خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد ؛ بازگشت به کرسی ریاست با رای قاطع

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد و ماراتن نفس گیر و پرحاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال سرانجام با بازگشت مهدی تاج به کرسی ریاست فوتبال به پایان رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، انتخابات فدراسیون فوتبال ایران با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال انجام شد و مهدی تاج با کسب 51 رای از مجموع 80 رای ماخوذه برای حدود دوسال به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران شد.

حالا باید دید طبق پیش‌بینی‌ها تاج مربی دیگری را به جای اسکوچیچ با تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر خواهد فرستاد یا خیر؛ بسیاری معتقدند حالا کارلوس کیروش شانس بالایی برای بازگشت به تیم ملی خواهد داشت؛ هرچند هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

گفتنی است از زمان اعلام کاندیداتوری مهدی تاج بسیاری از جمله نمایندگان مجلس، فدراسیون موقت، محمدحسین میثاقی، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون و … برای حذف مهدی تاج از انتخابات تلاش کردند اما در نهایت وی با اکثریت آرا رییس فدراسیون فوتبال شد.

پیش از این حتی نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس و عضو جبهه پایداری گفته بود تاج رای بیاورد انتخابات را باطل می‌کنیم؛ حال باید دید عکس المعل گروه های مختلف به این انتخاب چیست.

همچنین باید گفت که نزدیک به دوازده ساعت پیش حسن کامرانی فر دبیر فدراسیون در یک اقدام کودتاگونه قصد لغو انتخابات را داشت که این اقدام با وتو هیئت رییسه رو به رو شد و انتخابات برگزار شد که اگر اقدام کامرانی فر به نتیجه می‌رسید تعلیق فوتبال ایران قطعی بود.

میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی نیز به ترتیب 25 رای و 4 رای را به خود اختصاص دادند و نهایتا مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد ؛ بازگشت به کرسی ریاست با رای قاطع
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد ؛ بازگشت به کرسی ریاست با رای قاطع

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا