خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت رسول خادم از علی کریمی ؛ خادم: کریمی قهرمان ملی است

نزاع علی کریمی با یک روحانی به نام معاونیان جواشی بسیاری را ایجاد کرده است و حالا حمایت رسول خادم از علی کریمی آخرین این اتفاقات است.

به گزارش انصاف ورزشی، چند روز پیش بود که علی کریمی استوری منتقدانه‌ای را نسبت به هزینه های گزاف نذورات محرم منتشر کرد و همین باعث شد که حامدرضا معاونین به عنوان یک فرد روحانی به شدت به او بتازد و او را چندمرتبه «بی شرف» بخواند.

همین موضوع سبب شد تا کریمی نیز ابتدا به صورت غیر مستقیم در اینستاگرام و بعد با یک توییت به او واکنش نشان دهد؛ کریمی اما بعدتر پا را فراتر گذاشت و با لحن بسیار تندی و با ادبیاتی مشابه معاونیان به صورت مستقیم جواب او را داد.

همین موضوعات باعث شد که حتی شهرداری تهران بیلبوردهای تبلیغاتی علی کریمی را جمع‌آوری کند.

حالا اما حمایت رسول خادم از علی کریمی آخرین اتفاق رخ داده در این ماجرا است؛ خادم به عنوان قهرمان؛ سرمربی و رییس فدراسیون سابق کشتی که به رفتار پهلوانی و کار خیر نیز شهره است ضمن قهرمان ملی خواندن کریمی، پرده از کارهای خیر جادوگر فوتبال ایران برداشت و این متن را منتشر کرد:

حمایت رسول خادم از علی کریمی ؛ خادم: کریمی قهرمان ملی است
حمایت رسول خادم از علی کریمی ؛ خادم: کریمی قهرمان ملی است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در این ایام هر کس به اندازه وسعش و نوع کمکی که می تونست به هموطنش خدمت کرد. از تمام اقشار هم بودند. ما روحانیونی داشتیم که جز اولین گروه داوطلب بودند و در بیمارستان به بیماران و کادر درمان کمک کردن و حتی در این راه شهید خدمت شدند. ولی این دلیل نمیشه چون ما این کار رو کردیم بگیم دیگه ما آخر انسانیت هستیم ، شما پول برای امام حسین خرج نکن چون پول هدر میره و…
    امام حسین عشق خالصه، جون هم براش میدیم. کسی حق نداره به اعتقادات مردم توهین کنه مخصوصا در مورد امام حسین. هر کسی اختیار مالش رو داره و هر جور دلش بخواد خرجش می کنه. علی کریمی میره دبی زندگی می کنه به ما چه؟ ما هم برای امام حسین خرج می کنیم به اوچه؟

    11
    39
      1. اولا چرا وقتی آب و هوای ایران بهت نمیسازه تند و تند قهر میکنی میری دُبی و کانادا و … اون موقع یاد بدبخت بیچاره ها و بیماران نیستی که پول سفر سیاحتی خودت رو بدی به اونها؟؟؟!!! اون موقع این جور حرف ها جوابگو نیست یا به مزاجت نمیسازه؟؟؟!!!
        دوما آن موقع که با حمایت های انتخاباتی از یک فرد خاص مردم زیادی به خاک سیاه نشستند که هنوز هم اثراتش پابرجاست آن موقع احساس ناراحتی و پریشانی نکردی؟؟؟!!!
        سوما چرا وقتی آدم های چند رو در تلویزیون دم از ایران و ایرانی میزنند و دم از حمایت از تولید ایرانی میزدند ولی در عمل سفرها و گردش هاشون و خریدهاشون در خارج از کشور است و بچه هاشون رو جای دیگری به دنیا می آوردند آن مواقع دغدغه مند نمیشدی؟؟؟!!! اون موقع تا کسی حرف میزند میگین زندگی خصوصی هر کسی به خودش ربط دارد!!! فقط وقتی موضوع مذهبی و دینی می شود یهو احساس وظیفه می کنید و جنبه عمومی پیدا می کند؟؟؟!!!
        اگر قرار بود ملاک حق و باطل از تعداد نفرات مشخص شود که پس روز عاشورا امام حسین علیه السلام هیچ نبردی صورت نمی گرفت! روز عاشورا هم سپاهیان یزید کلی تمسخر و استهزاء می کردند و یزیدیان هم که حدود 30000 نفر بودند هم هلهله می کردند! پس حتما از نظر تو آن ها هم بر حق بودند؟؟؟!!! اتفاقا مشکل اصلی سپاه یزید لقمه های حرام بود! پس شما اول لقمه ای که میخوری رو بررسی کن بعد در مورد حرام زادگی دیگران اظهار نظر کن!!!
        حال امثال شماها تو این دنیا فعلا دلتون با چندتا کامنت و جیغ و کف و هورا در فضای مجازی خوش باشد ولی وقتی پای حساب کشی آخرت برسد ببینم اونجا خبری از این جماعت هست تا باز هم تشویقت کنند و برات هورا بکشند؟؟؟!!!

        2
        8
    1. با سلام به همه و همه کسانی که ایرانی و ایران دوست هستند نیاز هست چند تا مطلب رو اول به خودم بعد به هم وطنان عزیزم یادآوری کنم آنچه موجب تفرقه و دو دستگی شود یک عیب بزرگ است از هر طرفی باشد.
      حرف علی آقای کریمی قطعا درست نبوده اما جواب این حرف هم توهین نباید باشد بلکه توجیه کردن برادر عزیز ما علی آقا است قطعا علی آقا از نگاه خودش به موضوع نگاه کره که حتما نگاه جامعی نبوده و می بایست با دلسوزی یک فرد عاقل و مومن و با تقوا نه در فضای رسانه بلکه در یک رابطه دوطرفه و خصوصی اهمیت و نقش نذری و … را باز می کرد و توضیح میداد. قطعا اگر مستند و با ادله توضیح می داد علی آقا نیز قانع می شدندو بیانه ای در رد نظر قبلی خود در رسانه منتشر می کردند و قطعا اثر مثبت آن در فضای اجتماعی و به مراتب بهتر از انچه الان است رقم می خورد .
      خوب دیگه بهتره بدترش نکنیم و آب تو آسیاب دشمن نریزیم و در زمین دشمن بازی نکنیم . همه ما نیاز به وحدت و هم افزایی برای ایرانی قوی و یکپارچه داریم یا علی

      7
      19
  2. در این ایام هر کس به اندازه وسعش و نوع کمکی که می تونست به هموطنش خدمت کرد. از تمام اقشار هم بودند. ما روحانیونی داشتیم که جز اولین گروه داوطلب بودند و در بیمارستان به بیماران و کادر درمان کمک کردن و حتی در این راه شهید خدمت شدند. ولی این دلیل نمیشه چون ما این کار رو کردیم بگیم دیگه ما آخر انسانیت هستیم ، شما پول برای امام حسین خرج نکن چون پول هدر میره و…
    امام حسین عشق خالصه، جون هم براش میدیم. کسی حق نداره به اعتقادات مردم توهین کنه مخصوصا در مورد امام حسین. هر کسی اختیار مالش رو داره و هر جور دلش بخواد خرجش می کنه. علی کریمی میره دبی زندگی می کنه به ما چه؟ ما هم برای امام حسین خرج می کنیم به اوچه؟

    11
    22
  3. اینها از اثرات ورود و حضور بدون اموزش در فضای مجازیست. این جماعت بیسوادان فضای مجازی هستند. کسانی که مثل خیلیهای دیگر ارزوی سلبریتی شدن و دیده شدن دارند و هر کدام برای رسیدن به این ارزو راه های مختلفی انتخاب میکنند. این حاج اقا هم مثل رفقایش رائفی و حسن عباسی، هالک ایرانی و تتلیتی و ……. برای دیده شدن بدترین راه ها را انتخاب میکنند. حمله و پنجه کشیدن به صورت کسانی که مورد توجه و محبت مردم هستند یکی از این راه های بد است. البته این مهم هم نباید فراموش شود که: چه عجب اقای خادم!

    34
    11
  4. کریمی قهرمان ملی ایران هست

    یکی به آخوند اینو بفرمایید
    که بشن سر جات دیده شدی

    26
    13
  5. مگه ما گفتیم قهرمان استانی است ! آقا رسول بحث اینه که علی آقا چون یه دیپلم زوری گرفته نمیگیره که مایه دار جماعت بیشتر درگیرِ مریضی و بیمارستانه ،بعد نامید شدن از دارو و دکتر و همه چی هم میاد درِ خونه امام حسین ، بحث اصلاً مادی نیست ، افتاد ؟ بعید میدونم!

    5
    8
  6. سلام و عرض ادب و احترام خدمت عزیزان اون کسی که مدت طولانی مسلمان و شیعه هست اگر شبهه ای در خصوص نذری دارد ابتدا باید از چهار نفر عالم دین سوال کند بعد مطلبی دروغین را نشر بدهد متاسفانه سلبریتی ها یاد گرفتن بدون تحقیق مطلبی را بیان کنند و بعد انتظار ندارند کسی خلاف آن را بگوید و یا دروغی که نشر داده اند را رسوا کند
    ان کسی که میخواد مشهور بشود در ظاهرا کریمیست نه آن روحانی

    8
    14
    1. اون فردی که میگوید روحانیون بسیاری داشتیم که اول از همه پا به میدان گذاشتند و شهید شدند ای کاش با اسم و اینکه در کدام بیمارستان شهید شدن را هم می‌فرمودند .بعد از سالها به غیر از افراد سودجو و خائن به مردم کاملا قابل شناسایی هستند . توده مردم منظور علی کریمی را بخوبی فهمیدند.دشمنان داخلی به ظاهر دوست ملت هم همینطور .بهتره من و شما با استفاده سندیت صحبت کنیم چون خدا و مردم محروم ایران شاهد بر اعمال تمام افشار جامعه هستند.

      4
      3
  7. من امسال بجای کمک به تکیه محلمون پولو دادم به یک خانم نیازمند که میخواست برای دخترش جهیزیه بخره، مطمئنم الان امام ها هم بودن این بندوبساط یک عده که دارن از اسمشون سواستفاده میکنن و کاسبی راه انداختن رو جمع میکردن، عزاداری برای امام حسین مهمه یا پیروی هدفش؟ اون جلوی ظلم و ناحقی ایستاد، همون کاری که علی کریمی و علی دایی و بقیه مردا انجام میدن

    7
    3
  8. درد جامعه ما اینه که سرمایه دار جماعت خودش رو بالاتر از دکتر و مهندس و معلم که تحصیل کردن تصور میکنه… آقای دیپلم ردی که اوج هنرش ضربه محکم به توپ یا ایجاد چرخش در توپ بوده چطور به خودش اجازه میده راجع به اعتقادات یه ملت اظهار نظر کنه؟! توپه‌ته بشوت

    4
    5
  9. کسانی که به علی کریمی توهین می‌کنند معلومه قصد غرز دارند وگرنه بر هیچ ایرانی پوشیده نیست شرافت علی کریمی اما حرفم باهمین معدود کسانی هست که با عناد پیام دادند اگر منطق دارید انسانی قضاوت کنید در جواب کسی که به تحصیلات علی کریمی گیر داده میگم علی کریمی هنر داشته عین یک سرباز سالها برای کل مردم ایران دل میلیونها ورزش دوست رو رو شاد کرده محبوبیت داره چون الگوی هزارن نوجوان شد تا مثل او ورزشکار بشن سمت اعتیاد نرن اما تو که به این مرد باشرف توهین میکنی خودت و هم فکرات چیکار کردین؟ چه خدمتی به مردم کردین علی کریمی با زحمت ‌هنر خودش شمایی که از داشته اندک کریمی ناراحت هستید آیا نمیدونید برعکس دزدان بیت المال و هزاران اختلاصگر برکسی پوشیده نیست علی از هنر خودش پول دراورد سرمایه جمع کرد تازه نه از باشگاهای ایرانی بلکه از جیب خارجی ها عرضه داشت از لیگ امارات و المان در اصل کلی ارز وارد مملکت خودش کرد ! ایا چشم نداشتید کمک میلیاردی همین به گفته شما بیسواد رو به دانش آموزان فقیر هم وطنمون رو ببینید؟ علی کریمی خودش نذر داده سندش هست مومن وخداشناسه اما بی منت اگر حرفیم زده شعور میخواد که معنای حرفشو کسی درست درک کنه حرفش اینه که با یک دوروز نمیشه شکم گرسنه ها رو نجات داد در صورتی که ثروت مملکت دست کسانی هست که شما براشون سینه سپر میکنید به واقع انسانیت وشعور داشتن در این روزگار سواد نمیخواد چه بسا صدها اختلاصگر دارای مدرک دکترا بودند مثل خاوری کسانی که به مردم بنام دین با ریا کاری درس دربدبختی زندگی و مبارزه با غرب امریکا رو یاد میدن اما فرزندان خودشون رو برای زندگی بهتر فرستادن کانادا اقامت گرفتن آیا دیدن وقضاوت اینکه کدومشون برحق هستند خیلی سخته؟ علی کریمی خدارو شکر هم پول داشت هم محبوبیت که کسی نتونه بگه بخاطر دیده شدن حرف میزنه علی هم میتونه عین خیلی از سلبریتی های پولدار که بی تفاوت به وضیعت مردم سرشونو کردن تو اخور فقط بدور از تهمت های امثال شما در سکوت عیش دنیا رو بکنه ساکت نموند همین شما اگر فردا حسن یزدانی یا حتی پهلوان تختی هم زنده بود انتقادی میکرد در کسری از ثانیه از پهلوانی به معاند بودن تغییر موضع نمیدادید؟ هرکی هر چی دوست داره بگه قضاوت با کسانی که وجدان ازاد دارند زنده باد علی کریمی

    1
    1
    1. الان ایشونم رفته همسایه خاوری در کانادا شده…

      تمام مفسدین جایگاهشون کاناداست…

  10. سلام
    دقیقا این قصه‌ی کمک آقای کریمی به دانش‌آموزان جهت تبلت، مثل گاویست که ۹ من شیر بدهد، اونوقت با یک لگد کل اون شیرها رو بریزه روی زمین…

    خدا عاقبت به خیرمون کنه…

  11. اون موقع که کریمی کمکی هم کرده خدا می دونه چطوری مردم رو چاپیده
    اگه این طور نبود دهن گشادشو رو علیه مردم باز نمی کرد الان هم بابت دهن گشادش از دشمن پول می گیره
    اگه علی کریمی و امثال اون کاری هم کردن برای خود نمایی بوده خیلی ها هم هستن کارایی کردن که نامی ازشون نمی برند چون خودشون نمی خوان علی کریمی یا بقیه اگه راست میگی موقع سیل و زلزله تا کمر می رفتن تو آب و گل به مردم کمک می کردن
    همون دزدان مملکت رو که میگید هم امثال کریمی و کریمی بودن از اعتماد مردم کمال استفاده رو بردن و فرار کردن
    اگر به حق بودند چرا فرار کرد چون قبل از این که فرار کنن هم داشت برای دشمن کار می کرد تا دید داره گندش در میاد مال و اموال رو جمع کردن رفتن تا کمر قهرمان ملی تون جلوی قاتلین مردم ایران از جمله آلمان خم شد تا نوکری خودش رو اعلام کنه
    حیف اسم قهرمان که روی هر کسی بذارید چهار تا توپ رو زدن تو دروازه هر موقع هم که تو تلویزیون دیده می شدن داشتن به هم پرخاش می کردن یا زیر آب همو می زدن پول مفت هم می رفت تو جیبشون خانه های آنچنانی زن و بچه ی ..تکبر و غرور و آخرش هم خائن شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا