه.»

حالا اما واکنش علی کریمی به این شخص روحانی ادامه دار شده است و او پستی با ادبیاتی بسیار تند منتشر کرده است و خطاب به معاونیان گفته است:

«بی شرف تو دوزاری هستی که به اسم اسلام هر زر میزنی، در پایان هم جربزه اینو نداری کامنت و تگ هاتو باز بزاری تا مردم نظر بدن!!؟؟

ولی من کامنتم رو باز میزارم تا مردم نظرشونو در مورد منو تو بدن!!

بسم الله»

دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد ؛ کریمی: بی شرف تو دوزاری هستی!!
دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد ؛ کریمی: بی شرف تو دوزاری هستی!!

گفته می‌شود پس از دعوای علی کریمی با یک روحانی بیلبوردهای کریمی نیز از تهران جمع شده است!

بیشتر بخوانید: حمایت رسول خادم از علی کریمی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اولا چرا وقتی آب و هوای ایران بهت نمیسازه تند و تند قهر میکنی میری دُبی و کانادا و … اون موقع یاد بدبخت بیچاره ها و بیماران نیستی که پول سفر سیاحتی خودت رو بدی به اونها؟؟؟!!! اون موقع این جور حرف ها جوابگو نیست یا به مزاجت نمیسازه؟؟؟!!!
      دوما آن موقع که با حمایت های انتخاباتی از یک فرد خاص مردم زیادی به خاک سیاه نشستند که هنوز هم اثراتش پابرجاست آن موقع احساس ناراحتی و پریشانی نکردی؟؟؟!!!
      سوما چرا وقتی آدم های چند رو در تلویزیون دم از ایران و ایرانی میزنند و دم از حمایت از تولید ایرانی میزدند ولی در عمل سفرها و گردش هاشون و خریدهاشون در خارج از کشور است و بچه هاشون رو جای دیگری به دنیا می آوردند آن مواقع دغدغه مند نمیشدی؟؟؟!!! اون موقع تا کسی حرف میزند میگین زندگی خصوصی هر کسی به خودش ربط دارد!!! فقط وقتی موضوع مذهبی و دینی می شود یهو احساس وظیفه می کنید و جنبه عمومی پیدا می کند؟؟؟!!!
      اگر قرار بود ملاک حق و باطل از تعداد نفرات مشخص شود که پس روز عاشورا امام حسین علیه السلام هیچ نبردی صورت نمی گرفت! روز عاشورا هم سپاهیان یزید کلی تمسخر و استهزاء می کردند و یزیدیان هم که حدود 30000 نفر بودند هم هلهله می کردند! پس حتما از نظر تو آن ها هم بر حق بودند؟؟؟!!! اتفاقا مشکل اصلی سپاه یزید لقمه های حرام بود! پس شما اول لقمه ای که میخوری رو بررسی کن بعد در مورد حرام زادگی دیگران اظهار نظر کن!!!
      حال امثال شماها تو این دنیا فعلا دلتون با چندتا کامنت و جیغ و کف و هورا در فضای مجازی خوش باشد ولی وقتی پای حساب کشی آخرت برسد ببینم اونجا خبری از این جماعت هست تا باز هم تشویقت کنند و برات هورا بکشند؟؟؟!!!

      26
      9
    2. حالا خوبه اسم پایگاهتون هم انصاف
      علی کریمی جادوگر زمین فوتبال
      هیچ پخی نیست
      در واقع چون هیچ ارزش و اعتبار و هنری نداره و تاریخ مصرف همون اندک هنری هم که داشت تموم شده مجبور این طوری حاشیه بسازه تا بازم بتونه با حاشیه سازی پول روی پول بذاره

      16
      7
    3. اول که به جای … راجبه دیگران برونید بیمارستان درست کنی .دوم این که علی کریمی خیلی هم که دین داره وازاده مرد سوم که به شما چه به دبی وکانادا میرود مگه شما فضولی چهارم که به جای توهین کردن یه کمی ادم باشی

      3
      7
  1. این موجودات متاسفانه تمام تریبون ها را یک طرفه در اختیار خود گرفته اند و لذا توهم میزنند که هر شکری را می‌توانند بخورند؛ البته بخورند، نوش جانشان.

    75
    17
    1. سلام- علی کریمی ستاره و قهرمان ملی مملکت ما میباشد. این آقا که نمیدانم اسمش چیست، جه چیز مملکت ما میباشد ؟ علی کریمی چندین مرتبه باعث برافرشتن پرچم کشور شده و هر دفعه که پا به توپ شده، ملتی از جا برخاسته و با فریاد شادی موفقیت او را آرزو کرده – این آقا که نمیدانم اسمش چیست، چه چیزی را در این مملکت برافراشته ؟ یا هر دفعه که پا به منبر شده، کدام ملت با فریاد شادی خواهان موفقیت او شده است ؟ علی آقای عزیز ! این جنس از ابناء ( آدمها ) با نام بردن از شما خیال دارند که اسمی در کنند. حیف از توست که عزیز مردمی و دردانه یک ملت . همیشه خوب باشی- همه دوستت داریم.

      10
      10
      1. کار علی کریمی اشتباهی احمقانه بود.
        در شب تاسوعا گذاشتن پستی با این محتوا احمقانه بود. واکنش معاونیان هم تند بود.

        35
        54
    1. علی کریمی اوزووی یورما ، یعنی خودتو خسته نکن . این ملت لایق هیچگونه توجه و ترحم و هدایتی نیستند . یعنی حرف حق رو برنمیتابند . برو حال خودتو بکن . به خاطر ایرانی جماعت خودتو درگیر نکن .

      7
      7
  2. .
    علی کریمی نابغه‌ی فوتبال نوشت: دردها فراموش می‌شوند اما حرامزاده‌ها هرگز.

    آقای کریمی،
    حرامزاده‌ها بیگناه‌ترین انسانها هستند اگر مادرشان خطاکار بوده تقصیر آنها نیست شما حق ندارید تحقیرشان کنید بهتر است ابتدا سخن گفتن بیاموزید بعد وارد معقولات شوید.
    عیب مادر بود ار فرزندی، خلق و خویش نه به وفق پدر است.
    گوش استر که دراز است گواست، کش نه اسب است پدر بلکه خر است.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    26
    19
    1. الان شما سخن گفتن می‌دانید؟
      سخن گفتن این است که مادر یک حرام‌زاده‌، خطاکار است؟
      نه حرام‌زاده‌ مفهوم و تعریف درستی نیست نه مادر خطاکار!
      شما کی هستی که تعیین می‌کنی معاشقه یک زن با یک مرد، در صورتیکه سهم آخوند را ندهد حرام است و فرزندشان هم حرام‌زاده‌؟
      من علی کریمی را فوتبالیست برتری می‌دانم و از این روی و پرسپولیسی بودنش دوستش دارم، همچنین اینکه در اندازه‌ی توانش کنار مردم خود ایستاده ستودنی‌ست. اما نسبت به ایشان یا هیچ کس چ چیزی تعصب ندارم.
      آقای کریمی نباید پاسخ می‌داد زیرا برای این کار مجبور بو و شد که خود را به اندازه وی پست و حقیر کند تا پاسخش را بدهد!
      اما به نگر من، اگر قاضی باشیم که نیستیم! کفه‌ی حق از سچی علی کریمی سنگینتر است.
      هر دو اشتباه کرده‌اند اما در این میان کریمی در جایگاه دفاع از حیثیت و شرف و عزت خود، خانواده و مردمش برآمده است.
      نوع ادبیات شما نشان می‌دهد دوست دارید که بدانید اما هنوز در آغاز راه هستید اما من از این بخش گذشته‌ام و در تلاشم این بدانم که هیچ ندانستنم از کجاست و چرایی آن چه پاسخ دارد.

      15
      10
    2. جناب کیوانفر در واقع بهتر بود که بفرمایید دشمنی آمریکا با ایران!

      لطفاً به تاریخ دهه ی سی شمسی رجوع بفرمایید!
      سابقه ی این دشمنی بیش از قدمت حکومت جمهوری اسلامی است

      6
      1
    1. حالا دو سه نفر مثل شما که بویی از اسلام و دیانت به مشامتان نرسیده که کل مردم محسوب نمیشود. باغیرت کسی است که از اسلام و شعائر دینی و حسینی دفاع کند نه کسی که با پر رویی تمام به نذورات مسلمین اعتراض کند. در لقمه نانی که بر سر سفره های خود میآورید شک کنید.

      5
      6
  3. حرفی که این بابا زده چرند نیست و توهین هم نیست بلکه خواسته خودش را مطرح کند و دروغی به هم ببافد زیرا خودش هم اعتقادی به حرفی که زده ندارد!
    خب اگر اعتقاد داشت که ثروتی برایش باقی نمی ماند و می بایستی همه ثروتش را به بیماران بدهد که یقینا چنین کاری را نه در گذشته انجام داده و نه در آینده انجام خواهد داد این اولا
    و دوم هم اینکه ایشان لیست بیمارانی را که تا کنون از مرگ نجات داده اند منتشر کنند .
    و در پایان ایشان بگوید تا حالا برای این بیماران در حال مرگ به جای نذری دادن چه گروه هایی را راه انداخته و نتیجه چه بوده بسم الله
    ما می گوئیم شما راست میگوئید جناب آقای کریم شما کریم هستید و عاقل و امثال ما خثیث و کم عقل!

    18
    43
  4. تو دین اسلام می گویند حتی به بتهای بت پرست ها هم توهین نکنید !چون برمیگردند و به مقدسات شما توهین میکنند و البته بهترین زبان برای هدایت زبان لین است ! حالا به فرض هم یه شبهه ای آقای کریمی با اون شهرتش بیان کرده بهتر نبود آقایی که جای پیغمبر نشسته و رو منبره لفظ بی شرف و…بکار ببره !
    خوب بنده خدا طرفت که بچه نیست اونهم به تلافی از ابزارش استفاده میکنه و شاید اولش شبهه ای با پاسخی نرم توجیه میشد ولی با این طرز صحبت حرفت اگه حق هم باشه باعث لجبازی و عماد و رویگردانی طرف و کثیری از هوادارانش از کسوت و منبر میشوید !
    میشد بدون توهین بقیه حرفت رو بزنی ! تبلیغ یعنی صبر و زبان نرم و ادبیات جذاب نه از کوره در رفتن و دافعه و خود را متهم کردن هرچند هم حق باهات باشه !

    26
    3
    1. سلام خواهشن با دامن زدن به اين گونه مسايل زمينه را براي بدخواهان وفتنه گران هموار نكنيد اقاي كريمي شخصيتي دوست داشتني ومورد احترام مردم وطرف مقابل ازمكتب شناخته شدگان وبزرگان اعتقادات اقشارجامعه ميباشندبهتران است كه به جاي دامن زدن به ان نظرات رابه سوي دوستي وهمدلي ومباشات بكشانيم

  5. تو دین اسلام می گویند حتی به بتهای بت پرست ها هم توهین نکنید !چون برمیگردند و به مقدسات شما توهین میکنند و البته بهترین زبان برای هدایت زبان لین است ! حالا به فرض هم یه شبهه ای آقای کریمی با اون شهرتش بیان کرده بهتر نبود آقایی که جای پیغمبر نشسته و رو منبره لفظ بی شرف و…بکار ببره !
    خوب بنده خدا طرفت که بچه نیست اونهم به تلافی از ابزارش استفاده میکنه و شاید اولش شبهه ای با پاسخی نرم توجیه میشد ولی با این طرز صحبت حرفت اگه حق هم باشه باعث لجبازی و عماد و رویگردانی طرف و کثیری از هوادارانش از کسوت و منبر میشوید !
    میشد بدون توهین بقیه حرفت رو بزنی ! تبلیغ یعنی صبر و زبان نرم و ادبیات جذاب نه از کوره در رفتن و دافعه و خود را متهم کردن هرچند هم حق باهات باشه !

    13
    4
  6. کار آخوند اشتباه بود. اگر کریمی هم اشتباه کرده باشد. .
    این آخوند مفت خور نبایید مدافع نذری دادن باشه
    کریمی قهرمان ملی ایران هست
    اینو یکی به آخوند بفهماند

    33
    13
  7. اولا جناب روحانی محترم ( معاونیان)خودشان از مخالفین نظام جمهوری اسلامی هستند و در گروه اپوزسیون قرار میگیرند این مطلب رو برای کسانی میگم که فکر میکنند تمام روحانیون چون لباسشون شبیه هم هست پس مانند ربات افکارشون هم یکی هست بطور کلی افرادی که از لفظ آخوندها برای تمام مسائل استفاده میکنند افراد کم سواد و بی اطلاعی هستند دوما آقای کریمی به شما چه ارتباطی داره کسی طرف میخواد نذری بده یا نده شما مدیر کل نذوراتی یا فقیه و فیلسوف ؟ هر چیزی کارکرد خودش رو داره افرادی زیادی هستند که از مال دنیا بی نیازند و بسیار ثروتمند اما تو صف نذری امام حسین می ایستند مفهومش اینه که این غذای نذری کارکردش چیز دیگریست مگه ما باید تو همه چی نظر بدیم ؟ ای بابا

    12
    26
    1. هر کسی باید بتونه نظرشو در حدی که توهینوبه عقایدی نباشه ابراز کنه. کریمی توهینی نکرده. یکی میخواد نذری بده یکی پول بده مریض درمان کنه.
      از کسی که تریبون داره و مثلا مبلغ دینی هست توهین به این شکل بیشتر ادمو بفکر دعوای قدرت میندازه تا اختلاف نظر و شعائر دینی. آقای اخوند نگران کاسبیشه

  8. اولا جناب روحانی محترم ( معاونیان)خودشان از مخالفین نظام جمهوری اسلامی هستند و در گروه اپوزسیون قرار میگیرند این مطلب رو برای کسانی میگم که فکر میکنند تمام روحانیون چون لباسشون شبیه هم هست پس مانند ربات افکارشون هم یکی هست بطور کلی افرادی که از لفظ آخوندها برای تمام مسائل استفاده میکنند افراد کم سواد و بی اطلاعی هستند دوما آقای کریمی به شما چه ارتباطی داره کسی طرف میخواد نذری بده یا نده شما مدیر کل نذوراتی یا فقیه و فیلسوف ؟ هر چیزی کارکرد خودش رو داره افرادی زیادی هستند که از مال دنیا بی نیازند و بسیار ثروتمند اما تو صف نذری امام حسین می ایستند مفهومش اینه که این غذای نذری کارکردش چیز دیگریست مگه ما باید تو همه چی نظر بدیم ؟ ای بابا

    5
    11
    1. آقای بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاســواد
      برای اینکه سوادت رو اثبات کنی، خواشمندم خودت پاسخی به فرمایشاتت بده ببینیم چقدر سواد ذاری!
      زمانی که جمع بسیاری از بدمردمان پوششی یکسان به تن کنند سا داشته باشند، انسان دانا هرگز آنگونه نپوشد، چرت که پیش خواهد آمد که مردم او را هم از ایشان بدانند.
      پس اگر پوشد یک جای کار می‌لنگد. اینکه کجا، من نمی‌دانم!

      2
      5
      1. حالا از مطلب من شما چرا بی سواد رو به خودت گرفتی این چیزی هم که کپی پیس کردی ربطی به موضوع نداره من گفتم روحانیون لباسشون یکی اما افکارشون از شرق تا غربه یکی صادق شیرازی یکی آیت الله اراکی کجای این مطلب رو نمیفهمی من کمکت کنم

      2. بانظرعلی کریمی کاملآ مخالف هستم.چون ایشان هیچ اعتقادی به کمک رسانی به ضعفاوفقرارایاندارد ویاخیلی ناچیز در این راه کارکرده آند. مثلاً اگر واقعا آدم خیری هستند.چرا۵میلیون تومان پول برق بیت المال را نمی‌دهند.
        ویاچرابجای یک ویلای معمولی رفته برای خودش ویلاای ۲۰۰،میلیاردتومنی خریده.
        خب چی میشد یه ویلای ۵میلیاردی می‌خرید و۱۹۵میلیون تومان به چندتا فقیرونیازمند کمک میکرد؟

        1
        1
  9. آقای علی کریمی از روی درد وغیرت ودلسوزی یه حرفی زد که درست است اما برادرمن نذری برای آنان حسین اگر خالصانه باشد مغایرتی با کمک های دیگه نداره.به شرط اینکه نسبت به فقر هم بی تفاوت نباشیم .یعنی یه بعدی فکرنکنیم .اما وظیفه لباس پیامبری این آقای روحانی حکم میکرد با زبان لین ونرم وپیامبر گونه پاسخ می‌داد.والله پیامبر ما روی سرش شکمبه گوسفند می‌ریختند فرداش می‌رفت عیادت اون که مریض شده بود.نه این معمم های تقلبی بی اخلاق

  10. آقای کریمی می دونم دوست داری موج سواری کنی ولی آیا اطمینان داری اگر پولی از طریق نذری خرج فقرا نشود از طریق دیگه ای به اونها می رسه؟ اگر از این جمله دنبال این هستی که به هدف یا مقصود دیگه ای برسی که هیچ ولی اگر قصد و نیتت سالم و درسته اقلا در مواردی که سواد و صلاحیتش رو نداری جمله های نخ نمایی که با هدف حمله به دین و خصوصا به دستگاه امام حسین بیان شده اند رو غرغره نکن…شما سعی کن در حیطه فوتبالیست حرف بزنی

  11. تو محل ما اگه خانمی ازین فحشهای الدنگ و حرامزاده و ووکه این معاونیان به آقای علی کریمی گل داد استفاده‌ کنه بهش میگیم زن سلیطه، حالا به نظر شما به ای آخوند چی بگیم خوبه؟

    3
    1
  12. آقای کریمی حرف بدی نزده است اما جواب آخوند خیلی زشت دور از ادب و …این مثلا آخوند توجه ندارد که اسلام دین عقلانیت است نه فحاشی. به جای بی شرف خواندن مسلمانی بهتر بود با ادله و منطق جوابش را میداد . مشکل اینجاست حرف … یک آخوند که ارزش شنیدن هم ندارد بحساب اسلام گذاشته میشود.در حالیکه اسلام رعایت ادب و احترام را واجب میداند. کاش این جناب آخوند به فرمایشات خود این را هم اضافه میکرد که این سخنان نظر شخصی خودش است و ربطی به اسلام ندارد. تعجبم از دادگاه روحانیت که با چنین شخصی که در ملاعام توهین میکند برخوردی نکرده است. حداقل اینه که دیگر چنین شخص بد دهنی حق رفتن روی منبر نداشته باشد

  13. دوستان حواستون باشه دارید با امام حسین سید الشهدا مقابله میکنید خود نذری این ۱۰ رو تمام شهر مارو سیر میکنه تمام فقرا اطفاقا همین ۱۰ روز سیرن حالا همین باعث سوزش کریمی شده که بنظرم شیطان داخلش نفوذ کرده مارو گول بزنه وگرنه حقیقتو باید دید نذری به خود ما مردم میرسه اگه حیلی فکر فقراست از سفراشون بزنن کمک کنن یا هزار تا راه دیگه واقعا این نذری به مردم کم کمش متوسط جامعه میرسه باز خودتون فکر کنید ولی مراقب باشید شیطان از هر راهی وارد میشه نظرتو راحب امام حسین عوض کنه

    1
    1
  14. اولا چرا فقط تو محرم یاد فقرا می افتید؟
    چرا موقع سفرای آنتالیا و کیش و تایلند نمیگید: به جای این سفرا به فقرا کمک کنید؟
    چرا موقع عمل زیبایی و خرجهای میلیونی که بعضیا برای سگاشون میکنن یاد فقرا نمی‌کنید؟

    ثانیا این نذریا هم اکثرا به دست فقرا می‌رسه. خیلی ها تو محله های فقیر نشین امیدشون به ایام محرمه که غذای گرمی به خونه ببرن و گوشتی بخورن.

    مشکل اصلی اینجاست که تو ایران سلبریتی‌ها (بیشتر بازیگران و بعضی بازیکنان فوتبال) حق اظهار نظر تو هر زمینه‌ای رو به خودشون می‌دن.
    بابا شما تو تخصص خودتون عالی هستید و ملت دست شما رو هم میبوسن. ولی این دلیل نمیشه که تو هر چیزی اظهار نظر کنین.
    برید از جاهای دیگه دنیا یاد بگیرید که سلبریتی‌هاشون خودشونو نخود هر آشی نمی‌کنن و مردمشون هم چنین چیزی رو از اونها نمی‌پذیرن.

    التماس تفکر…

  15. سلام
    آقای کریمی بسیار کار اشتباهی کرد با این حرفش اهانت به مقدستات کرد اهل بیت علیهم السلام خط قرمز ما هستند. و این که آقای کریمی چرا تو مسائل دیگه نظر نمیدید؟ این همه مورد هست تو مملکت که در موردش نظر بدید،چرا تا محرم میشه هی ایراد به مراسمات و عزاداریها میگیرید؟ اینجا هم دست از سر امام مظلوم بر نمیدارید؟ بزارید هرکی در رشته خودش نظر بده.
    ولی از طرفی هم حاج آقای معاونیان به عنوان یک آدم روحانی که درس دینی خوانده نباید با این ادبیات صحبت میکرد باید صبوری به خرج میداد و با زبان قشنگ تر صحبت میکرد.

    1
    1
  16. متاسفم که سرهیچ وپوچ به هم می پرند
    اولا ازعلی کریمی که نبایدانتطارداشت فلسفه بگویداوفوتبالیست توانمندی بوده اما دیپلم ندارد
    والا می فهمید که اصلا موصوع نذری ؛خیرات کردن وکمک به فقرا است .اگراین نذری ها نبود فکرمیکنید چندملیون نفر هستندکه یک غذای درست حسابی نمی خورند؟
    امان از کج فهمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا